Stránka 7 z 10
Napsal: 05 črc 2010, 01:22
od Petr Lim.
Ahoj..chtěl bych poprosit také o zaslání Kpoweru..zkoušel jsem to stáhnout z uloz.to,ale už není k mání. Děkuji
limbersky.p@centrum.cz
Napsal: 05 črc 2010, 05:39
od misoVW
mas to tam

Napsal: 05 črc 2010, 10:08
od Petr Lim.
Moc díky..jestli ještě můžu otravovat,tak bych tam chtěl dostat češtinu.. a nevim kde stáhnout ten soubor kpower.exe v češtině
Napsal: 05 črc 2010, 14:23
od josef10
Ahoj..chtěl bych poprosit také o zaslání Kpoweru v cestine..zkoušel jsem to stáhnout z uloz.to,ale už není k mání. Děkuji
Chozee10@seznam.cz
Napsal: 06 črc 2010, 00:18
od Petr Lim.
Tak mě to vyhodilo docela zajímavé hodnoty.. Mám VW passat 81kW a podle Kpoweru 109kw a 305Nm Do první lišty jsem zadal vše tak jak má být jen si nevim rady s posledním okénkem "Abrollumfangskorrektur" Mám si to překládat jako odchylka? Co tam zadávate? Chtěl bych,aby to bylo trochu věrohodné. Diky za odpověď.
Napsal: 06 črc 2010, 17:56
od majkl1
Já to dneska teda taky ze zajímavosti prubnul. Stáhnuto a nainstalováno bez problému. Při jízdě je pro přesnost měření směrodatné, aby se testovalo na opravdové rovině. jakmile bylo po vyřazení nepatrně do kopce nebo z kopce, dost se výsledek lišil. Mě to na AFN s lehkým chipem vyhodilo 93kw a 268Nm, což je asi celkem reálné.

Napsal: 06 črc 2010, 22:12
od misoVW
presne tak, musi to byt logovane na uplnej rovinke a treba zadat aj presnu hmotnost. Vtedy sa da tomu vysledku verit.
Napsal: 07 črc 2010, 06:17
od majkl1
Pokud jsem zadal váhu o cca 30 kg jinou, tak se ty hodnoty moc neměnily, ale na jiném úseku byly hodně jinačí (i o 30%). Co jsem z německého návodu vypochopil, lze udělat na totméž úseku jak jízdu s akcelerací, tak při druhé jízdě zpomalení na neutrál. Jen je asi třeba začit zpomalovat ze stejné rychlosti, které bylo dosaženo při akceleraci. Pak lze hodnoty z obou logů dosadit do KPoweru. Tím se eliminuje další nepřesnosti v měření.
Napsal: 07 črc 2010, 06:22
od misoVW
robi sa to do jedneho logu na jednu jazdu, aj zrychlenie, aj dobeh na neutral.
Napsal: 07 črc 2010, 06:27
od majkl1
To ano, ale pokud není prostor (dostatečně dlouhý rovný úsek), lze to i tak jak jsem psal. V kolonce "měřené hodnoty" je možnost v obou tabulkách ("akcelerace" a "zpomalení") data jak vymazat, tak vsunout.

Napsal: 07 črc 2010, 06:28
od misoVW
jj, prepac, nepochopil som jak to myslis...
Napsal: 07 črc 2010, 06:34
od majkl1
Však já to ještě nemám ani vyzkoušené.

Napsal: 07 črc 2010, 15:06
od Petr Lim.
Mě to takto nešlo,protože na neutrál to nezměří..chce to nechat brzdit přes ten motor. Na ten neutrál to nezaznamenává data,které se převádějí do kpoweru.
Napsal: 07 črc 2010, 19:02
od majkl1
Pak se nediv, že ti to ukazuje takový brutální hodnoty
ALe je to nějaká blbost, aby ti na volnoběh nešla diagnostika, ne?
Napsal: 07 črc 2010, 22:45
od Petr Lim.
Samozřejmě,že jde,ale zkus to a vsadim boty,že Ti to nevyhodí graf v kpoweru (když budeš po akceleraci dojíždět ať už vyšláplou spojkou nebo na neutrál)