Nitro do TDi?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

kozelpub: myslím, že v tom STIčku byl ten ostřik IC na tlačítko. Takže jsi to tam pustil kdy jsi potřeboval, třeba při předjíždění.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

... a ze je to napriklad v pripade navyseneho vykonu treba, protoze ta koncepce intercooleru nad motorem je zcestna (resp. je dimenzovana jen na seriove pouziti). Netusim, zda 2. nebo 3. valec to maji v pripade zvyseni vykonu odnaset. Kazdy vi, ze chce-li jit s vykonem u "stareho" STI vys, musi dat FMIC.

Jinak pro pobaveni foto z mych "kravskych" let ;)

Obrázek

Nevyhoda byla jen jedina: mokre kolo, jinak to bylo v lete rozhodne znat (minimalne dle VAGu).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

Forest píše:... a ze je to napriklad v pripade navyseneho vykonu treba, protoze ta koncepce intercooleru nad motorem je zcestna (resp. je dimenzovana jen na seriove pouziti). Netusim, zda 2. nebo 3. valec to maji v pripade zvyseni vykonu odnaset. Kazdy vi, ze chce-li jit s vykonem u "stareho" STI vys, musi dat FMIC.

Jinak pro pobaveni foto z mych "kravskych" let ;)

Obrázek

Nevyhoda byla jen jedina: mokre kolo, jinak to bylo v lete rozhodne znat (minimalne dle VAGu).
tak takhle to je, já myslel že ta voda jde do sání (LOL) proto mi to bylo tak divný, fakt to funguje?
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Golf-GT píše:tak takhle to je, já myslel že ta voda jde do sání (LOL) proto mi to bylo tak divný, fakt to funguje?
Jsou dva postupy, jeden je externi ochlazovani formou ostriku IC a druhy interni, kdy se to strika do sani (narozdil od toho prvniho se jedna o mlhovinu).

A ano, v lete to bylo vskutku znat ... njn, nelze se divit, voda precijen odvadi teplo vic nezli samotny vzduch ... fyziku neocuras. Na to, ze tam byly pouzity pomerne nevhodne trysky to melo az prekvapive rozumny ucinek ... nicmene necekejte desitky stupnu, toto neni nitro :D
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

Forest píše:
Golf-GT píše:tak takhle to je, já myslel že ta voda jde do sání (LOL) proto mi to bylo tak divný, fakt to funguje?
Jsou dva postupy, jeden je externi ochlazovani formou ostriku IC a druhy interni, kdy se to strika do sani (narozdil od toho prvniho se jedna o mlhovinu).

A ano, v lete to bylo vskutku znat ... njn, nelze se divit, voda precijen odvadi teplo vic nezli samotny vzduch ... fyziku neocuras. Na to, ze tam byly pouzity pomerne nevhodne trysky to melo az prekvapive rozumny ucinek ... nicmene necekejte desitky stupnu, toto neni nitro :D
kdybych dal do kufru 5O-sáti litrovej sud a stříkal to tam pořád určitý km tak se teplota hodně projeví?
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Golf-GT píše:kdybych dal do kufru 5O-sáti litrovej sud a stříkal to tam pořád určitý km tak se teplota hodně projeví?
Rozhodne se to projevi ... budes mit o zhruba o 15% vetsi vahu, takze Ti to min pojede. Navic, netusim, kde jsi prisel k tem 50l :o Ta fotka je z momentu, kdy jsem to testoval bez nastartovaneho motoru, proto je to tak hrozne mokry, jinak je potreba jen poprasek, takze je spotreba vyrazne nizsi a vystacite si s nadobkou na ostrikovace.

Vazeni, pochopte, ze tento system se vyplati predevsim v pripadech, kdy intercooler nestiha, takze pri vyssim zatizeni. Ja jsem toto pouzival predevsim na sprintech, kdy nebylo mozne naporem vzduchu ochladit prudce ohraty intercooler.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

Forest píše:
Golf-GT píše:kdybych dal do kufru 5O-sáti litrovej sud a stříkal to tam pořád určitý km tak se teplota hodně projeví?
Rozhodne se to projevi ... budes mit o zhruba o 15% vetsi vahu, takze Ti to min pojede. Navic, netusim, kde jsi prisel k tem 50l :o Ta fotka je z momentu, kdy jsem to testoval bez nastartovaneho motoru, proto je to tak hrozne mokry, jinak je potreba jen poprasek, takze je spotreba vyrazne nizsi a vystacite si s nadobkou na ostrikovace.

Vazeni, pochopte, ze tento system se vyplati predevsim v pripadech, kdy intercooler nestiha, takze pri vyssim zatizeni. Ja jsem toto pouzival predevsim na sprintech, kdy nebylo mozne naporem vzduchu ochladit prudce ohraty intercooler.
jasný, chápu že není taková spotřeba takový vody, ale aby to bylo znát tak bych to zapl aby to stříkslo pořád, teď mám na golfu zatím seriový cooler, tak to ozkoušet než to předělám na větší, mám doma z O2 jestli bude vubec stačit, hlavně ještě nevím jak ho tam napasuju, plán je zatím takový že rozřežu chladičovou stěnu a zavaří ho do ní, jako chladič vody dám menší z G2
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

1l vody = 1 kg :D takze :D

neslo by udelat na polohu plynu ?:P ze do nake polohy off a dejme tomu od 3/4 on ? a spusti se sprcha? (samozrejme aj manualny off )
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

kozelpub píše:1l vody = 1 kg :D takze :D

neslo by udelat na polohu plynu ?:P ze do nake polohy off a dejme tomu od 3/4 on ? a spusti se sprcha? (samozrejme aj manualny off )
co to je 54 KG? :)
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

Golf-GT píše:
kozelpub píše:1l vody = 1 kg :D takze :D

neslo by udelat na polohu plynu ?:P ze do nake polohy off a dejme tomu od 3/4 on ? a spusti se sprcha? (samozrejme aj manualny off )
co to je 54 KG? :)
niekdo s auta vybere rezervu, videl som aj plexo miesto skla vzadu ( iste vw lupo zo slovenska :D ) takze niekdo hadam aj dietu drzi :P ale to je OT :)
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

by ses divil jak je 50kg znát na dynamice, podle mých pocitů dost. Někde jsem slyšel, že 7kg odlehčení na autě má podobný efekt jako 1 kůň výkonu motoru nahoru. Orientačně si myslim že to tak +- bude, samozřejmě, jen do určité míry.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

A 1kg na rotačním tělese (kola, brzdy,..) je 6-7kg na kastly.
Ivanek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 02 led 2010, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Ivanek007 »

Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

turbo kamna power píše:by ses divil jak je 50kg znát na dynamice, podle mých pocitů dost. Někde jsem slyšel, že 7kg odlehčení na autě má podobný efekt jako 1 kůň výkonu motoru nahoru. Orientačně si myslim že to tak +- bude, samozřejmě, jen do určité míry.
je to jako když jedu ve dvou, ani ne a nějak výrazně to nepociťuju, jde o to aby to tak nehulilo, zatím to nehulí, ale je zima žj...
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

Ivanek007 píše:tady se vstrikuje metanol... http://www.youtube.com/watch?v=hCRTF4b-sP4


zde pekna turbina
http://www.youtube.com/watch?v=BZoymnZR ... re=related
to je originál intercoooler na tý alfině? proč to není obrácený trychtýř aby nahnali co nejvíc vzduchu? má to nějaký význam?
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“