Stránka 7 z 8
Napsal: 10 bře 2009, 17:02
od ROBIG
moose píše:závada č 6
tak bohužel, mé trápení ještě není u konce
při vyzvednutí ze servisu byla voda čistě zelená, ani náznak po oleji...
po ujetí 300km je nádržka černá, plná oleje...
olej je čistý, zřejmě ani neubyl...
myslíte že po čištění a opravení přístrojovky se mohl odněkud ještě objevit ??? nebo je tam někde závada ?
už mě z toho jebne, pošestý....

Nejspíš se po ohřátí jenom vypláchla soustava a olej se ti usadil v nádobce.U mě to bylo stejný
Napsal: 10 bře 2009, 17:04
od misa.89
první co by bylo, že bych změnil servis!!!! čtu to tu u tebe už delší dobu a tohle mě udivuje!!! a to turbo bych jim nechal uhradit
Napsal: 10 bře 2009, 17:06
od ROBIG
Souhlasím s misa.89.Takovej servis je k vzteku.
Napsal: 10 bře 2009, 19:22
od Fulltank
To turbo je zajimavy, ptz nechapu jak se mohlo takhle poskodit na obou stranach. Jen jestli jim tam neco nespadlo no

Napsal: 10 bře 2009, 19:47
od Roman 101
ROBIG píše:moose píše:závada č 6
tak bohužel, mé trápení ještě není u konce
při vyzvednutí ze servisu byla voda čistě zelená, ani náznak po oleji...
po ujetí 300km je nádržka černá, plná oleje...
olej je čistý, zřejmě ani neubyl...
myslíte že po čištění a opravení přístrojovky se mohl odněkud ještě objevit ??? nebo je tam někde závada ?
už mě z toho jebne, pošestý....

Nejspíš se po ohřátí jenom vypláchla soustava a olej se ti usadil v nádobce.U mě to bylo stejný
tak to je počteníčko to je mazec.

to si snad všechno vymýšlíš

no ještě že mě to nepotkalo.
Napsal: 10 bře 2009, 20:22
od Tomas.cz
Vypláchnout nádobku a pozorovat znova.
Napsal: 10 bře 2009, 23:45
od moose
další věc, kterou pozoruju je motor - na neutrál má nevyrovnané otáčky - ručička se hýbe - kolísá - v cca 0,5s intervalu - pohybuje se od cca 900 do cca 950 ot. - k tomu se i samosebou mírně mění vibrace od motoru, klima na to nemá vliv... další věc mi připadla spíše zezačátku s novým turbem - po přidání plynu OK, po ubrání vibrace v celém autě, jakoby to celé něco brzdilo - zase ne lineárně ale prostě jakoby byla píchlá pneu ale v dost menší míře, ale toto už teď nějak nepozoruji, jinak teplota OK, auto se zahřeje cca po 12km, a pak teplotu drží, nádržka od vody se zdá být OK, (zespodu není mokrá jako byla kdysi)
Napsal: 10 bře 2009, 23:56
od tomiisp
Roman 101 píše: tak to je počteníčko to je mazec.

to si snad všechno vymýšlíš

no ještě že mě to nepotkalo.
kruta realita, kamos co robil predajcu v jednom znackovom VW/AUDI salone mi hovoril hrozostrasne historky o servisakoch, tam bolo bezne ze im padla matica do sania a kaslali na to a po starte turbo na sra..ky ved zakaznik zaplati...niet divu ze sa tam mechanici striedali kazdych 6 mesiacov

Napsal: 11 bře 2009, 00:43
od vita
Je to teda pozdě, ale aspoň pro ostatní. Jak se ti už poprvé po opravě oběvil olej ve vodě, měl si to dát do servisu jako reklamaci opravy. Vůbec přístup toho servisu mě dost zaráží. Jenom takovej detail, když bys pak tu samou závadu dal znova ale do druhýho značkovýho servisu a ten závadu odstranil, bude druhej servis nárokovat zaplacení opravy po tom prvnim (ne po tobě) takový sou v koncernu pravidla. Navíc tomu prvnímu způsobí docela velkej prů...
A k opravě turba, nechal bych na Vagu zkouknout rovnoměrnost chodu, jestli motor sežral skoro celej kompresor může mít přihlý ventily. Viděl sem dost motorů který sežrali turbo a běhali jako hodinky, ale při tvym "štěstí" to mohlo dopadnout hůř. A hlavně to prosimtě už nedávej do tohohle servisu.
Napsal: 11 bře 2009, 12:32
od dolar100
tak to by som reklamoval, uz by som neplatil

další promblémy
Napsal: 15 lis 2010, 09:19
od moose
tak pánové, tohle je hrůza a běs
v Září se mi potkal motor - 20tkm před výměnou rozvodů nevydržel napínák ( střihl se šroub ) auto tedy šlo do servisu ( ale už ne do autopoly příbram, se kterými mám špatné zkušenosti z minula )
poté se při rozebrání přišlo nato, že má turbo načaté vstupní lopatky - způsobeno nevyčištěním sání při posledním krachu turba

(opět autopoly příbram) takže jsem koupil nové turbo ( díky Andre ), ventily, zdvihátka a všechno možné)
motor se opravil a já po ujetí 500km přišel na to, že mám opět vodu plnou oleje. tudíž znovu k mechanikovi ( ne autorizák ) už při rozvodech nechápal jak je udělaná hlava, že má šrouby dotáhlé nakrev přes nějaké podložky které byly uplně zkroucené. místo šroubů se tedy dal nějaký přípravek, který pomohl hlavu lépe usadit a čistila se cesta vody.. bohužel mechanik nemá na tuto opravu moc času a auto je tam další měsíc

před 14ti dny jsem si vyzvedl opravené auto. první víkend jsem najel jen 150km a žádný problém. tento víkend jsem však najel 600 km a ejhle

kontrolka oleje - málo oleje a kde by asi mohl být jinde než ve vodě

na cca 150km si to vezme litr oleje jen abych dojel do servisu na další reklamaci... navíc se při akceleraci ozývá z výfuku jakoby pískání hrubšího tónu ( že by odešel kat tím že je ucpaný ? ) a samosebou hrozné startování po pár válcích..
prosím Vás tedy o radu, čím by to mohlo být, že jde olej do vody ? (mezi tím co jsem si vyzvedl auto z autopoly minulý rok a potkáním motoru to bylo zase v pořádku, olej i voda)
já už fakt nevím, ale rád bych mechanikovi nejak poradil abych mel auto co nejdřív opravené

Napsal: 15 lis 2010, 10:38
od automacher
Cloveče ja byt tebou tak by som vymenil motor a máš pokoj. Alebo kompletna rozborka motoru. A čo tam kto daval aky pripravok na usadenie hlavy. Daš nove šroby , tesnenie , prebrusiš hlavu , daš odtlakovať , dotiahneš na stupne a nieje čo riešiť. Na bloku máš dosadacie voditka tak neviem ako by si ju chcel ešte lepšie usadiť

Napsal: 15 lis 2010, 10:54
od moose
no u techhle motoru se pry po najeti nejakych km delaji pripravky pro usazeni hlavy... vic nevim, nejsem motorar

Napsal: 15 lis 2010, 11:18
od automacher
Napsal: 15 lis 2010, 14:26
od moose
no ty seš teda taky dobrej... k mechanikovi přijedu s nejakou závadou a odvezu si jinou... a ty by ses na to vykašlal? za to že je auto potom nepoužitelny a řekneš mi at si vymenim motor nebo auto ?! to fakt myslíš vážně ?
