1Z setrvačník, VR6 přítlačák
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že jsem to nenapsal tak nesrozumitelně...
Rozumně dostupná ideální kombinace do 1,9TDI s 5tikvaltem je:
Setrvák z 1Z, lamela 1Z a přítlačák LUK z VR6.
Jinak ta lamela 1Z má úplně stejný průměr jako ta z VR6, tj. 228mm, podle mě tam není ani rozdíl v obložení lamely.
Jde hlavně o větší přítlačnou sílu přítlačáku z VR6 a setrvák z 1Z proto, že se ten 2hmotnostní v nadopovaném TDI po pár razantních rozjezdech zničí.
Výše uvedená kombinace by měla být použitelná na všech 1,9 TDI motorech koncernu VW s 5ti stupňovou převodovkou.
Rozumně dostupná ideální kombinace do 1,9TDI s 5tikvaltem je:
Setrvák z 1Z, lamela 1Z a přítlačák LUK z VR6.
Jinak ta lamela 1Z má úplně stejný průměr jako ta z VR6, tj. 228mm, podle mě tam není ani rozdíl v obložení lamely.
Jde hlavně o větší přítlačnou sílu přítlačáku z VR6 a setrvák z 1Z proto, že se ten 2hmotnostní v nadopovaném TDI po pár razantních rozjezdech zničí.
Výše uvedená kombinace by měla být použitelná na všech 1,9 TDI motorech koncernu VW s 5ti stupňovou převodovkou.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Andre : Ok a tym myslis origo lamelu novu na 1Z alebo pouzity zaklad a oblozenu niecim inym ? Zajtra kupujem AHU rok vyroby 12/97 cislo motora som zatial nezistil ( Ozaj kde ho najdem ? ) a prve co budem riesit bude spojka. Inac ak som to tu dobre cital tak ak budem mat cislo motora do 100000 tak tam origo mam 1Z zotrvak a nahovno piesty a ked nad 101807 tak mam dobre piesty ale nahovno zotrvak. A ked budem mat nieco medzi tym tak ani jedno ani druhe a jebne ma.
Tal lamela do AFN nejde, je tam dvouhmot setrvák a průměr lamely tuším 220mm. Jedině stará známá kombinace 1Z + VR6, ale to už někdo psal výše, že jde do všech TDI s 5 kvalt.váha píše:ta lamela jde jde i do AFN,pač koukám do katalogu a tam je že 1Z má 26 zubů a AFN má 28 ?Pak tdy ještě mvolesko psal že to tam jde nacpat pokud máš motor příčně,ale když je podélně např. B5 ?
Když máš motor podélně, tak to tam nepůjde, jelikož máš startér z druhé strany, resp. věnec na setrváku.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Je to trošku OT, ale minulý týden jsem zjistil zajimavou věc, jelikož jsem myslel, že VW dělá 6-kvalty jen na spojk. sady 240mm (tříhřídelky), tak mě docela překvapil VW Touran TDI, kterej má normálně taky 6-kvalt akorát, že je na menší sady spojky (228mm), vychází z klasickýho 5-kvaltu. Jedná se o převodovku GQN. To jen tak náhodou kdyby chtěl někdo předělávat na 6° a měl možnost tudle skříň, tak by to asi vyšlo nejlevnějc, žádný poloosy, setrváky atd. Akorát je blbý, že těch Touranů tady jezdí jak sviňa 

AFN na B5 i A4 ma jednohmotnostni setrvak 228mm lamelu a pocet zubu 28, tam neni potreba davat setrvak z 1Z a lamelu VR6, jednak by ta lamela nepasovala zubove, setrvak ma i zuby na starter na druhy strane a jednak je to to sami (velikost lamely a i pritlak pritlacaku bude stejnej jak u VR6)
prevodovky z podelnejch motoru maj tlusci osicku a tudyz vic zubu
prevodovky z podelnejch motoru maj tlusci osicku a tudyz vic zubu
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp

