Vstřiky TDI PD - montáž/demontáž

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od urgi »

A vlastne ked sa vyberu vstreky staci vymenit gumicky a podlozky a zmotovat vsetko spat , dotiahnut na full a potom 180 stupnov spat? skontrolovat VAGOM,
BTW spicky sa radsej ani nechytat, alebo sa da nejako cistit od karbonu?
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

to slovo full sa tam vobec nehodi. Dotiahne sa to jemne k dorazu, potom sa to povoli o 180°. Spicku necistit!
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
strano
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 28 dub 2008, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od strano »

No ja som dnes skusal nastavit vstreky, povolil som kontramaticu a pootocil som ibusakom skrutku a potom skusal kedy zacitim ten odpor, no ale stale to islo s rovnakym odporom, ale ked som to povolil via c a znovu doahoval tak to islo z laka a potom som zatil ten odpor a vratil som to o 225 stupnov. no a dotiahol kontaramticu, ale terz tam mam volu. celym vsetrkovacom aj s kladkou sa da pohybovat je tam vola na ostatnych kore som nenastavoval este tak su napevno ale tu ked chytim rukov vrch vstreku tak sa stmy da hybat hore a dole, tak o ľmilimetre. Asi som to moc povolil a to nebude asi ten odpor, nie? nehcem to radej skusat aby som tam ieco nezlomil. Ta vola asi nebude spravna ta tam asi nema byt co?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Lenze kazdy vstrek musi byt nadoraz stalceny. T.j. ze vacka musi dosahovat lokalne maximum. a vahadlo na strane vstreku lokalne minimum. (Na indikaciu je lok. min./max. potrebny odchylkomer so stojanom) Potom to dotiahnes a povolis o predpisaney uhol.
strano
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 28 dub 2008, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od strano »

Aha uz som to pochopil, a ako dostanem to minimum a maximum , to musim roztlacat cele auto? aby som o otocil?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Teraz si to cele doj...bal. Musis velmi opatrene pretacat motorom a pomocou odchylkomera sledovat kedy je min./max. Odkial si?
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Nechápu lidi co se do toho montují,když o tom vůbec nic neví!Je naprosto jasné,že jsi uplný laik,protože by jses ani neptal jak máš pootočit motorem! (LOL) Jsem zvědavej co budeš dělat až se ti ten vstřik rozpadne,to bude drahej špás!
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
strano
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 28 dub 2008, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od strano »

Som z Noveho Mesta nad Vahom.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Kontaktuj uzivatelov misoVW, koco, alebo netopier. Su ktebe asi najblizsie. Spravia ti to tak ako to ma byt. Neviem preco si do toho pchal pazuri ked nemas nato vedomosti ani vybavenie? Teraz uz len minimalizovat skody. Ako pise CATDAVID bude zazrak ked to tie vstreky preziju bez ujmi na zdravy.
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

(LOL) (LOL)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Netopier je troska dalej (ale ma kridla, doleti :) ), ja som od Teba asi 25km. Ked chces mozem to pozriet, auto radsej ani nestartuj a ani netoc motorom!
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

kridla som vymenil za Cordobu, ta je rychlejsia :D
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

jj :) Strano uz to ma vyriesene. Bol u mna.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Iba si to nanovo zoradil a bezi to ,alebo toho bolo nacateho viac?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Najskor som to nastavil na 225° ako ma byt. Nepomohlo. Potom som skusil prehodit medzi sebou 2 vstrekovace, aby som zistil ci je chyba vo valci, alebo vo vstreku. Po prehodeni vstrekovacov vsetko OK, motor ide jak hodinky. Pri prehodeni som samozrejme dal nove gumicky, cize mal chybu len v gumickach :)

Zhrnutie:
pokial su za studena rozdiely vo vstrekoch minimalne a zohriatim motora jeden alebo viac vstrekov ma vysoku +hodnotu, ide o vadne tesnenia (O-kruzky). Logiku zo ma, za studena je nafta hustejsia, neprepusta sa tlak nafty do spiatocky a staci sa zasobovat vstrek naftou. Ak sa zohreje, nafta zredne a tlak uteka do spiatocky. Vstrek ma malo nafty, ECU sa snazi vyrovnat chod motora a nechava vstrek dlhsie otvoreny, preto ta vyssia +hodnota. ;)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“