Stránka 1 z 1

diagnostika vahy turba

Napsal: 20 dub 2012, 20:00
od miki648
ahoj mohli by ste sa pozriet na tento log http://leteckaposta.cz/533617730 mam boru 96kw pd dakujem

Napsal: 21 dub 2012, 18:48
od DOLLYm
Ty jo, do je dobrá horská dráha.. To asi není úplně v cajku..

Napsal: 21 dub 2012, 19:20
od miki648
co tam moze byt zle?,,mohli by ste mi o tom viac napisat ,co mam robit?

Napsal: 21 dub 2012, 20:17
od DOLLYm
Jak se ti chová auto za jízdy? Já na tohle nejsem odborník, ale zkusil bych si od někoho půjčit váhu a projet to..

Napsal: 21 dub 2012, 20:37
od geo
udělej log znova dej tam i kanál 10 at je vidět pedál asi nebyl na doraz log udělej do kopce plnej plyn na trojku od 2000ot.

Napsal: 21 dub 2012, 20:42
od Miki2t
dej si kanal 1 8 a 11, v 8 uvidis primo omezeni od maf a pevne omezeni a pozadavku od plynoveho pedalu. Ale podle toho logu cos dal to vypada plusminus v poradku, nepises jestli je s verklem naky problem

Napsal: 22 dub 2012, 09:08
od miki648
no vcera som pozeral na vag a zisti som ze rozvody mam nastavene o nieake stupne tusim dopredu 2.2 ale auto taha ale tahalo to lepsie ide tak tupo neopre ma tak do sedacky ako kedysi ..a chalani keby som chcel vytiahnut turbo von a vycistit regulaciu popripade vypodlozit .pojde to vytiahnut zospodu ?? alebo vrchom co vsetko ma caka odpojit okolo toho a kupit nove

Napsal: 22 dub 2012, 20:05
od DOLLYm
Tak 2,2 už je celkem dost, chtělo by to někam to tolerance ±0,5.. Přesně tenhle problém mám teď, ale mám jinou váhu, než na autě má být, jinak když jsem si půjčil origo, tak to bylo sakra znát.. Log udělej určitě znovu, mě byly doporučeny kanály 3,10 a 11 do táhlejšího kopce od 1500 do 4000 s plynem na podlaze buď na trojku nebo lépe na čtyřku, log je pak delší a lépe se z něj čte..