Stránka 7 z 11
					
				
				Napsal: 17 říj 2013, 22:57
				od Steelstorm
				Aké autá za pár korún sú lepšie? 
 
 
Isuzu motor mám teraz, a nebyť toho že natankujem nekvalitné palivo tak pohoda, jedine ako spomínal Burton alternátor odchádza (a to mám aj spodný kryt), a ešte ten problém s výkonom čo riešim vo vedlaješej téme, ale tak to máš na každom diesli turbo atd. A veru palubku chytám aj ja pri štarte obrazne povedané, rezonuje to tam všetko na volnobeh, a to ho už mám nastavený tak ako má byť, studené to má cca 1000ot.
Nevýhoda ISUZU motora je debilný prístup k čerpadlu, musíš zhodiť celé sanie, ktoré je pripevnené ešte debilnejšie, 6timi skrutkami ku ktorým sa dostaneš len s velkými problémami, a 1 z nich je absolútne nedosiahnutelný, ja osobne osm ho musel ulomiť aby som zhodil sanie. Ale ked už to raz zhodíš už je to potom v pohode.
Ďalej poddimenzované chladenie motora, ako mu začnem nakladať trochu tak teplota letí hore.
Menil som zatial tlakový spínač oleja, cca 5€, všetky 4 vstreky kvoli hydraulike, 1 vstrek = cca 8€. Výhoda je, že tam je nulová elektrika, teda odpadajú drahé čidlá a snímače a neviem čo všetko, neni tam ani riadiaca jednotka. A Vectra B vyzerá ešte k svetu, oproti tým ostatným autám v tej cene.
 
			
					
				
				Napsal: 18 říj 2013, 00:03
				od Granad
				Zdravím chlapi. Pořídil jsem si alfu JTD rv 1998 77kw. Najeto 200 000 . Chtěl jsem se zeptat jestli je moudré do auta lít RO v poměru s naftou 50:50 . Díky za info
			 
			
					
				
				Napsal: 18 říj 2013, 06:33
				od Tomas-Oaza
				ja mel astru prave v tom 1,7 bez turba. bylo to  sice linejsi,ale spapalo to vsechno mozny. pokud to nechces na zavodeni tak bych se toho nebal
			 
			
					
				
				Napsal: 18 říj 2013, 06:48
				od slovacek.milos
				Granad píše:Zdravím chlapi. Pořídil jsem si alfu JTD rv 1998 77kw. Najeto 200 000 . Chtěl jsem se zeptat jestli je moudré do auta lít RO v poměru s naftou 50:50 . Díky za info
tam jen riskuješ že těsnění je staré a může začít tíct čerpadlo,
lepší těsnivo se vyrábělo až po roce 2OOO, přetěsnění není ale drahé, pak záleží jestlí je na regulačním ventilu sítko proti bublinám to snižuje výkon motoru, protože husté palivo teče pomalu 
zkus a uvidíš
 
			
					
				
				Napsal: 18 říj 2013, 07:09
				od k.amerika
				Děkuji za všechny rady. Tak tu Vectru zkusím, jen tedy hned vyměním olej za kvalitnější a řidší aby se lépe všude dostal a snad chvíly vydrží 

 
			
					
				
				Napsal: 18 říj 2013, 08:57
				od slovacek.milos
				stím řídkým olejem bych u staré šelmy moc neriskoval až se ti řádně zahřeje tak se může stát
 že
se hned nedostane nikam  

 
			
					
				
				Napsal: 18 říj 2013, 09:22
				od Ferenzzo
				jak říká miloš s tím olejem, na to veliký pozor  
 
 
pravda je, že ten motor jede na všechny sračky - pokud je dokážeš dostat k čerpadlu
steelstorm - když mu začneš dávat čočku, tak zapni topení aspoň na trojku a teplota se bude držet max na 93° výše to neleze, aspoň u německého motoru. Ovšem bez topení je velmi lehké atakovat 105° že ...  

 
			
					
				
				Napsal: 18 říj 2013, 21:33
				od Tomas-Oaza
				k.amerika píše:Děkuji za všechny rady. Tak tu Vectru zkusím, jen tedy hned vyměním olej za kvalitnější a řidší aby se lépe všude dostal a snad chvíly vydrží 

 
co sem mel tu astru tak sem ji naucil po precisteni a premlouvani na  5w40 ale zahy sem se vratil zpet k 15w40, takze zadny kvality.  v te dobe kdy ten motor vznikal nebylo nic extra a tak ho nenaucis 

 
			
					
				
				Napsal: 22 říj 2013, 20:14
				od jm
				Mám trochu jiný problém
Peugeot 19Td 66kW, bosch
 Dnes nastartuji a chci jet ale motor max. 1500 ot. na plný pln
Fajn říkám si filtr kaput ale po výměně stejný problém
jediný na co jsem přišel že když mačkám balonek motor jde 
normálně za plynem, přestanu mačkat a opět 1500 ot.
Co s tím? zasenené čerpadlo nebo to má za sebou.
Díky
			 
			
					
				
				Napsal: 22 říj 2013, 20:23
				od radluk
				Zkontroluj vsechny hadice a spoje mezi filtrem a cerpadlem.
Jinak je divne, ze by bylo lamelove cerpadlo v pytli, je to velmi nepravdepodobne.
Neni balonek za provozu "zcucnuty do sebe"?
			 
			
					
				
				Napsal: 22 říj 2013, 20:44
				od jm
				balonek je skoro na placku
zkoušel jsem i mimo filtr na kratko z kanystru
			 
			
					
				
				Napsal: 23 říj 2013, 14:12
				od Ferenzzo
				tak potom musí být palivo husté jako med ... (jestli je balónek na placku i na krátko z kanystru)
			 
			
					
				
				Napsal: 23 říj 2013, 16:13
				od radluk
				pokud je to pryzovy balonek, tak mas nekde pruser pokud je jak placka - nema to stavu, protoze je problem na saci strane. Jak pise kolega, budto je to huste jak med a nebo je tam nekde v balonku problem, mozna dojebane ty zpetne ventily.
			 
			
					
				
				Napsal: 23 říj 2013, 17:46
				od jm
				Na krátko s čistou naftou jsem balonek neměl
ale stejně šlo jen čtvrt plynu
vyjedu rezervu, naleju čistou  naftu a uvidím
co ty lamely můžou být zaseklý nebo zbroušený?
měl to někdo sundaný?
tady asi chemie už nepomůže 

 
			
					
				
				Napsal: 23 říj 2013, 19:02
				od slovacek.milos
				jm píše:Na krátko s čistou naftou jsem balonek neměl
ale stejně šlo jen čtvrt plynu
vyjedu rezervu, naleju čistou  naftu a uvidím
co ty lamely můžou být zaseklý nebo zbroušený?
měl to někdo sundaný?
tady asi chemie už nepomůže 

 
jestli se ti splaskne balonek musíš to dát na přímo závada mpže pak být přímo v palonku nebo kdekoliv spravidla v koši, 
já vydělám koš a postupně profkuji tlakovým vdchem až nějaký sajrat vyletí 
trubky jde čistit i gagarinem kus molitan naložíš do aceton a profukuheš tlakovým vzdchem  
