to zni dobre a bude to asi bezpecnejsi nez 764 i kdyz dalsich cca 10kw neni k zahozeni ale za jakou cenuskacpi píše:Výkon se s 502 zvednul na 82 kw,krouták 261nm.Změřil jsem to KPowerem 10 krát a vyšel tenhle průměr. Auto zváženo na váze,tak přesnost je asi dobrá.Ten výkon tam je, protože auto jede opravdu pěkně.
Jaky vstriky do 1Z :(
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
pokud je motor dobrej a chceš to hlavně na předjíždění tak dej ty 764 a je pokoj vim o pár autech s 1z v mechanice a s těmito špičkami od bosche a žádný problém není, já je měl na 1z asi 20 000 km s eletrickym čerpadlem a nejezdim zrovna nejšetrněji, přezto ten motor šlapal krásně- olej polosintetika valvoline měněna po 15 000 km a pravidelná údržba
jaké trysky mi doporučíte?
Mám Octavii combi r.v. 2001 najeto 164tis. cca 10 000km najeto s chipem od Sportmotoru (145HP a 345nm krouťák) Chci vyměnit trysky a zajímalo by mě jaký byste mi doporučili?
Kód motoru ASV
Moc to nehonim, spíš bych to měl když mě to chytne tak aby bylo víc pod pedálem.
Díky za rady a tipy
Kód motoru ASV
Moc to nehonim, spíš bych to měl když mě to chytne tak aby bylo víc pod pedálem.

Díky za rady a tipy
Octavia II combi RS TSI (CCZA), r.v. 11/2008, Powered by APR Stage 2+, VW Racing intake, DSG by APR, Powerflex + SuperPro, OZ Racing Superleggera HLT alu,
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
Re: jaké trysky mi doporučíte?
Sprint764 nebo POWERPLUS764, možná po jejich montáži ani nebude potřeba upravovat soft.Alchemix píše:Mám Octavii combi r.v. 2001 najeto 164tis. cca 10 000km najeto s chipem od Sportmotoru (145HP a 345nm krouťák) Chci vyměnit trysky a zajímalo by mě jaký byste mi doporučili?
Kód motoru ASV
Moc to nehonim, spíš bych to měl když mě to chytne tak aby bylo víc pod pedálem.![]()
Díky za rady a tipy

Re: jaké trysky mi doporučíte?
Dukes píše:Sprint764 nebo POWERPLUS764, možná po jejich montáži ani nebude potřeba upravovat soft.Alchemix píše:Mám Octavii combi r.v. 2001 najeto 164tis. cca 10 000km najeto s chipem od Sportmotoru (145HP a 345nm krouťák) Chci vyměnit trysky a zajímalo by mě jaký byste mi doporučili?
Kód motoru ASV
Moc to nehonim, spíš bych to měl když mě to chytne tak aby bylo víc pod pedálem.![]()
Díky za rady a tipy
no to by mě právě zajímalo s tou úpravou softu. Už jsem za to nachipování zaplatil tak bych nerad platil znovu.
Takže myslíš, že když už tam chip mám a nandal bych tam ty 764 tak by to bylo OK i bez dalších softwarových úprav?
Octavia II combi RS TSI (CCZA), r.v. 11/2008, Powered by APR Stage 2+, VW Racing intake, DSG by APR, Powerflex + SuperPro, OZ Racing Superleggera HLT alu,
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
Re: jaké trysky mi doporučíte?
Snad ano, zaleží jak je ten software udělaný.Alchemix píše:Dukes píše:Sprint764 nebo POWERPLUS764, možná po jejich montáži ani nebude potřeba upravovat soft.Alchemix píše:Mám Octavii combi r.v. 2001 najeto 164tis. cca 10 000km najeto s chipem od Sportmotoru (145HP a 345nm krouťák) Chci vyměnit trysky a zajímalo by mě jaký byste mi doporučili?
Kód motoru ASV
Moc to nehonim, spíš bych to měl když mě to chytne tak aby bylo víc pod pedálem.![]()
Díky za rady a tipy
no to by mě právě zajímalo s tou úpravou softu. Už jsem za to nachipování zaplatil tak bych nerad platil znovu.
Takže myslíš, že když už tam chip mám a nandal bych tam ty 764 tak by to bylo OK i bez dalších softwarových úprav?
Rada pro příště:Kdyby jsi měl chip od Dieselpower, tak tě úprava softu po výměně trysek už nestojí plnou cenu.

Re: jaké trysky mi doporučíte?
No jo, to bych Dieselpower musel předtím než jsem nachipoval u Sportmotoru znát.Dukes píše:Snad ano, zaleží jak je ten software udělaný.Alchemix píše:Dukes píše: Sprint764 nebo POWERPLUS764, možná po jejich montáži ani nebude potřeba upravovat soft.
no to by mě právě zajímalo s tou úpravou softu. Už jsem za to nachipování zaplatil tak bych nerad platil znovu.
Takže myslíš, že když už tam chip mám a nandal bych tam ty 764 tak by to bylo OK i bez dalších softwarových úprav?
Rada pro příště:Kdyby jsi měl chip od Dieselpower, tak tě úprava softu po výměně trysek už nestojí plnou cenu.
Rada pro příště: Lepší reklamu

A jak to bude s životností motoru když tam nandám 764??
Octavia II combi RS TSI (CCZA), r.v. 11/2008, Powered by APR Stage 2+, VW Racing intake, DSG by APR, Powerflex + SuperPro, OZ Racing Superleggera HLT alu,
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
Re: jaké trysky mi doporučíte?
Životnost bude prakticky stejná.Trysky Sprint,POWERPLUS764 nejsou o tolik větší, aby něják zásadně ovlivnily životnost motoru.Alchemix píše:No jo, to bych Dieselpower musel předtím než jsem nachipoval u Sportmotoru znát.Dukes píše:Snad ano, zaleží jak je ten software udělaný.Alchemix píše:
no to by mě právě zajímalo s tou úpravou softu. Už jsem za to nachipování zaplatil tak bych nerad platil znovu.
Takže myslíš, že když už tam chip mám a nandal bych tam ty 764 tak by to bylo OK i bez dalších softwarových úprav?
Rada pro příště:Kdyby jsi měl chip od Dieselpower, tak tě úprava softu po výměně trysek už nestojí plnou cenu.
Rada pro příště: Lepší reklamu![]()
A jak to bude s životností motoru když tam nandám 764??
Se Sprint764 počítej cca 10-15k navíc.
Mrkni sem http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=5916#5916

Re: jaké trysky mi doporučíte?
Dukes píše:Životnost bude prakticky stejná.Trysky Sprint,POWERPLUS764 nejsou o tolik větší, aby něják zásadně ovlivnily životnost motoru.Alchemix píše:No jo, to bych Dieselpower musel předtím než jsem nachipoval u Sportmotoru znát.Dukes píše: Snad ano, zaleží jak je ten software udělaný.
Rada pro příště:Kdyby jsi měl chip od Dieselpower, tak tě úprava softu po výměně trysek už nestojí plnou cenu.
Rada pro příště: Lepší reklamu![]()
A jak to bude s životností motoru když tam nandám 764??
Se Sprint764 počítej cca 10-15k navíc.
Mrkni sem http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=5916#5916
Díky za odpovědi, můžeš mi sem ještě hodit nějakej odkaz na shop nebo ceník na trysky Powerplus Sprint 764? Našel jsem jenom Sprint 764 za 5614Kč
Octavia II combi RS TSI (CCZA), r.v. 11/2008, Powered by APR Stage 2+, VW Racing intake, DSG by APR, Powerflex + SuperPro, OZ Racing Superleggera HLT alu,
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
to syncon
Tak co trysky máš už je v autě? Je únor a tak už by se dalo čekat, že budeš radostí skotačit, jak ti to jede a ty pořád nic. Nebo jsi je tam ještě nedal? Taky by mně zajímalo jaký sis nakonec vybral. Já o výměně taky uvažuju a řeším stejný dilema jaký jsi řešil ty. Motor taky 1Z, ale s tím rozdílem že v Audi 80. Jelikož jsem z Brna, tak jsem už kontaktoval Humla a v pátek na tu mou "krasotinku" koukneme a domluvíme se co do toho vymyslíme. Já už delší dobu cítím, že to auto nejede jak by mělo, spotřeba šla taky nahoru(kolem 7 lt/100). Měněnou mám váhu vzduchu, ventil N75, správně nastavenou klapku k obtoku turba, odzkoušenej IC, nový hadičky k podtlakům, měněnej vzduchovej a naftovej filtr, měněný čerpadlo, turbo tlačí, ale zdá se mi jako by tam prostě šlo málo nafty. Podle tachometru jsem z toho vymáčkl už i skoro ke 190, ale jako by to auto nemělo krouťák. Tak už asi jen ty trysky a musí autí jezdit. Nějaká ta kobylka navíc určitě taky neuškodí.
Tak co trysky máš už je v autě? Je únor a tak už by se dalo čekat, že budeš radostí skotačit, jak ti to jede a ty pořád nic. Nebo jsi je tam ještě nedal? Taky by mně zajímalo jaký sis nakonec vybral. Já o výměně taky uvažuju a řeším stejný dilema jaký jsi řešil ty. Motor taky 1Z, ale s tím rozdílem že v Audi 80. Jelikož jsem z Brna, tak jsem už kontaktoval Humla a v pátek na tu mou "krasotinku" koukneme a domluvíme se co do toho vymyslíme. Já už delší dobu cítím, že to auto nejede jak by mělo, spotřeba šla taky nahoru(kolem 7 lt/100). Měněnou mám váhu vzduchu, ventil N75, správně nastavenou klapku k obtoku turba, odzkoušenej IC, nový hadičky k podtlakům, měněnej vzduchovej a naftovej filtr, měněný čerpadlo, turbo tlačí, ale zdá se mi jako by tam prostě šlo málo nafty. Podle tachometru jsem z toho vymáčkl už i skoro ke 190, ale jako by to auto nemělo krouťák. Tak už asi jen ty trysky a musí autí jezdit. Nějaká ta kobylka navíc určitě taky neuškodí.
ex Audi 80 Avant, B4 1,9 TDI, motor 1 Z, r.v. 1994, trysky Sprint 502,
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
Audislav píše:to syncon
Tak co trysky máš už je v autě? Je únor a tak už by se dalo čekat, že budeš radostí skotačit, jak ti to jede a ty pořád nic. Nebo jsi je tam ještě nedal? Taky by mně zajímalo jaký sis nakonec vybral. Já o výměně taky uvažuju a řeším stejný dilema jaký jsi řešil ty. Motor taky 1Z, ale s tím rozdílem že v Audi 80. Jelikož jsem z Brna, tak jsem už kontaktoval Humla a v pátek na tu mou "krasotinku" koukneme a domluvíme se co do toho vymyslíme. Já už delší dobu cítím, že to auto nejede jak by mělo, spotřeba šla taky nahoru(kolem 7 lt/100). Měněnou mám váhu vzduchu, ventil N75, správně nastavenou klapku k obtoku turba, odzkoušenej IC, nový hadičky k podtlakům, měněnej vzduchovej a naftovej filtr, měněný čerpadlo, turbo tlačí, ale zdá se mi jako by tam prostě šlo málo nafty. Podle tachometru jsem z toho vymáčkl už i skoro ke 190, ale jako by to auto nemělo krouťák. Tak už asi jen ty trysky a musí autí jezdit. Nějaká ta kobylka navíc určitě taky neuškodí.
trisky jeste nejsou nebyly penize nazbyt

to syncon
No rozvody mám dělaný, dělal je známej mechanik, co má servis(otcův fakt dobrej známej) A myslím si že rozvody by měly být v pohodě, to by ti mohl ukázat vag, že se tam něco hádá, ne? A taky by byl určitě divnej zvuk, oproti předchozímu stavu a tipnul bych, že by to taky na dálnici asi neudělalo ke 190, co myslíš?
No rozvody mám dělaný, dělal je známej mechanik, co má servis(otcův fakt dobrej známej) A myslím si že rozvody by měly být v pohodě, to by ti mohl ukázat vag, že se tam něco hádá, ne? A taky by byl určitě divnej zvuk, oproti předchozímu stavu a tipnul bych, že by to taky na dálnici asi neudělalo ke 190, co myslíš?
ex Audi 80 Avant, B4 1,9 TDI, motor 1 Z, r.v. 1994, trysky Sprint 502,
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
divnej zvuk to melo takovy dudeni a 190 sem jel takyAudislav píše:to syncon
No rozvody mám dělaný, dělal je známej mechanik, co má servis(otcův fakt dobrej známej) A myslím si že rozvody by měly být v pohodě, to by ti mohl ukázat vag, že se tam něco hádá, ne? A taky by byl určitě divnej zvuk, oproti předchozímu stavu a tipnul bych, že by to taky na dálnici asi neudělalo ke 190, co myslíš?
a jak se ten motor choval po nastartování, když byl studenej? Můj vždy než se trochu zahřeje, tak je línej, pak už vcelku dobrý. A jak to u tebe vypadalo se spotřebou než jsi to spravil?A jak jsi na to nakonec přišel, že to máš posunutý a kolik jsi s tím motorem takhle najel?
ex Audi 80 Avant, B4 1,9 TDI, motor 1 Z, r.v. 1994, trysky Sprint 502,
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000