Jak to vypadá s cenama na polský blisce?
starty na RO
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 33980
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
radluk píše:v tom mas pravdu, ta jejich cena podobna nafte stoji za hovno....A nejvice to kupuji maximalne dopravci, hodne lidi se na to vykaslalo k vuli tak debilni cene.
já to kašlu stará si troufla na novou káru a ta bude baštit jen naftu, pro moji feldu mám zásoby tak na tři roky, a ještě jsem ulovil benál po šesti vyhandloval jsem ho za PP olej
tak jsem si koupil pořádné zimní boty a budu jezdit jen na kolce, mám ji zakrytovanou tak na mě nefouká
[quote="radluk"]podle toho jak to chyta.
Kdyz pada nafta, tak to je jak stary stabilak, zacne chytat jeden, pak druhy, po dalsich X vterinach dalsi a pak se to pomalu rozbehne za obcasneho zapalu nektereho z valcu, jak se postupne zaplavuje naftou.
Nebo trysky, pokud jezdils na sracky a ne na naftu, tak zakarbonovane spicky (podlozky), vznika tam takovy tunylek a tim se deformuje paprsek paliva a uchcava, prestoze muzou byt trysky v super stavu... Pokud vyleti po startu dym jak z avie.... tak bych se mrkl i na trysky. Podlozky pod bosch drzaky trysek stoji 25,- á ks, u starych aut, ktere mely trysky naposled pred 100 tis. je to preventivni povinnost. Zabere to hodinu.[/quote]
Jak píšeš o padající naftě a postupném startování válců, tak to nebude vono, spíš se taky přikláním k těm zakarbonovanejm tryskám (hulení). Už při jízdě to občas sníží výkon a začne dost rachotit a pak to zase letí jak z praku (a to i teď při jízdě na naftu). Jen mě překvapuje, že při startu (od té doby co chcíply žhavky) za mnou zůstává kolečko sazí jak z komína. No a žhavení raději nechám přeměřit, co když nějaká nová žhavka odešla hned do věčných lovišť. Když nechám kárku půl dne odstavenou, tak aby to chytlo musím točit startérem třeba víc jak 3 vteřiny, než chytne. No a to nemluvím o tom, že letos na jaře jsem dal vyfrit s naftou velmi brzo, v noci asi -8 a ráno to chvíli točilo a normálně blaf. Prostě startování na tuto kouzelnou směs nedělalo nikdy problém.
Kdyz pada nafta, tak to je jak stary stabilak, zacne chytat jeden, pak druhy, po dalsich X vterinach dalsi a pak se to pomalu rozbehne za obcasneho zapalu nektereho z valcu, jak se postupne zaplavuje naftou.
Nebo trysky, pokud jezdils na sracky a ne na naftu, tak zakarbonovane spicky (podlozky), vznika tam takovy tunylek a tim se deformuje paprsek paliva a uchcava, prestoze muzou byt trysky v super stavu... Pokud vyleti po startu dym jak z avie.... tak bych se mrkl i na trysky. Podlozky pod bosch drzaky trysek stoji 25,- á ks, u starych aut, ktere mely trysky naposled pred 100 tis. je to preventivni povinnost. Zabere to hodinu.[/quote]
Jak píšeš o padající naftě a postupném startování válců, tak to nebude vono, spíš se taky přikláním k těm zakarbonovanejm tryskám (hulení). Už při jízdě to občas sníží výkon a začne dost rachotit a pak to zase letí jak z praku (a to i teď při jízdě na naftu). Jen mě překvapuje, že při startu (od té doby co chcíply žhavky) za mnou zůstává kolečko sazí jak z komína. No a žhavení raději nechám přeměřit, co když nějaká nová žhavka odešla hned do věčných lovišť. Když nechám kárku půl dne odstavenou, tak aby to chytlo musím točit startérem třeba víc jak 3 vteřiny, než chytne. No a to nemluvím o tom, že letos na jaře jsem dal vyfrit s naftou velmi brzo, v noci asi -8 a ráno to chvíli točilo a normálně blaf. Prostě startování na tuto kouzelnou směs nedělalo nikdy problém.
Felicie 1.9D pick-up, 30tkm na vyfrit s naftou a jede líp, jak na naftu, až do -5C, pak už jen líná nafta
)
Když jsme u těch žhaviček, začal jsem demontovat a rozebírat motor z auta, který jsem v létě odstavil a 35000km nevidělo naftu. Zatím pěkně fialová vačka po celý dýlce a žhavičky vypaj takhle:

Až seženu devítku imbus, kouknu se dovnitř a nafotím, evidentně to bude hodně zajímavý.

Až seženu devítku imbus, kouknu se dovnitř a nafotím, evidentně to bude hodně zajímavý.
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 33980
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="radluk"]Poradim lepsi vec, zkontroluj ty vstrikovace, pokud jsou tam bezne vstrikovace, tak podlozky stoji 25 kc, cili stovka, zkontrolujes vstriky, spicky, podlozky s vrstvou karbonu, uvidis do komurek a hlavne uvidis na zhavicky !
Takze otocis klickem a mas hned jasno, ktera je v hajzlu...[/quote]
Takže i nové žhavky Denzo byly vadné, až na Bosch to začalo startovat.
Vyměnily se i trysky ve vstřikovačích (páč byly totálně tuhé), nastavily se tlaky, ale začal kolísat volnoběh a po rozjedu to při zastavení chcípá.
Netušíte někdo, čím by to mohlo být, popřípadě jak doladit
Takže i nové žhavky Denzo byly vadné, až na Bosch to začalo startovat.
Vyměnily se i trysky ve vstřikovačích (páč byly totálně tuhé), nastavily se tlaky, ale začal kolísat volnoběh a po rozjedu to při zastavení chcípá.
Netušíte někdo, čím by to mohlo být, popřípadě jak doladit
Felicie 1.9D pick-up, 30tkm na vyfrit s naftou a jede líp, jak na naftu, až do -5C, pak už jen líná nafta
)
[quote="hranicka"]Jo, to házení volnoběhu a při otáčkách 1200-1500 by mě taky zajímalo, jak to doladit, když to s vagem nemluví.[/quote]
Kolísání by mě až tak netrápilo, ale ať mi to po vyřazení hned nechcípne.
Kolísání by mě až tak netrápilo, ale ať mi to po vyřazení hned nechcípne.
Felicie 1.9D pick-up, 30tkm na vyfrit s naftou a jede líp, jak na naftu, až do -5C, pak už jen líná nafta
)
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 33980
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Jj, předtím to nedělalo, ale jak se vyměnily trysky a snížily tlaky na 1,4 - 1,6 (staré tlačily 1,8), tak to začalo kolísat. Když dáš plyn, nebo jedeš tak je to v pohodě, ale jak zastavíš, hned chcípne.
Felicie 1.9D pick-up, 30tkm na vyfrit s naftou a jede líp, jak na naftu, až do -5C, pak už jen líná nafta
)