Stránka 61 z 71
Napsal: 03 kvě 2013, 10:29
od harry1978
mykee007 píše:jde o to co berou jako diagnostiku

)) z tveho okoli urco nekdo ma diag. nebo si sezen kabel a soft stahni a diagnostikuj sam

kdyz zagooglujes najdes spousty navodu.
Tak tedy mám trošičku jinej dotaz. Mám diagnostiku přes OBD a tak by mě zajímalo, jak přitáhnu žlutý drát z webasta do pinu č.7 a nainstaluji webasto thermo control bude mi to chodit? Nebo musím koupit origo diagnostický kabel k webastu?
Napsal: 03 kvě 2013, 20:34
od Tomas6
Staci obd kkl kabel.Sezen si nekde na vraku obd konektor z auta,zapojis plus a minus a k linku na zluty dratek,stahnes soft z netu a frcis.Nekde si najdi na netu zapojeni obd konektoru a tam je popsano co je plus a co minus a co kline...
Napsal: 03 kvě 2013, 21:04
od mykee007
presne jak pise Tomas6 ja mam kabel nvm neakou cinu OBD zasuvku z OI a vyvedeny draty s kroko + - a zluty drat s hrotem soft V2.07 CZ a frci to jak blazen precetl jsem s tim asi 4 Webasta a programoval jeden IPCU modul. a vse ok
Napsal: 04 kvě 2013, 06:43
od Tomas6
nezkouel nekdo z vas ten nejnovejsi soft?Mi ta 2.14 nechtela moc fungovat,tak jsem stahnul neco starsiho._le zase ve starsim se nedalo topeni spustit pomoci diagnostiky.Ale to nevim jestli je chyba diag.anebo jednotky.
Jinak co jsem tu kdysi resil spatnou jednotku tak asi vyrazny posun.Byl na ni nalezen studenak.Dneska by to melo byt propajeno a v pondeli vyzkousim.
Napsal: 04 kvě 2013, 08:07
od mykee007
to chybejici spousteni pres diag jsem tez vypozoroval. Bylo to hned po vymene RJ tak si myslim ze je to funkci RJ
Napsal: 04 kvě 2013, 11:29
od Tomas6
Právě že tam nenaběhne ani okýnko s těma jakkdyby kontrolkama co funguje a co ne...A když jsem ty dvě jednotky porovnával tak je taky každá jiná.Na některé chybí to,na jiné přebývá atd...Jak bude chvíla zkusím stahnout tu V2.15 a pak poreferuju.A nemůžu se dočkat až v pondělí pichnu tu mrtvou jednotku na diag jestli bude fungovat.
Napsal: 04 kvě 2013, 11:57
od mykee007
to je presne to jsem co jsem psal

taky ted postradam par kontrolek pri diag. ale neresim

funguje, funguje

k uplne spokojenosti uz jen neakou dalku

(
Napsal: 05 kvě 2013, 19:45
od Tomas6
No ja bych nejradej zprovoznil tu t60 ale neni nikdo kdo by poradil jak na to...
Napsal: 05 kvě 2013, 21:30
od mykee007
Pres leto bude dost casu na laborovani

zkusim neco pres leto sehnat. Tak pak poreferuju.
Napsal: 06 kvě 2013, 08:30
od Tomas6
Zázrak se nekonal.Jednotka je na místech kde byl studený spoj opravená a stále chyba hlídání plamene.Tak ji dneska vemu a nechám propájet celou.Nic už na ní poku...vit nejde,tak je to asi jedno.
Napsal: 24 črc 2013, 22:24
od horan
Zdravím.
Nefunguje mi webasto thermo top c/z. Nyní ho mám na ponku a diagnostika hlásí dvě chyby viz obrázek.
Zajímá mě, zda je po smrti celá jednotka, nebo jen teplotní čidlo.
Chyba čidla nejde vymazat a teplota se nemění. Stále 125°C.
Ta druhá chyba (zákaznická sběrnice) smazat jde, ale objeví se pokud spustím čerpadlo,dmychadlo....... a nebo pokud chci zobrazit provozní data. Mám to na slabém zdroji a při zvýšení odběru klesalo napětí pod 10V a navíc není webasto připojeno k autu, takže to možná způsobuje tu druhou chybu.
Prosím o radu. Zima se blíží.

Napsal: 28 črc 2013, 20:48
od horan
Tak čekal jsem větší aktivitu. Díky za rady.
Co si člověk neudělá , to nemá.
Napsal: 28 črc 2013, 21:06
od kemar
vymen si cidlo teploty a uvidíš hned co se bude dit s hodnotama
druha chyba je provdepodobne nejaka CAN ci podobna komunikace s autem kterou to na ponku dost tezko navaze
obecne ale se slabym zdrojem nic nevykoumas
min je 250W
Napsal: 28 črc 2013, 21:49
od horan
Děkuji.
To bych udělal hned, ale nevím jaké čidlo použít. Samozřejmě, že ofic. servis webasto dělá mrtvýho brouka a člověk z něj nedostane nic než "pošlete to k nám"
Hodil by se typ čidla, nebo alespoň nějaké hodnoty.
Zdroj byl "dobrej" z PC,ale nějak se z něj zakouřilo a teď jsem napojenej pouze na starou nabíječku.
Pomoc se zapojením prosím
Napsal: 03 říj 2013, 18:47
od Tomas6
Zima se blíží,topení funkční tak se chystám na montáž.Vše mi je jasné až na pár drobností.Koukám do montážního návodu a na sepnutí vnitřního ventilátoru je potřeba přepínací relé.Zapojení je mi naprosto jasné,ale proč to dělat tak složitě?nebylo by možné drátem z topení ovládat spínací relé a spínaný drát připojit paralelně mezi přepínač rychlostí a předřadný odpor?
Další věc je zapojení vody.Kam zapojit přívod a vývod z topení?
A další jen tak spíš pro nápad.Kam s ním?Přemýšlel jsem dát ho před motor.Mezi motor a chladičovou stěnu.Mám malý chladič takže by mu tam nemělo nic překážet a v případě rany je před ním ještě výztuha a stěna.Příjde mi to jako vhodnější řešení jak ho cpát do rožku nárazníku kde by byl víc zranitelnější.
Mám passata B4 1Z 66kw tdi.
Předem děkuju za rady a ohlasy.