Stránka 7 z 19
Napsal: 30 kvě 2012, 18:29
od erikb
A to všetky CR motory ju maju predlženu alebo len od istého roku výroby?
Napsal: 30 kvě 2012, 18:36
od Fulltank
podle me vsechny, mozna nemam pravdu

Napsal: 30 kvě 2012, 19:04
od Huml
etka uvádí, že prodloužený unašeče u CR jsou až od 4. 11. 2009
Napsal: 04 čer 2012, 10:40
od wintrej
2,0 Tdi BRT má vyvažováky?
Napsal: 04 čer 2012, 13:56
od alreadys
Ano má
Napsal: 10 čer 2012, 12:19
od Shef
Jak je na tom s oil čerpadlem 2.0 16V BKD?
Napsal: 10 čer 2012, 13:12
od petan.boss
Shef píše:Jak je na tom s oil čerpadlem 2.0 16V BKD?
Ten nemá vyvažováky

Napsal: 10 čer 2012, 16:34
od Klouzan
Huml píše:etka uvádí, že prodloužený unašeče u CR jsou až od 4. 11. 2009
A co prosim rika etka pokud je motor PD konkretne BMP v SII vyrobeny leden.2010.
Diky
Napsal: 10 čer 2012, 18:08
od sharik4x4
Tam bude klasika tyčka 77mm,je to nějaký doprodej motorů BMP.U VW už ho v 2010 nenajdeš,ale do škodovky ho klidně ještě narvou.Hrůza.
Napsal: 10 čer 2012, 18:18
od sharik4x4
Tak jsem koulkal pro jistotu do Etky a SUP 2010 s motorem BMP má opravdu krátkou 77mm tyčku/šestihran.Dokonce 100mm délka tam vůbec není k dispozci.No škodovka-asi jinej "gang".

"takže další potencionální pacient"
Napsal: 10 čer 2012, 18:52
od Klouzan
Nevim jestli primo doprodej

proste SuperbII mel 103kW PD nekdy do zacatku roku 2010.Pak az prisel CR..Aspon by to melo byt jednodussi vymenit nez v SI

jak jste psali,ze na passatu je to lepsi.Mam znameho,co uz v SII s timhle motorem najel ranec(pres 300tkm) a tycka nic,tak nevim.V SI se poroucela kolem 100tkm..i me..

Napsal: 11 čer 2012, 06:13
od Shef
A je treba u toho bkd treba neco kontrolovat nebo predbezne menit? Diky
Napsal: 12 čer 2012, 12:09
od eazy20
2,0TDI 125kw BRD to ma?
Napsal: 15 čer 2012, 07:07
od sharik4x4
sharik4x4 píše:Jelikož se množí dotazy ohledně vyvažovacích hřídelů,tak přikládám foto upravené hřídele,kde už nedojde k protočení šestihranu.Případný zájemci SZ.

Tak opět dochází k jemné ůpravě ceny za opravu vyvažovacích hřídelí
na 3500Kč./S dokladem+DPH/
Je to z důvodu použití ještě lepšího materiálu na vložku a lepšího technologického postupu,čímž se ještě zvýšila kvalita opravy.
Snažím se,aby oprava byla co nejprofesionálnější a životnost byla neomezená.Dále jsem zkrátil dodací dobu na minimum. Doufám,že to všichni pochopí.
Napsal: 15 čer 2012, 09:50
od skoda
Tak hlavně,že to pak drží.
Pořád lepší než dělat komplet motor i s turbem
A že toto vubec někdo takto dělá.