RESET auta, doporučujem!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jo a predvstrik zkontrolovat a pak kdyztak zvednout startovaci davkujaykay píše:leguan píše:pravě ted s tim mam trochu problem rano to špatně startuje jako by na tři valce a za chvilku se to srovna žhaviče jsou ok vag nic nehlasí jen nevim pri kolika stupnich to ma žhavit zda se mi že kontrolka žhavení svítí jak rano když je zima tak odpoledne pořad stejnou dobu asi dvě vteřiny
zhavenim to v techto teplotach nebude, spise cerpadlo uz neni ve forme, nejakej vstrik a koukni na prepadove hadicky na vstrikach, jestli nesaknou
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Ale prečo????? Napríklad po výmene prístrojovky musíš tie adaptačné hodnoty v RJ motora vymazat. Inak sa nespáruje nové immo s RJ motora. Čo sa týka jazdných vlastností????? To neviem...jaykay píše:vymazani adaptacnich dat v ECU u TDI je podle me kravina vsech kravin
ale jen se v tom stourejte, alespon bude co opravovat
nic takoveho se po vymene pristrojovky nedelajurosdi píše:Ale prečo????? Napríklad po výmene prístrojovky musíš tie adaptačné hodnoty v RJ motora vymazat. Inak sa nespáruje nové immo s RJ motora. Čo sa týka jazdných vlastností????? To neviem...jaykay píše:vymazani adaptacnich dat v ECU u TDI je podle me kravina vsech kravin
ale jen se v tom stourejte, alespon bude co opravovat
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Na to si ako prišiel??????jaykay píše:nic takoveho se po vymene pristrojovky nedelajurosdi píše:Ale prečo????? Napríklad po výmene prístrojovky musíš tie adaptačné hodnoty v RJ motora vymazat. Inak sa nespáruje nové immo s RJ motora. Čo sa týka jazdných vlastností????? To neviem...jaykay píše:vymazani adaptacnich dat v ECU u TDI je podle me kravina vsech kravin
ale jen se v tom stourejte, alespon bude co opravovat
budiky jsem parkrat menil, ale zakladni nastaveni ne, jen prizbusobeni immojurosdi píše:Na to si ako prišiel??????jaykay píše:nic takoveho se po vymene pristrojovky nedelajurosdi píše: Ale prečo????? Napríklad po výmene prístrojovky musíš tie adaptačné hodnoty v RJ motora vymazat. Inak sa nespáruje nové immo s RJ motora. Čo sa týka jazdných vlastností????? To neviem...
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
mas pravdu, ale jen u starejch, od immo 3 uz nejurosdi píše:Na to si ako prišiel??????jaykay píše:nic takoveho se po vymene pristrojovky nedelajurosdi píše: Ale prečo????? Napríklad po výmene prístrojovky musíš tie adaptačné hodnoty v RJ motora vymazat. Inak sa nespáruje nové immo s RJ motora. Čo sa týka jazdných vlastností????? To neviem...
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Skusim teraz ja:
nieco na tom bude a to z tychto dovodov:
- lambda sonda ma casovu konstantu 2 a viac sekund, to znamena ze ona
hovori velke "ho..o" do toho ako sa riadi motor
- a teda lambda sonda iba hovori, ze co sa stalo pred 2 sekundami ze ci to
bolo dobre alebo zle == aka bola zmes
- auto ma kopec snimacov, najdolezitejsia je vaha vzduchu, jeho teplota,
tlak atmosfericky atd..., teplota nafty... a teda v aute v ECU je N-rozmerna
tabulka /mapa/ vystup z tabulky je mnozstvo nafty alebo benzinu ktore
treba ku danemu vzduchu dodat
- auto starne, snimace sa odchyluju, zrejme sa bezvyhradne veri lambda
sonde a teda sa zacinaju udaje z tabulky kompenzovat, neviem co
presne kompenzuje, zrejme mnozstvo paliva a to tak, aby aj to co sa
stalo pred 2 sekundami bolo nabuduce optimalne
- teda urcite tam nejaka volnost bude, urcite ale bude obmedzena, mozno na +-20% ? ja by som viacej nedovolil
- a teda ak bola zavada na nejakom snimaci postupne sa korekcie dostali az na hranicu a tam mohla ECU vyhlasit koniec
- ze sa vadny snimac vymenil sa ECU nema ako dozvediet, iba ze by soft bol genialny a vedel by vratit sam kontraadaptaciou hodnoty na default hodnoty comu neverim
- plne suhlasim, ze default hodnoty by sa mali vzdy po vymene akehokolvek snimaca nastavil v ECU
- VAG nemusi vediet ani prd ake su default hodnoty, v ECU
M U S I
byt sluzba ktora toto zabezpeci, VAG iba zavola tuto proceduru
je nemyslitelne aby VAG poznal vsetky default hodnoty pre vsetky auta...
tolko za mna
a skoda, ze vyrobca zatajuje informacie a tie nevedia ani znackovi servisaci
mnoj nazor je ten, ze dnes by mal byt automechanikom ten, kto pozna mikroprocesorovu techniku
nieco na tom bude a to z tychto dovodov:
- lambda sonda ma casovu konstantu 2 a viac sekund, to znamena ze ona
hovori velke "ho..o" do toho ako sa riadi motor
- a teda lambda sonda iba hovori, ze co sa stalo pred 2 sekundami ze ci to
bolo dobre alebo zle == aka bola zmes
- auto ma kopec snimacov, najdolezitejsia je vaha vzduchu, jeho teplota,
tlak atmosfericky atd..., teplota nafty... a teda v aute v ECU je N-rozmerna
tabulka /mapa/ vystup z tabulky je mnozstvo nafty alebo benzinu ktore
treba ku danemu vzduchu dodat
- auto starne, snimace sa odchyluju, zrejme sa bezvyhradne veri lambda
sonde a teda sa zacinaju udaje z tabulky kompenzovat, neviem co
presne kompenzuje, zrejme mnozstvo paliva a to tak, aby aj to co sa
stalo pred 2 sekundami bolo nabuduce optimalne
- teda urcite tam nejaka volnost bude, urcite ale bude obmedzena, mozno na +-20% ? ja by som viacej nedovolil
- a teda ak bola zavada na nejakom snimaci postupne sa korekcie dostali az na hranicu a tam mohla ECU vyhlasit koniec
- ze sa vadny snimac vymenil sa ECU nema ako dozvediet, iba ze by soft bol genialny a vedel by vratit sam kontraadaptaciou hodnoty na default hodnoty comu neverim
- plne suhlasim, ze default hodnoty by sa mali vzdy po vymene akehokolvek snimaca nastavil v ECU
- VAG nemusi vediet ani prd ake su default hodnoty, v ECU
M U S I
byt sluzba ktora toto zabezpeci, VAG iba zavola tuto proceduru
je nemyslitelne aby VAG poznal vsetky default hodnoty pre vsetky auta...
tolko za mna
a skoda, ze vyrobca zatajuje informacie a tie nevedia ani znackovi servisaci
mnoj nazor je ten, ze dnes by mal byt automechanikom ten, kto pozna mikroprocesorovu techniku
