Nitro do TDi?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
... a ze je to napriklad v pripade navyseneho vykonu treba, protoze ta koncepce intercooleru nad motorem je zcestna (resp. je dimenzovana jen na seriove pouziti). Netusim, zda 2. nebo 3. valec to maji v pripade zvyseni vykonu odnaset. Kazdy vi, ze chce-li jit s vykonem u "stareho" STI vys, musi dat FMIC.
Jinak pro pobaveni foto z mych "kravskych" let

Nevyhoda byla jen jedina: mokre kolo, jinak to bylo v lete rozhodne znat (minimalne dle VAGu).
Jinak pro pobaveni foto z mych "kravskych" let


Nevyhoda byla jen jedina: mokre kolo, jinak to bylo v lete rozhodne znat (minimalne dle VAGu).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
tak takhle to je, já myslel že ta voda jde do sáníForest píše:... a ze je to napriklad v pripade navyseneho vykonu treba, protoze ta koncepce intercooleru nad motorem je zcestna (resp. je dimenzovana jen na seriove pouziti). Netusim, zda 2. nebo 3. valec to maji v pripade zvyseni vykonu odnaset. Kazdy vi, ze chce-li jit s vykonem u "stareho" STI vys, musi dat FMIC.
Jinak pro pobaveni foto z mych "kravskych" let
Nevyhoda byla jen jedina: mokre kolo, jinak to bylo v lete rozhodne znat (minimalne dle VAGu).

GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Jsou dva postupy, jeden je externi ochlazovani formou ostriku IC a druhy interni, kdy se to strika do sani (narozdil od toho prvniho se jedna o mlhovinu).Golf-GT píše:tak takhle to je, já myslel že ta voda jde do sáníproto mi to bylo tak divný, fakt to funguje?
A ano, v lete to bylo vskutku znat ... njn, nelze se divit, voda precijen odvadi teplo vic nezli samotny vzduch ... fyziku neocuras. Na to, ze tam byly pouzity pomerne nevhodne trysky to melo az prekvapive rozumny ucinek ... nicmene necekejte desitky stupnu, toto neni nitro

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
kdybych dal do kufru 5O-sáti litrovej sud a stříkal to tam pořád určitý km tak se teplota hodně projeví?Forest píše:Jsou dva postupy, jeden je externi ochlazovani formou ostriku IC a druhy interni, kdy se to strika do sani (narozdil od toho prvniho se jedna o mlhovinu).Golf-GT píše:tak takhle to je, já myslel že ta voda jde do sáníproto mi to bylo tak divný, fakt to funguje?
A ano, v lete to bylo vskutku znat ... njn, nelze se divit, voda precijen odvadi teplo vic nezli samotny vzduch ... fyziku neocuras. Na to, ze tam byly pouzity pomerne nevhodne trysky to melo az prekvapive rozumny ucinek ... nicmene necekejte desitky stupnu, toto neni nitro
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Rozhodne se to projevi ... budes mit o zhruba o 15% vetsi vahu, takze Ti to min pojede. Navic, netusim, kde jsi prisel k tem 50lGolf-GT píše:kdybych dal do kufru 5O-sáti litrovej sud a stříkal to tam pořád určitý km tak se teplota hodně projeví?

Vazeni, pochopte, ze tento system se vyplati predevsim v pripadech, kdy intercooler nestiha, takze pri vyssim zatizeni. Ja jsem toto pouzival predevsim na sprintech, kdy nebylo mozne naporem vzduchu ochladit prudce ohraty intercooler.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
jasný, chápu že není taková spotřeba takový vody, ale aby to bylo znát tak bych to zapl aby to stříkslo pořád, teď mám na golfu zatím seriový cooler, tak to ozkoušet než to předělám na větší, mám doma z O2 jestli bude vubec stačit, hlavně ještě nevím jak ho tam napasuju, plán je zatím takový že rozřežu chladičovou stěnu a zavaří ho do ní, jako chladič vody dám menší z G2Forest píše:Rozhodne se to projevi ... budes mit o zhruba o 15% vetsi vahu, takze Ti to min pojede. Navic, netusim, kde jsi prisel k tem 50lGolf-GT píše:kdybych dal do kufru 5O-sáti litrovej sud a stříkal to tam pořád určitý km tak se teplota hodně projeví?Ta fotka je z momentu, kdy jsem to testoval bez nastartovaneho motoru, proto je to tak hrozne mokry, jinak je potreba jen poprasek, takze je spotreba vyrazne nizsi a vystacite si s nadobkou na ostrikovace.
Vazeni, pochopte, ze tento system se vyplati predevsim v pripadech, kdy intercooler nestiha, takze pri vyssim zatizeni. Ja jsem toto pouzival predevsim na sprintech, kdy nebylo mozne naporem vzduchu ochladit prudce ohraty intercooler.
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

co to je 54 KG?kozelpub píše:1l vody = 1 kgtakze
![]()
neslo by udelat na polohu plynu ?:P ze do nake polohy off a dejme tomu od 3/4 on ? a spusti se sprcha? (samozrejme aj manualny off )

GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

niekdo s auta vybere rezervu, videl som aj plexo miesto skla vzadu ( iste vw lupo zo slovenskaGolf-GT píše:co to je 54 KG?kozelpub píše:1l vody = 1 kgtakze
![]()
neslo by udelat na polohu plynu ?:P ze do nake polohy off a dejme tomu od 3/4 on ? a spusti se sprcha? (samozrejme aj manualny off )



VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
by ses divil jak je 50kg znát na dynamice, podle mých pocitů dost. Někde jsem slyšel, že 7kg odlehčení na autě má podobný efekt jako 1 kůň výkonu motoru nahoru. Orientačně si myslim že to tak +- bude, samozřejmě, jen do určité míry.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
tady se vstrikuje metanol... http://www.youtube.com/watch?v=hCRTF4b-sP4
zde pekna turbina
http://www.youtube.com/watch?v=BZoymnZR ... re=related
zde pekna turbina
http://www.youtube.com/watch?v=BZoymnZR ... re=related
je to jako když jedu ve dvou, ani ne a nějak výrazně to nepociťuju, jde o to aby to tak nehulilo, zatím to nehulí, ale je zima žj...turbo kamna power píše:by ses divil jak je 50kg znát na dynamice, podle mých pocitů dost. Někde jsem slyšel, že 7kg odlehčení na autě má podobný efekt jako 1 kůň výkonu motoru nahoru. Orientačně si myslim že to tak +- bude, samozřejmě, jen do určité míry.
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

to je originál intercoooler na tý alfině? proč to není obrácený trychtýř aby nahnali co nejvíc vzduchu? má to nějaký význam?Ivanek007 píše:tady se vstrikuje metanol... http://www.youtube.com/watch?v=hCRTF4b-sP4
zde pekna turbina
http://www.youtube.com/watch?v=BZoymnZR ... re=related
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 
