Stránka 7 z 8
Napsal: 18 bře 2013, 20:10
od kolibrik547
lubomt píše:kolibrik547 píše:dobry den chcel by som sa spytat kolko by vysla oprava prevodovky na audi A4 quattro 1,9tdi rok 1997 nejde mi spiatocka normalne zaradim a vypustim spojku auto sa ani nehne stalo sa mi to pre par dnami normalne som cuval a ako keby sa same vyradilo a od vtedy uz nefunguje
Ak je otazka nasmerovana na mna, tak bohuziaľ, ja manualy nerobim
ano bola skoda dakujem
Napsal: 18 bře 2013, 20:17
od lubomt
U manualov sa zvacsa oplati kupit druhu dobru jazdenu. Ak tak nechces, dam cislo na nasho suseda, on robieva manualy
Napsal: 17 kvě 2013, 17:35
od nezmarr
dobrý den, měl bych taky dotaz. Mám A6 2.5Tdi, 114Kw, 2002 multitronic. Pokusím se popsat závadu. Odjedu od baráku cca 3km, dám R, auto lehce popojíždí (pomaleji než obvykle), na displeji není označené R, zaparkuji, dám P a rozbliká se mi celý řádek. Po několika hodinách přijdu, nic na displeji nebliká, vše jak má být a jedu cca 10km, pravděpodobně když se olej zahřeje, řádí všechno jak má, bez známek jakékoli závady. A to se opakuje.
Ve VAGu jsou tyto závady:
17090 - snimac jizdniho prevodoveho stupne (F125) - neverohodny signal
P0706 - 35-10 - - - Sporadická
18181 - snimac 1 tlaku hydrauliky (G193) - signal prilis velky
P1773 - 35-10 - - - Sporadická
Může mi někdo napsat co tomu může být? Vidím, že jste odborníci.
Díky za každou reakci.
Napsal: 17 kvě 2013, 18:18
od lubomt
Odpoved je jednoducha. Vadna riadiaca jednotka.
1.kupit novu za cca 1200e
2.opravit ju za cca 400e
3.vymenit ju za opravenu, cena rovnaka. Mam aj na sklade. Je nutne cez diagnostiku odpisat obj.cislo jednotky a hw, pokial je to s moznostou zaradeneho S. Ak nema S, tieto mam vsetky
Napsal: 18 kvě 2013, 09:08
od nezmarr
lubomt píše:Odpoved je jednoducha. Vadna riadiaca jednotka.
1.kupit novu za cca 1200e
2.opravit ju za cca 400e
3.vymenit ju za opravenu, cena rovnaka. Mam aj na sklade. Je nutne cez diagnostiku odpisat obj.cislo jednotky a hw, pokial je to s moznostou zaradeneho S. Ak nema S, tieto mam vsetky
Díky za odpověď.
Bylo by možné se s Váma domluvit na té výměně? Pro mě je blíž Martin jak to odvážet do Kojetína.
S to nemá a číslo jednotky a hw bych se pokusil zjistit. Nevím jestli to půjde přes VAG nebo bych musel do servisu. A nebo rovnou přijedu k Vám. Bylo by to hotové za několik hodin nebo bych to tam musel nechat? To abych si zařídil nějaký odvoz. A kdy by to bylo možné?
Napsal: 18 kvě 2013, 09:41
od lubomt
Riadiace jednotky mam, vymenime Vam to za cca 1,5h. Zavolajte mi a dohodneme blizsie,kedy, nech tu neplnime vlakno nepodstatnymi vecami.
Napsal: 24 úno 2014, 14:08
od Domecek
Ahoj, koukám že jsi veliký odborník, Kdyby jsi byl tak hodný a poradilo mi,mám sharana TDI 96KW automat Yatco a řadí pouze jedničku a po ohřátí vozidla( převodovky) řadí normálně. Nějaký nápad? Děkuji
Napsal: 24 úno 2014, 15:24
od lubomt
Nepovažujem sa zase za takého velkeho odbornika. Treba najprv nacitat zavady v rj tiptronicu, motore, potom sa mozeme pohnut dalej. Niekedy su vadne RJ, ale to skorej ma opacny problem, ze po zahriati blbne prevodovka. Treba nutne diagnostiku cez VAS, VCDS a potom tu napisat popis zavady s cislom zavady
Napsal: 24 úno 2014, 15:55
od BH motor
lubomt píše:No vyrera to ze "Adam Michal" ma 6-stupnovu prevodovku a to uplne meni situaciu. Kedze vtedy sa robili iba 5-stupnove,tak tam ma Multitronic,takisto to potvrdzuje ze ma iba predny nahon,4x4 Multitronic sa nerobil.Tak pockam na VIN,lebo to meni uplne situaciu. Dam sem teda este fotky nejakeho rozobrateho Tiptronicu

toro je prevodovka bez hydromenica a olejovej vane a bloku s ventilmi.

si si urobil propagacnu fotku ze aj nieco robis ?
Napsal: 24 úno 2014, 18:48
od lubomt
Somar, to si kde vyhrabal? Ta fotka ma tak uz asi , hm 7-8r a viac. Moj byvaly passat . Ano, trhame sa od práce ako Ty

Napsal: 24 úno 2014, 21:09
od BH motor
lubomt píše:Somar, to si kde vyhrabal? Ta fotka ma tak uz asi , hm 7-8r a viac. Moj byvaly passat . Ano, trhame sa od práce ako Ty

Ano. mas mozole od roboty na riti a jazyku... heh

Napsal: 24 úno 2014, 22:10
od lubomt
A olej uz pomaly vsade

Odkedy Ty mas patrol, degeš. Japonec a Ty nede dokopy. Keby si sa aspon na japonca podobal

Napsal: 05 dub 2014, 13:36
od pokorneo
lubomt:
Ahoj,
tak nenápadně se tu přidám k diskuzi o problematice tiptronicu .
Měl bych dotaz a z každé strany slyším něco jiného jeden mechanik tvrdí toto, druhý něco jiného a autorizák si tvrdí taky něco .
Jde o to , že před 2 rokama jsem se stal majitelem VW Passat B5,5 96KW, rv 2005 Tiptronic 5st.
Auto má aktuálně naběháno 110tis km poctivých.
Teď abych se dostal k jádru pudla
Neustále řeším otázku výměny oleje v převodovce a filtru .
Někdo mě tvrdí včetně autorizáku, že je tam stálá náplň, kterou není třeba měnit . Někdo jiný mě zase tvrdí , že olej ztrácí viskozitu a je třeba měnit .
Zajímalo by mě jaký máš na to pohled ty jako člověk co se věnuje aut. převodovkám ???
Díky za reakci
Jirka
Napsal: 05 dub 2014, 15:45
od lubomt
Pohľad mám zvačša jasný a čistý ( pokiaľ si nevypijem ) . Ale vážne - okamžite vymeniť !!!
Napsal: 07 dub 2014, 14:58
od pokorneo
děkuju za jasný verdikt
takže s chutí do toho, teď najít někoho kdo to vymění a neposere
a pak ten interval kdy by se to mělo měnit ?? po 60tis km ??