Stránka 7 z 8

Napsal: 16 úno 2012, 15:02
od ThrashTheTrash
gonzo píše:Pokud je to ten prototyp,co hledáš. ;)
http://forum.autosport.cz/viewtopic.php ... =142#p1646
Pánové luxus práce :)Děkuji za pomoc při hledání!!!Je to paráda :)

Napsal: 16 úno 2012, 16:58
od turbo kamna power
Ladas píše:taky pěkný a tohle je ten rozdíl v klempířině ...

http://youtu.be/ypvg_NQkvvI
co jsem někde kdysi vyčetl, tak kastle by měla být po B sloupek více méně Audi 80 B2 sedan a na to navařenej kus zadku z ur-quattra, takže dost bastl :D

Napsal: 16 úno 2012, 18:44
od Ladas
no al funguje to ;)

Napsal: 16 úno 2012, 19:31
od A6TDI
řekl bych že možná věděli co dělaj už tenkrát

Napsal: 01 bře 2012, 18:22
od A6TDI
http://www.youtube.com/watch?v=r5N5C3Uz ... ture=share

omluvte ze začátku to hekání bo coto je :? :roll:

Napsal: 08 bře 2012, 12:26
od dolar100
provazacek píše:Chcete si vydělat rychlé a snadné peníze z pohodlí vašeho domova? Potom klikněte na níže uvedený odkaz.Je to jednoduché a hlavně to funguje.Sám sem se o tom přesvědčil.Měsíčně až 500$. http://en.20dollars2surf.com/?ref=346151
500 je malo aspon 5000 ja nekliknem (noteeth)

Napsal: 11 čer 2013, 19:57
od ThrashTheTrash
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6Fo#t=583s

Nikdy jsem neviděl takové zavěšení,moc v tom zběhlý nejsem.
Chtěl bych se zeptat v čem je výhoda takové konstrukce zavěšení kola?Je to velice zajímavé jak se to kolo naklápí a přizpůsobuje.
V čem je výhoda a nevýhoda takového zavěšení?
Je mi jasný že jde o výpočty momentů,a všeho kolem toho.Děkuji

Napsal: 11 čer 2013, 21:02
od Brouk
take neco pridam :
tady ji umeji jeste dnes postavit za nejakej poplatek :
http://www.quattro-rallye-teile.de/?Quattro_Tr%E4ume
presne zde :
http://www.quattro-rallye-teile.de/?S1_Sport_Quattro

cz popis historie :
http://autofun.blesk.cz/pod-lupou-audi-quattro-4906/
80 leta spomalene = nadhera... od 2 minuty start
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... CVLec&NR=1
a kdyz quattro tak hezke video :-)
http://www.youtube.com/watch?v=iCwo8A6-9kI

Napsal: 11 čer 2013, 21:09
od puci
prihodím ti tu niečo, nieje to origo gruppe B, ale veľmi blízko, a hlavne Ďoďi Bereš tomu vie naložiť. https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 9yHyucbVXU a tu máš video z ladenia https://www.youtube.com/watch?feature=p ... bpBZoKLi7Y

Napsal: 14 čer 2013, 09:21
od Tomas6
Audi S1 je legenda.Ten testovací polygon audi co o něm píšou na rally webwch mám nad domem cca 200m daleko a jako malí kluci jsme se chodili dívat.byly to chvíle na které se nezapomíná.Tehdy jsem z toho ještě neměl moc rozum ale když projížděl zatáčku dveřma napřed a ten nádherný zvouček.ještě teď mi běhá mráz po zádech když si na to vzpomenu.Postupem času tam pak testovalo víc automobilek.VW,Mitsubishi...Jo to byly časy.

Napsal: 14 čer 2013, 10:26
od subz3ro_tdi
Znovuzrodenie legendy.... myslim ze ten Gumpertov ksicht (od 14:50) hovori za vsetko... ako ked kupis decku hracku :D
https://www.youtube.com/watch?v=iqUBqvHp79o

Re: Audi Sport Quattro S1-prosím o info o tomto vozidle.Děku

Napsal: 25 bře 2014, 13:40
od Sniperfm
ThrashTheTrash píše:...zaujal mě vůz audi Sport Quattro S1.Sháním o tomto vozidle nějaké informace,ale nedaří se mi nic moc najít...
Abys správně pochopil "Es ein", musíš se vrátit v čase na žačátek a to do roku 1980, kdy byl na Ženevském autosalonu představen vůz Audi Quattro

http://www.autoweb.cz/legendy-minulosti-audi-quattro/

V několika modifikacích bylo quattro nasazeno do rallye

http://www.audiquattrofan.de/audiquattr ... poalt.html

Samozřejmě inženýři z oddělení Audi Sport nespali a vyvíjeli mnohem výkonnější a obratnější vůz, takže další důležitá meta je Audi Quattro Sport, která měla 20v motor, kratší rozvor, karosářsky po B sloupek se jednalo o Audi 80 B2 sedan dvoudveř a zadek Audi coupe.
V sériové produkci vzniklo cca 217 kusů a desítky jich bylo nasazeno v rallye.

http://www.auto.cz/audi-quattro-sport-7 ... e-kolo-600

Lidově zvané Sport quattro trpělo mnohými technickými problémy, inženýři z Ingolstadtu nezaháleli a vyladili SQ v monstrum Audi Sport Quattro S1.

Až na první modely Audi Quattro něměla žádná Audi mezinápravový diferenciál, proto se těžko ovládaly v zatáčkách a musely jezdit neustále smykem s kasickým rozhozením před vjezdem do zatáčky.

Poslední modely byly vybaveny poloautomatickou spojkou, reps. vzduchem ovládaný spojkový pedál tlačítkem z řadící páky, poslední exempláře daly základ sekvenčím převodovkám.

Po zrušení sk. B Audi z rallye hned neodešla, ale použila své vozy Audi quattro s motory bez turba, byly to pětiválce s objemem 2.2 20v a výkonem přes 200k, tyto motory se pak objevili v sériových produkcích Audi 90 quattro 20v a Audi Coupe Quattro 20v s výkonem 170k a na tu dobu se jednalo o absolutní špičku - ale to jsem už trochu odbočil.

Přeji ti příjemné hledání, sám vím o čem to je...včetně pocitu na polygonu v Dešné.

Napsal: 25 bře 2014, 18:08
od jericho-3
[quote="ThrashTheTrash"]http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6Fo#t=583s

Nikdy jsem neviděl takové zavěšení,moc v tom zběhlý nejsem.
Chtěl bych se zeptat v čem je výhoda takové konstrukce zavěšení kola?Je to velice zajímavé jak se to kolo naklápí a přizpůsobuje.
V čem je výhoda a nevýhoda takového zavěšení?
Je mi jasný že jde o výpočty momentů,a všeho kolem toho.Děkuji[/quot
e] Taky by mne to zajímalo, zda změna odklonu má nějakou /jakou/ výhodu..

Napsal: 13 bře 2017, 08:04
od TDI tech
Lubim si kuknut take videjko https://www.youtube.com/watch?v=Y6OD0WF0OcU :wink:

Napsal: 13 bře 2017, 21:21
od A6TDI
(crazy)