Stránka 7 z 40
Napsal: 21 kvě 2006, 08:13
od JirkaŠ
Milan_TS píše:Dnes jsem byl v Přerově na srazu a co nevidím kluci s brzdou tak jsem neodolal.

je vidět chce to ještě doladit je to serie ARL + chip + K&N

Reesho,ten Milan si to chipoval sám,dost dobrý výsledek a bez čmoudů.Jinak díky jemu,už víme jak změřit auta s 4motion,DÍKY.
Napsal: 21 kvě 2006, 08:24
od Kornout
A Syncro?
Napsal: 21 kvě 2006, 08:27
od JirkaŠ
Kornout píše:A Syncro?
S tím žádná zkušenost,bohužel to ale asi nejde?????
Napsal: 21 kvě 2006, 09:18
od MKTech
Kornout píše:A Syncro?
Jediná možnost u Syncra vyndat kardan.
Napsal: 21 kvě 2006, 09:26
od MKTech
Napsal: 21 kvě 2006, 21:06
od Kec
CHci se jen zeptat. U reeshovího grafu je napsáno special turbo, FMIC
Co je FMIC??
A special turbo?? Myšleno hybrid(Garrett Race gt2571v)?? V čem je tohle turbo jiné třeba od VTN17??
Napsal: 21 kvě 2006, 21:09
od reesha
Kec píše:CHci se jen zeptat. U reeshovího grafu je napsáno special turbo, FMIC
Co je FMIC??
A special turbo?? Myšleno hybrid(Garrett Race gt2571v)?? V čem je tohle turbo jiné třeba od VTN17??
FMIC - je to intercooler vpředu
ad turbo - tohle tam nemam

... ale je to na zakázku dělaný hybrid
Napsal: 21 kvě 2006, 22:01
od Kornout
To je fakt hybrid, má to pěkně velikou jak výfukovou, tak sací část.
Napsal: 21 kvě 2006, 22:07
od reesha
Kornout píše:To je fakt hybrid, má to pěkně velikou jak výfukovou, tak sací část.
jj můj malý turboš hybridoš s rozumnou kapacitou

.. počkejte až ho poladim
Zrovna jsem si ho dneska cvičně vymontoval. Nosim si ho domu na noc

(joke)
Napsal: 21 kvě 2006, 22:11
od chiptuning
netlaci te pod polstarem????

Napsal: 21 kvě 2006, 22:12
od Kornout
Někdo panel rádia, někdo Turbínu!

Hold proti gustu žádný dišputát
Napsal: 21 kvě 2006, 22:22
od reesha
chiptuning píše:netlaci te pod polstarem????

Nene, leží v obýváku na stole a zrovna kouká na TV. Musí mít taky někdy leháro
Začíná to tu být krapet offtopic, tak už radši jen k tématu

Napsal: 25 kvě 2006, 11:24
od reesha
Minulý týden byl brzdit člen TDIPOWER. Tak tady je graf:

Napsal: 26 kvě 2006, 09:57
od Stingray
Celkom fajn je vidieť na grafoch kde je problém s rapídnym poklesom krútiaceho momentu........veľmi jasne sa tu prejavuje to že turbo je najslabšou častou set-upu..........síce to pekne vyletí hore ale následne závratne pada......
Napsal: 29 kvě 2006, 01:43
od Forest
JirkaŠ píše:
Reesho,ten Milan si to chipoval sám,dost dobrý výsledek a bez čmoudů.Jinak díky jemu,už víme jak změřit auta s 4motion,DÍKY.
...logicky predpokladam, ze vyndat pojistku od haldexu ...nekteri to maji dokonce na vypinac a systematicky si z toho delaji predokolku
