Stránka 7 z 40

Napsal: 21 kvě 2006, 08:13
od JirkaŠ
Milan_TS píše:Dnes jsem byl v Přerově na srazu a co nevidím kluci s brzdou tak jsem neodolal. :D je vidět chce to ještě doladit je to serie ARL + chip + K&N
Obrázek
Reesho,ten Milan si to chipoval sám,dost dobrý výsledek a bez čmoudů.Jinak díky jemu,už víme jak změřit auta s 4motion,DÍKY.

Napsal: 21 kvě 2006, 08:24
od Kornout
A Syncro?

Napsal: 21 kvě 2006, 08:27
od JirkaŠ
Kornout píše:A Syncro?
S tím žádná zkušenost,bohužel to ale asi nejde?????

Napsal: 21 kvě 2006, 09:18
od MKTech
Kornout píše:A Syncro?
Jediná možnost u Syncra vyndat kardan.

Napsal: 21 kvě 2006, 09:26
od MKTech
Obrázek

Napsal: 21 kvě 2006, 21:06
od Kec
CHci se jen zeptat. U reeshovího grafu je napsáno special turbo, FMIC

Co je FMIC??

A special turbo?? Myšleno hybrid(Garrett Race gt2571v)?? V čem je tohle turbo jiné třeba od VTN17??

Napsal: 21 kvě 2006, 21:09
od reesha
Kec píše:CHci se jen zeptat. U reeshovího grafu je napsáno special turbo, FMIC

Co je FMIC??

A special turbo?? Myšleno hybrid(Garrett Race gt2571v)?? V čem je tohle turbo jiné třeba od VTN17??
FMIC - je to intercooler vpředu

ad turbo - tohle tam nemam :) ... ale je to na zakázku dělaný hybrid

Napsal: 21 kvě 2006, 22:01
od Kornout
To je fakt hybrid, má to pěkně velikou jak výfukovou, tak sací část.

Napsal: 21 kvě 2006, 22:07
od reesha
Kornout píše:To je fakt hybrid, má to pěkně velikou jak výfukovou, tak sací část.
jj můj malý turboš hybridoš s rozumnou kapacitou (noteeth) .. počkejte až ho poladim :)

Zrovna jsem si ho dneska cvičně vymontoval. Nosim si ho domu na noc :D (joke)

Napsal: 21 kvě 2006, 22:11
od chiptuning
netlaci te pod polstarem???? :)

Napsal: 21 kvě 2006, 22:12
od Kornout
Někdo panel rádia, někdo Turbínu! (rofl) Hold proti gustu žádný dišputát

Napsal: 21 kvě 2006, 22:22
od reesha
chiptuning píše:netlaci te pod polstarem???? :)
Nene, leží v obýváku na stole a zrovna kouká na TV. Musí mít taky někdy leháro :)

Začíná to tu být krapet offtopic, tak už radši jen k tématu (offtopic)

Napsal: 25 kvě 2006, 11:24
od reesha
Minulý týden byl brzdit člen TDIPOWER. Tak tady je graf:

Obrázek

Napsal: 26 kvě 2006, 09:57
od Stingray
Celkom fajn je vidieť na grafoch kde je problém s rapídnym poklesom krútiaceho momentu........veľmi jasne sa tu prejavuje to že turbo je najslabšou častou set-upu..........síce to pekne vyletí hore ale následne závratne pada......

Napsal: 29 kvě 2006, 01:43
od Forest
JirkaŠ píše: Reesho,ten Milan si to chipoval sám,dost dobrý výsledek a bez čmoudů.Jinak díky jemu,už víme jak změřit auta s 4motion,DÍKY.
...logicky predpokladam, ze vyndat pojistku od haldexu ...nekteri to maji dokonce na vypinac a systematicky si z toho delaji predokolku (LOL)