Stránka 7 z 10
Napsal: 29 pro 2007, 12:27
od syncon
skacpi píše:Výkon se s 502 zvednul na 82 kw,krouták 261nm.Změřil jsem to KPowerem 10 krát a vyšel tenhle průměr. Auto zváženo na váze,tak přesnost je asi dobrá.Ten výkon tam je, protože auto jede opravdu pěkně.
to zni dobre a bude to asi bezpecnejsi nez 764 i kdyz dalsich cca 10kw neni k zahozeni ale za jakou cenu
Napsal: 29 pro 2007, 13:12
od tomáš karbus
pokud je motor dobrej a chceš to hlavně na předjíždění tak dej ty 764 a je pokoj vim o pár autech s 1z v mechanice a s těmito špičkami od bosche a žádný problém není, já je měl na 1z asi 20 000 km s eletrickym čerpadlem a nejezdim zrovna nejšetrněji, přezto ten motor šlapal krásně- olej polosintetika valvoline měněna po 15 000 km a pravidelná údržba
jaké trysky mi doporučíte?
Napsal: 31 pro 2007, 12:52
od Alchemix
Mám Octavii combi r.v. 2001 najeto 164tis. cca 10 000km najeto s chipem od Sportmotoru (145HP a 345nm krouťák) Chci vyměnit trysky a zajímalo by mě jaký byste mi doporučili?
Kód motoru ASV
Moc to nehonim, spíš bych to měl když mě to chytne tak aby bylo víc pod pedálem.
Díky za rady a tipy
Re: jaké trysky mi doporučíte?
Napsal: 31 pro 2007, 13:10
od Dukes
Alchemix píše:Mám Octavii combi r.v. 2001 najeto 164tis. cca 10 000km najeto s chipem od Sportmotoru (145HP a 345nm krouťák) Chci vyměnit trysky a zajímalo by mě jaký byste mi doporučili?
Kód motoru ASV
Moc to nehonim, spíš bych to měl když mě to chytne tak aby bylo víc pod pedálem.
Díky za rady a tipy
Sprint764 nebo POWERPLUS764, možná po jejich montáži ani nebude potřeba upravovat soft.
Re: jaké trysky mi doporučíte?
Napsal: 31 pro 2007, 13:22
od Alchemix
Dukes píše:Alchemix píše:Mám Octavii combi r.v. 2001 najeto 164tis. cca 10 000km najeto s chipem od Sportmotoru (145HP a 345nm krouťák) Chci vyměnit trysky a zajímalo by mě jaký byste mi doporučili?
Kód motoru ASV
Moc to nehonim, spíš bych to měl když mě to chytne tak aby bylo víc pod pedálem.
Díky za rady a tipy
Sprint764 nebo POWERPLUS764, možná po jejich montáži ani nebude potřeba upravovat soft.
no to by mě právě zajímalo s tou úpravou softu. Už jsem za to nachipování zaplatil tak bych nerad platil znovu.
Takže myslíš, že když už tam chip mám a nandal bych tam ty 764 tak by to bylo OK i bez dalších softwarových úprav?
Re: jaké trysky mi doporučíte?
Napsal: 31 pro 2007, 13:35
od Dukes
Alchemix píše:Dukes píše:Alchemix píše:Mám Octavii combi r.v. 2001 najeto 164tis. cca 10 000km najeto s chipem od Sportmotoru (145HP a 345nm krouťák) Chci vyměnit trysky a zajímalo by mě jaký byste mi doporučili?
Kód motoru ASV
Moc to nehonim, spíš bych to měl když mě to chytne tak aby bylo víc pod pedálem.
Díky za rady a tipy
Sprint764 nebo POWERPLUS764, možná po jejich montáži ani nebude potřeba upravovat soft.
no to by mě právě zajímalo s tou úpravou softu. Už jsem za to nachipování zaplatil tak bych nerad platil znovu.
Takže myslíš, že když už tam chip mám a nandal bych tam ty 764 tak by to bylo OK i bez dalších softwarových úprav?
Snad ano, zaleží jak je ten software udělaný.
Rada pro příště:Kdyby jsi měl chip od Dieselpower, tak tě úprava softu po výměně trysek už nestojí plnou cenu.
Re: jaké trysky mi doporučíte?
Napsal: 31 pro 2007, 13:41
od Alchemix
Dukes píše:Alchemix píše:Dukes píše:
Sprint764 nebo POWERPLUS764, možná po jejich montáži ani nebude potřeba upravovat soft.
no to by mě právě zajímalo s tou úpravou softu. Už jsem za to nachipování zaplatil tak bych nerad platil znovu.
Takže myslíš, že když už tam chip mám a nandal bych tam ty 764 tak by to bylo OK i bez dalších softwarových úprav?
Snad ano, zaleží jak je ten software udělaný.
Rada pro příště:Kdyby jsi měl chip od Dieselpower, tak tě úprava softu po výměně trysek už nestojí plnou cenu.
No jo, to bych Dieselpower musel předtím než jsem nachipoval u Sportmotoru znát.
Rada pro příště: Lepší reklamu
A jak to bude s životností motoru když tam nandám 764??
Re: jaké trysky mi doporučíte?
Napsal: 31 pro 2007, 13:51
od Dukes
Alchemix píše:Dukes píše:Alchemix píše:
no to by mě právě zajímalo s tou úpravou softu. Už jsem za to nachipování zaplatil tak bych nerad platil znovu.
Takže myslíš, že když už tam chip mám a nandal bych tam ty 764 tak by to bylo OK i bez dalších softwarových úprav?
Snad ano, zaleží jak je ten software udělaný.
Rada pro příště:Kdyby jsi měl chip od Dieselpower, tak tě úprava softu po výměně trysek už nestojí plnou cenu.
No jo, to bych Dieselpower musel předtím než jsem nachipoval u Sportmotoru znát.
Rada pro příště: Lepší reklamu
A jak to bude s životností motoru když tam nandám 764??
Životnost bude prakticky stejná.Trysky Sprint,POWERPLUS764 nejsou o tolik větší, aby něják zásadně ovlivnily životnost motoru.
Se Sprint764 počítej cca 10-15k navíc.
Mrkni sem
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=5916#5916
Re: jaké trysky mi doporučíte?
Napsal: 31 pro 2007, 14:05
od Alchemix
Dukes píše:Alchemix píše:Dukes píše:
Snad ano, zaleží jak je ten software udělaný.
Rada pro příště:Kdyby jsi měl chip od Dieselpower, tak tě úprava softu po výměně trysek už nestojí plnou cenu.
No jo, to bych Dieselpower musel předtím než jsem nachipoval u Sportmotoru znát.
Rada pro příště: Lepší reklamu
A jak to bude s životností motoru když tam nandám 764??
Životnost bude prakticky stejná.Trysky Sprint,POWERPLUS764 nejsou o tolik větší, aby něják zásadně ovlivnily životnost motoru.
Se Sprint764 počítej cca 10-15k navíc.
Mrkni sem
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=5916#5916
Díky za odpovědi, můžeš mi sem ještě hodit nějakej odkaz na shop nebo ceník na trysky Powerplus Sprint 764? Našel jsem jenom Sprint 764 za 5614Kč
Napsal: 31 pro 2007, 15:27
od Dukes
Napsal: 19 úno 2008, 16:36
od Audislav
to syncon
Tak co trysky máš už je v autě? Je únor a tak už by se dalo čekat, že budeš radostí skotačit, jak ti to jede a ty pořád nic. Nebo jsi je tam ještě nedal? Taky by mně zajímalo jaký sis nakonec vybral. Já o výměně taky uvažuju a řeším stejný dilema jaký jsi řešil ty. Motor taky 1Z, ale s tím rozdílem že v Audi 80. Jelikož jsem z Brna, tak jsem už kontaktoval Humla a v pátek na tu mou "krasotinku" koukneme a domluvíme se co do toho vymyslíme. Já už delší dobu cítím, že to auto nejede jak by mělo, spotřeba šla taky nahoru(kolem 7 lt/100). Měněnou mám váhu vzduchu, ventil N75, správně nastavenou klapku k obtoku turba, odzkoušenej IC, nový hadičky k podtlakům, měněnej vzduchovej a naftovej filtr, měněný čerpadlo, turbo tlačí, ale zdá se mi jako by tam prostě šlo málo nafty. Podle tachometru jsem z toho vymáčkl už i skoro ke 190, ale jako by to auto nemělo krouťák. Tak už asi jen ty trysky a musí autí jezdit. Nějaká ta kobylka navíc určitě taky neuškodí.
Napsal: 19 úno 2008, 16:52
od syncon
Audislav píše:to syncon
Tak co trysky máš už je v autě? Je únor a tak už by se dalo čekat, že budeš radostí skotačit, jak ti to jede a ty pořád nic. Nebo jsi je tam ještě nedal? Taky by mně zajímalo jaký sis nakonec vybral. Já o výměně taky uvažuju a řeším stejný dilema jaký jsi řešil ty. Motor taky 1Z, ale s tím rozdílem že v Audi 80. Jelikož jsem z Brna, tak jsem už kontaktoval Humla a v pátek na tu mou "krasotinku" koukneme a domluvíme se co do toho vymyslíme. Já už delší dobu cítím, že to auto nejede jak by mělo, spotřeba šla taky nahoru(kolem 7 lt/100). Měněnou mám váhu vzduchu, ventil N75, správně nastavenou klapku k obtoku turba, odzkoušenej IC, nový hadičky k podtlakům, měněnej vzduchovej a naftovej filtr, měněný čerpadlo, turbo tlačí, ale zdá se mi jako by tam prostě šlo málo nafty. Podle tachometru jsem z toho vymáčkl už i skoro ke 190, ale jako by to auto nemělo krouťák. Tak už asi jen ty trysky a musí autí jezdit. Nějaká ta kobylka navíc určitě taky neuškodí.
trisky jeste nejsou nebyly penize nazbyt

ale zkus se podivat na rozvody mel se podobny priznaky a mel se skoro o zub vacku ,nejaky prase delalo rozvody a neja se mu nepovedly
Napsal: 19 úno 2008, 17:00
od Audislav
to syncon
No rozvody mám dělaný, dělal je známej mechanik, co má servis(otcův fakt dobrej známej) A myslím si že rozvody by měly být v pohodě, to by ti mohl ukázat vag, že se tam něco hádá, ne? A taky by byl určitě divnej zvuk, oproti předchozímu stavu a tipnul bych, že by to taky na dálnici asi neudělalo ke 190, co myslíš?
Napsal: 19 úno 2008, 17:03
od syncon
Audislav píše:to syncon
No rozvody mám dělaný, dělal je známej mechanik, co má servis(otcův fakt dobrej známej) A myslím si že rozvody by měly být v pohodě, to by ti mohl ukázat vag, že se tam něco hádá, ne? A taky by byl určitě divnej zvuk, oproti předchozímu stavu a tipnul bych, že by to taky na dálnici asi neudělalo ke 190, co myslíš?
divnej zvuk to melo takovy dudeni a 190 sem jel taky
Napsal: 19 úno 2008, 17:12
od Audislav
a jak se ten motor choval po nastartování, když byl studenej? Můj vždy než se trochu zahřeje, tak je línej, pak už vcelku dobrý. A jak to u tebe vypadalo se spotřebou než jsi to spravil?A jak jsi na to nakonec přišel, že to máš posunutý a kolik jsi s tím motorem takhle najel?