Stránka 7 z 8
Napsal: 09 bře 2009, 07:51
od Mongo
nic v zlom ale tato cela debata ma teda pobavila...zacalo to otazkou na motory 2.0 TDI PD a skonciloto SuperB VS Passat.podla mna kto chce fajnu limcu kupi si supa... kto chce podla mna uz tuctove auto tak si kupi Passata... ale s tym rozdielom ze SuperB je SuperB a to auto ma nieco viac do seba ako Passat..
Napsal: 09 bře 2009, 08:58
od bobo
Mongo píše:nic v zlom ale tato cela debata ma teda pobavila...zacalo to otazkou na motory 2.0 TDI PD a skonciloto SuperB VS Passat.podla mna kto chce fajnu limcu kupi si supa... kto chce podla mna uz tuctove auto tak si kupi Passata... ale s tym rozdielom ze SuperB je SuperB a to auto ma nieco viac do seba ako Passat..

a tímhle myslíš, že jsi nepobavil ? Superb je stejná "tuctovka" jako Passat. Probuď se z mámení, není to RollsRoyce ani Bentley

Napsal: 09 bře 2009, 11:45
od Mongo
mhmm no dobre... poviem ti to takto... u nas vo Zvolene ked sa pozriem s okna tak na parkovisku vidim minimalne 10 Passatov.. zato superB ziadny...idem do mesta do centra tych pasatov je tam az prilis a superbov tak mozno 3-4... takze si nemyslim ze je to az taka tuctovka ako passat...ako je to len moj pohlad na toto..
Napsal: 09 bře 2009, 12:48
od subz3ro_tdi
kewwin píše:Přesně tak já jsem se stím svezl a jezdí to hezky ale ta poruchovost narušuje celkový dojem toho motoru a co se týče CR tak s tím jsem měl možnost taky jezdit v O2 RS a to je super fofrník a až jsem se divil jak je to na volnoběh tiché skoro jak benzín což normální PDčko teda není.
Na CR se zase můžu zeptat jaké s tím mají kluci na repasu skušenosti dávají se teprv rok tak nějaké poznatky snad už budou...
O2 RS nema motor s Common-Rail vstrekovanim, ale PD so Siemens piezoelektrickymi vstrekovacmi

Motory so vstrekovanim Common-Rail dava Skodovka az do najnovsich faceliftovych verzii Octavia a do SuperB II

Napsal: 09 bře 2009, 12:53
od TDI tech
subz3ro_tdi píše:kewwin píše:Přesně tak já jsem se stím svezl a jezdí to hezky ale ta poruchovost narušuje celkový dojem toho motoru a co se týče CR tak s tím jsem měl možnost taky jezdit v O2 RS a to je super fofrník a až jsem se divil jak je to na volnoběh tiché skoro jak benzín což normální PDčko teda není.
Na CR se zase můžu zeptat jaké s tím mají kluci na repasu skušenosti dávají se teprv rok tak nějaké poznatky snad už budou...
O2 RS nema motor s Common-Rail vstrekovanim, ale PD so Siemens piezoelektrickymi vstrekovacmi

Motory so vstrekovanim Common-Rail dava Skodovka az do najnovsich faceliftovych verzii Octavia a do SuperB II

Omyl OII RS je uz asi posledne 3 mesiace k dostaniu iba s motorm 2.0 TDI (125kW) s CR vstrekovanim od Siemens.
Napsal: 09 bře 2009, 12:58
od subz3ro_tdi
TDI tech: je o tom aj nejaka oficialna sprava automobilky na internete? Osobne som o tom este nepocul.......

Ano, motor BMN s piezo-vstrekovackmi Siemens ma papierovy vykon 125kw

Napsal: 09 bře 2009, 13:03
od Viktor.88
Napsal: 09 bře 2009, 13:09
od cupra
subz3ro_tdi píše:TDI tech: je o tom aj nejaka oficialna sprava automobilky na internete? Osobne som o tom este nepocul.......

Ano, motor BMN s piezo-vstrekovackmi Siemens ma papierovy vykon 125kw

teraz si sa trosku kopol...aj mne sa to obcas stane...

a este sem napisem ze 2,0 CR TDI 125 kw ma na MAHE vykon vetsinou 175 HP a ked je to 2,0 TDI PD 125 KW tak vykon je 165 hp v serii...

Napsal: 09 bře 2009, 13:12
od subz3ro_tdi
Ja nemam problem si priznat chybu.... sice sa snazim citat vsetky automotive novinky vo svete, ale toto mi asi uniklo..... mozno preto ze aj "starsia" PD verzia motora mala Siemens piezo-vstrekovace (aj ked nemala vyskotlakove CR potrubie) a papierovy vykon udavaju ten isty

Kazdopadne na to ako vsetci pi**vali ze Skodovke nebolo dovolene v novych Octaviach pouzivat CR technologiu je na tuto novinku az podozrivo slaby PR promo

Napsal: 09 bře 2009, 14:36
od cupra
jasne ani ja s tym problem nemam,naposledy ma dostal kamarat ze v audine A6 z trojlitrom TDI sa robi aj manual,dal by som za to krk ze nie...

a ten kto ma pozna vie ze koncern ovladam viac nez dobre...(aspon co sa tyka parametrov)

Napsal: 09 bře 2009, 19:09
od bobo
jj,je to tak 2.0 TDi 125 kW verze je v OCt2 už jen CR, verze 103 kW se prodává ještě jako PD.
Napsal: 09 bře 2009, 23:13
od AlesShi
mel jste uz nekdo ten 2,0PD pod rukama?
je to pouzitelny? co tam je za turbo, kolik zvladne?
Napsal: 10 bře 2009, 13:05
od Stingray
AlesShi píše:mel jste uz nekdo ten 2,0PD pod rukama?
je to pouzitelny? co tam je za turbo, kolik zvladne?
Jo mam doma hlavu a zopar blbosti 2.0 tdi 16V technika tam je velmi dobra problem je len z ventilmi ale to uz mam vyriesene. Sanie je tiez problem a to kvoli interferenciam navzajom - seria je robena tak narychlo a ked som studoval hlavu tak som zistil ze ma 2 typy kanalov jeden ultra esko pre virenie vzduchu a ciste spalovanie na spodku a v strede druhy kanal je total rovny pre plny vykon. Problem vznika az v sani kedy tieto kanaly kedze kazdy je iny a ma aj iny prietok a tym padom aj inu pulznu frekvenciu musim navrhnut sanie tak aby sa rovne kanaly zatvarali pretoze inak maju virove kanaly malu ucinnost kvoli vyssiemu odporu ide vzduch cestou najmensieho odporu a tou je rovny kanal bez eska. Navrh je ready a kedze majitel motora dohodol aj odlievanie tak sa rovnu pustam do vyroby modelu na 3D tlaciarni.
Napsal: 10 bře 2009, 14:46
od AlesShi
problem s ventilami jaky?
daj se pouzit naky dily z 1,9?
nebo sou vsechny roztece svodu, sani, komplet jiny?
Napsal: 10 bře 2009, 14:53
od Stingray
AlesShi píše:problem s ventilami jaky?
daj se pouzit naky dily z 1,9?
nebo sou vsechny roztece svodu, sani, komplet jiny?
Z 1.9 sa neda pouzit nic co sa tyka hlavy vsetko je ine. Problem su sacie ventily pretoze od vyroby nemaju potrebnu toleranciu na 45°sedle ktore je prilis vysoko takze nema dostatocny "maso" na odvod tepla. Budu sa tam davat lepsie voditka ventilov a ine ventily a aj niektore sedla.