FMIC v Octavii I
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- rici.houba
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 937
- Registrován: 01 črc 2007, 19:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
- rici.houba
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 937
- Registrován: 01 črc 2007, 19:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
R32 a nelibi? chlape teprv pak vypada GIV akresivne-sportovne.dyk píše:HEZKYTAKHE NEJAK TO CHCI VYRESIT NA G IV.KOUPIL JSEM SICE NARAZNIK Z R32 ALE NA AUTE SE MI TO NELIBI TAK HO SUNDAM HODIM DO GARAZE A VRATIM TEN ORIGO A TEN SE BUDU SNAZIT UPRAVIT TAK NEJAK JAKO TO MAS TY
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Tak už dorazily kolena od Reeshy (SH) tak mi to nedalo:dyk píše:To miš:Pak sem ty male upravicky nafot.













Je to obdobně jako má Huml nebo Ibiza cupra (jak někdo psal), jen je to v hliníku, trubka ve vzpěře je naohybaná podle vzpěry a je schovaná uvnitř takže je dřív na ráně než IC a čidlo teploty je schované pod EGR místo vstupu spalin (záslepka), dalo to trochu práce ale konečně finiš, teda na ponku je 96-tka turbo,
tak asi zase další víkend

RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
- rici.houba
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 937
- Registrován: 01 črc 2007, 19:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
No bohužel ne, IC už jsem měl připravený s ohnutou trubkou a prořezem vzpěry... Ale jam pár drobností, který zdrží... třeba vyndat držák orgo cooleru, kvůli tomu se musí přizvednout nádobka s ostřikem atakpodobně jakoby nepočítali s tím, že se tam bude dávat FMICdyk píše:Jéééé jéééé to je krasaVse za vykend?

RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
tohle je ibiza cupra...

má vývody na jedný straně a je dvakrát taková


má vývody na jedný straně a je dvakrát taková



Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
No dobrá, ale je trochu schovanáLadas píše:tohle je ibiza cupra...má vývody na jedný straně a je dvakrát taková![]()
![]()


A ono tam narvat tohle na Laurinovi by bylo dost kuchání do stěny a bych nedopustil

RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Stěny se ani nedotkne to je to kouzlo akorát úpravička výztuhy...aby šel vzduch i nahoru jinak jde i přes masku na auto ho fláknu až bude čas a hadice





Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
[quote="Ladas"]Stěny se ani nedotkne to je to kouzlo akorát úpravička výztuhy...aby šel vzduch i nahoru jinak jde i přes masku na auto ho fláknu až bude čas a hadice
Jo tak na hadice jsaem čekal měsíc
Tak to je podobnej princip... kudy půjdeš hadicema, taky výztuhou... půjdeš až k turbu v hliníku? Docela mě překvapilo, jak to začlo rezonovat (zvukově) jak to není plastový, tak v tom hliníku to řve jako prase 

Jo tak na hadice jsaem čekal měsíc


RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW