Vici píše:záleží co od toho čekáš... pokud se chceš opravdu svižně povozit tak 96kW... 74kW moc závodnička není a 81kW to samé. Navíc 96kW má šestikvalt, větší brzdy atd v sérii, co pak všichni dokupují na své 81kW auta. (z 96kW v dobrém stavu máš jen chipem cca 170PS a 400Nm a to se vyplatí )
Pokud 4x4 nevyužiješ, buď rád a nekupuj ji.... je tam o dost navíc co opravovat a cpát do toho peníze, přínos to pro tebe nebude mít žádný, teda krom větší spotřeby a blbě sjetých zadních pneu . Když někdo 4x4 opravdu potřebuje (bydlí někde v kopci atd) to je pak jiná, prostě ji musí koupit..ale kdo nepotřebuje...
74kw ma 6g ctyrkolkovou taky, a rozhodne ji doporucuju diky zadni naprave je to auto uplne nekde jinde , troufnu si tvrdit ze o gen rad.. podvozek a ta fosna spolu s rozvorem je nejvetsi minus O1.. za me jednoznacene 4x4.. pokud pujdes vykonem nahoru tak ho aspon vyuzijes i na mokru a vzime..kdyz prsi tak na to slapnes a jedes ne jako u FWD..
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm
POřád sleduji ty ASZ a vše je vylítané jako kráva, tvářící se, že je to ok, tak začínám spíš pokukovat po ATD a pak čip na 100kw a tím to asi skončí, možná předtím ještě VA a čip a nazdar:)
Tak do 160, dál už nejdu:)
Původně to měla být jen Octa, teď jsem to celkově rozšířil ještě o A4 a ve finále možná ještě o Passata 3BG. Prostě koncerny:)