Nejspíš se po ohřátí jenom vypláchla soustava a olej se ti usadil v nádobce.U mě to bylo stejnýmoose píše:závada č 6
tak bohužel, mé trápení ještě není u konce
při vyzvednutí ze servisu byla voda čistě zelená, ani náznak po oleji...
po ujetí 300km je nádržka černá, plná oleje...
olej je čistý, zřejmě ani neubyl...
myslíte že po čištění a opravení přístrojovky se mohl odněkud ještě objevit ??? nebo je tam někde závada ?
už mě z toho jebne, pošestý....![]()
závada 6 : Olej ve Vodě ZNOVU !!! :-(
Moderátoři: šulda, Moderátoři
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
první co by bylo, že bych změnil servis!!!! čtu to tu u tebe už delší dobu a tohle mě udivuje!!! a to turbo bych jim nechal uhradit
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
tak to je počteníčko to je mazec.ROBIG píše:Nejspíš se po ohřátí jenom vypláchla soustava a olej se ti usadil v nádobce.U mě to bylo stejnýmoose píše:závada č 6
tak bohužel, mé trápení ještě není u konce
při vyzvednutí ze servisu byla voda čistě zelená, ani náznak po oleji...
po ujetí 300km je nádržka černá, plná oleje...
olej je čistý, zřejmě ani neubyl...
myslíte že po čištění a opravení přístrojovky se mohl odněkud ještě objevit ??? nebo je tam někde závada ?
už mě z toho jebne, pošestý....![]()
to si snad všechno vymýšlíš další věc, kterou pozoruju je motor - na neutrál má nevyrovnané otáčky - ručička se hýbe - kolísá - v cca 0,5s intervalu - pohybuje se od cca 900 do cca 950 ot. - k tomu se i samosebou mírně mění vibrace od motoru, klima na to nemá vliv... další věc mi připadla spíše zezačátku s novým turbem - po přidání plynu OK, po ubrání vibrace v celém autě, jakoby to celé něco brzdilo - zase ne lineárně ale prostě jakoby byla píchlá pneu ale v dost menší míře, ale toto už teď nějak nepozoruji, jinak teplota OK, auto se zahřeje cca po 12km, a pak teplotu drží, nádržka od vody se zdá být OK, (zespodu není mokrá jako byla kdysi)
Naposledy upravil(a) moose dne 11 bře 2009, 00:15, celkem upraveno 1 x.
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
kruta realita, kamos co robil predajcu v jednom znackovom VW/AUDI salone mi hovoril hrozostrasne historky o servisakoch, tam bolo bezne ze im padla matica do sania a kaslali na to a po starte turbo na sra..ky ved zakaznik zaplati...niet divu ze sa tam mechanici striedali kazdych 6 mesiacovRoman 101 píše: tak to je počteníčko to je mazec.![]()
to si snad všechno vymýšlíš
no ještě že mě to nepotkalo.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
Je to teda pozdě, ale aspoň pro ostatní. Jak se ti už poprvé po opravě oběvil olej ve vodě, měl si to dát do servisu jako reklamaci opravy. Vůbec přístup toho servisu mě dost zaráží. Jenom takovej detail, když bys pak tu samou závadu dal znova ale do druhýho značkovýho servisu a ten závadu odstranil, bude druhej servis nárokovat zaplacení opravy po tom prvnim (ne po tobě) takový sou v koncernu pravidla. Navíc tomu prvnímu způsobí docela velkej prů...
A k opravě turba, nechal bych na Vagu zkouknout rovnoměrnost chodu, jestli motor sežral skoro celej kompresor může mít přihlý ventily. Viděl sem dost motorů který sežrali turbo a běhali jako hodinky, ale při tvym "štěstí" to mohlo dopadnout hůř. A hlavně to prosimtě už nedávej do tohohle servisu.
A k opravě turba, nechal bych na Vagu zkouknout rovnoměrnost chodu, jestli motor sežral skoro celej kompresor může mít přihlý ventily. Viděl sem dost motorů který sežrali turbo a běhali jako hodinky, ale při tvym "štěstí" to mohlo dopadnout hůř. A hlavně to prosimtě už nedávej do tohohle servisu.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)
další promblémy
tak pánové, tohle je hrůza a běs
v Září se mi potkal motor - 20tkm před výměnou rozvodů nevydržel napínák ( střihl se šroub ) auto tedy šlo do servisu ( ale už ne do autopoly příbram, se kterými mám špatné zkušenosti z minula )
poté se při rozebrání přišlo nato, že má turbo načaté vstupní lopatky - způsobeno nevyčištěním sání při posledním krachu turba
(opět autopoly příbram) takže jsem koupil nové turbo ( díky Andre ), ventily, zdvihátka a všechno možné)
motor se opravil a já po ujetí 500km přišel na to, že mám opět vodu plnou oleje. tudíž znovu k mechanikovi ( ne autorizák ) už při rozvodech nechápal jak je udělaná hlava, že má šrouby dotáhlé nakrev přes nějaké podložky které byly uplně zkroucené. místo šroubů se tedy dal nějaký přípravek, který pomohl hlavu lépe usadit a čistila se cesta vody.. bohužel mechanik nemá na tuto opravu moc času a auto je tam další měsíc
před 14ti dny jsem si vyzvedl opravené auto. první víkend jsem najel jen 150km a žádný problém. tento víkend jsem však najel 600 km a ejhle
kontrolka oleje - málo oleje a kde by asi mohl být jinde než ve vodě
na cca 150km si to vezme litr oleje jen abych dojel do servisu na další reklamaci... navíc se při akceleraci ozývá z výfuku jakoby pískání hrubšího tónu ( že by odešel kat tím že je ucpaný ? ) a samosebou hrozné startování po pár válcích..
prosím Vás tedy o radu, čím by to mohlo být, že jde olej do vody ? (mezi tím co jsem si vyzvedl auto z autopoly minulý rok a potkáním motoru to bylo zase v pořádku, olej i voda)
já už fakt nevím, ale rád bych mechanikovi nejak poradil abych mel auto co nejdřív opravené
v Září se mi potkal motor - 20tkm před výměnou rozvodů nevydržel napínák ( střihl se šroub ) auto tedy šlo do servisu ( ale už ne do autopoly příbram, se kterými mám špatné zkušenosti z minula )
poté se při rozebrání přišlo nato, že má turbo načaté vstupní lopatky - způsobeno nevyčištěním sání při posledním krachu turba
motor se opravil a já po ujetí 500km přišel na to, že mám opět vodu plnou oleje. tudíž znovu k mechanikovi ( ne autorizák ) už při rozvodech nechápal jak je udělaná hlava, že má šrouby dotáhlé nakrev přes nějaké podložky které byly uplně zkroucené. místo šroubů se tedy dal nějaký přípravek, který pomohl hlavu lépe usadit a čistila se cesta vody.. bohužel mechanik nemá na tuto opravu moc času a auto je tam další měsíc
prosím Vás tedy o radu, čím by to mohlo být, že jde olej do vody ? (mezi tím co jsem si vyzvedl auto z autopoly minulý rok a potkáním motoru to bylo zase v pořádku, olej i voda)
já už fakt nevím, ale rád bych mechanikovi nejak poradil abych mel auto co nejdřív opravené
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
Cloveče ja byt tebou tak by som vymenil motor a máš pokoj. Alebo kompletna rozborka motoru. A čo tam kto daval aky pripravok na usadenie hlavy. Daš nove šroby , tesnenie , prebrusiš hlavu , daš odtlakovať , dotiahneš na stupne a nieje čo riešiť. Na bloku máš dosadacie voditka tak neviem ako by si ju chcel ešte lepšie usadiť

Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
Tak o tom neviem. Ale pokial ma ten automechanik prehlad o tom aky máš problem tak byt nim tak sa na to vykašlem.
Vymen motor alebo auto.
Rozhodne to bude lacnejšie ako najdenie pričiny chyby. Vzhadom na to ako dlho to už riešiš.

Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi