Zahřátí motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

marda007 píše:čau myslíte, že je problém když se mi 1.9TDI PD 74Kw neohřeje na provozní teplotu ani po 45km jízdy?
Když je nad nulou tak jo, ale až tak po 20ti km jízdy.
Otáčky držím kolem 2000 - ne míň.
Termostat Waleo nebo Wahler? měněn minulý rok + origo čidlo teploty také.
Spotřeba teď: 5.8-6.5. V léte 5.3-5.6.
fabia 2001
Taky záleží na jízdním režimu a kde jezdíš. U nás jsou kopce, takže při cestě mimo obec není se zahřátím problém.
Při jízdě po obci, tzn. malý výkon a častější stání, se ten motor pořádně neohřeje, nemá kdy ani kde.
Šmrdlat to někde volnou jízdou po rovině tak to taky dobu trvá.
Samozřejmě myslím ohřátí motoru a využití jeho teploty k topení.
Při uplně vypnutém topení by to teplo nevyfoukalo a motor by se ohříval jinak, ale kdo by v tom měl v - 20 sedět. :)
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

já uplně nevím co to má za smysl si tady psát já mám motor ohrátý za 10km a já za 8km ale když vám to vyhovuje tak se stím nedá nic dělat ale podle mě a mých skušeností po 8 ani 10km v autě teplo nejni!!!! pokud nemá bufík!! takže teplou bundu!!! a je to!!! :-D
j.jusko
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 26 lis 2009, 17:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od j.jusko »

No dnes som testoval termostat na audi a4 b7 teplota na vagu cca 77°C a uz bola tepla hadica za termostatom takze asi vadny
Hned som aj otestoval na chyby a mam tam toto
Pomoze mi niekto s touto zavadov

1 Fault Found:

19461 - Relay for High-Output Preheating of Coolant (J360): Short to Plus
P3005 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 945 /min
Torque: 36.6 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 2.0 %
Voltage: 14.14 V
Bin. Bits: 00101000
Load: 37.6 %
Bin. Bits: 10000000


Readiness: 0 0 1 1 1


je to rele na prihrievanie ?
Myslim to ked pri studenom motore dam climatronic na high a ide mi hned taky skoro teply vzduch lebo to mi funguje no neviem sice kolko by mal mat stupnou ale nieje studeny.
Kde je to rele a naco vlastne sluzi?
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Pasat TDI PD 96 kw píše:já uplně nevím co to má za smysl si tady psát já mám motor ohrátý za 10km a já za 8km ale když vám to vyhovuje tak se stím nedá nic dělat ale podle mě a mých skušeností po 8 ani 10km v autě teplo nejni!!!! pokud nemá bufík!! takže teplou bundu!!! a je to!!! :-D
V promrzlém autě při - 20°C je regulérně teplo tak za hodinu, takže přesně jak píšeš. :)
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Pasat TDI -máš pravdu, jde o přístup..Můj spolupracovník v zimě jezdil v beranici, hubertusu a pořádných botech a byl nadmíru spokojen, jak skvěle se dostane do práce/proti motorce/..Měl tráboše , ale stál na zemi a měl malé nároky..Ale na druhou stranu , koupit si auto za půl mega a mít na nose hejla, pěkně nasere.. :)
nepropadat panice...
j.jusko
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 26 lis 2009, 17:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od j.jusko »

Naozaj nikto nevie naco je rele J360
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“