Stránka 1 z 2

POWERPLUS502+2,5TDI R5

Napsal: 11 bře 2007, 21:06
od RichardK
Jaký bude výkonový nárust při použití trysek POWERPLUS502 na motor AEL (2,5TDI R5 original 103kW).Zvýší se hodně kouřivost?

Dik RichardK

Napsal: 11 bře 2007, 21:32
od BH motor
individualne. Zalezi v akom to je stave. je to 10 rocny voz. ak je to dobre tak to bude ok a dymivost akceptovatelna ale ak je tam nieco zle tak sa to zhorsi este viac. Ako s chipom

Napsal: 11 bře 2007, 21:47
od RichardK
TO BHmotor: Zkus odhadnout alespoň výkon Jde mi o to zdali se vůbec vyplatí do toho investovat peníze. Mám ten motor ve Volvu 850 a má najeto poctivých 260000km. Což není asi tak monoho?
Dotaz č.2 jaké turbo použít seriie KKK14 - obtok(už se to tu řešilo ale nevyřešilo)

Napsal: 11 bře 2007, 22:56
od Dukes
Kouřit to nebude,ale nárust výkonu bude jen mírný.Doporučil bych spíš PowerPlus764.

Napsal: 12 bře 2007, 09:04
od BH motor
Dukes píše:Kouřit to nebude,ale nárust výkonu bude jen mírný.Doporučil bych spíš PowerPlus764.
na kk14 ? a volvo msa system ? ano ale aj s kk16 s AEL motorom. nespalis to bez dymu s kk14 . to je velmi maly zmrd ktory sa pouziva v aat 115 ps.

Napsal: 12 bře 2007, 09:06
od BH motor
RichardK píše:TO BHmotor: Zkus odhadnout alespoň výkon Jde mi o to zdali se vůbec vyplatí do toho investovat peníze. Mám ten motor ve Volvu 850 a má najeto poctivých 260000km. Což není asi tak monoho?
Dotaz č.2 jaké turbo použít seriie KKK14 - obtok(už se to tu řešilo ale nevyřešilo)
skus kk16 a AEL motora. KK14 ma AAT a je o poznanie mensia.

Napsal: 12 bře 2007, 09:35
od lt.kubosh
Jenze to KKK14 se zase probudi k zivotu relativne brzo. S takhle tezkym autem tam udelat jeste vetsi spin-up diru by bylo docela chmurne.

Nicmene jsem fakt zvedavej na vysledek. Chystam se pridat par koni stejnemu motoru a dym nechci!

Napsal: 12 bře 2007, 13:00
od BH motor
lt.kubosh píše:Jenze to KKK14 se zase probudi k zivotu relativne brzo. S takhle tezkym autem tam udelat jeste vetsi spin-up diru by bylo docela chmurne.

Nicmene jsem fakt zvedavej na vysledek. Chystam se pridat par koni stejnemu motoru a dym nechci!
lenze vastegate tbd su bud jedno alebo druhe. bud ide dolu alebo hore. a ktomu soft

Napsal: 12 bře 2007, 13:43
od lt.kubosh
Proto mi Reesha doporucil 2052S z 2.5 R5 111kW (T4). Jenze nikdo mi nebyl schopen rici, zdali tam proste to turbo naroubuju a nic nebudu muset rezat, brousit a tak. (samozrejme krome regulace). Proste zdali v pripade potreby je jednoducha cesta zpet. (Prodej auta a tak).

Napsal: 12 bře 2007, 14:43
od BH motor
lt.kubosh píše:Proto mi Reesha doporucil 2052S z 2.5 R5 111kW (T4). Jenze nikdo mi nebyl schopen rici, zdali tam proste to turbo naroubuju a nic nebudu muset rezat, brousit a tak. (samozrejme krome regulace). Proste zdali v pripade potreby je jednoducha cesta zpet. (Prodej auta a tak).
lenze u teba jeinak ulozeny motor vo volve

Napsal: 12 bře 2007, 16:06
od lt.kubosh
Jestli Audi nebo Volvo nevidim rozdil. Tedy pokud neni ve Volvu mista jako ve svycarskejch hodinkach.

Vzdalenost vyfukove priruby od priruby ke svodum + vedeni oleje je dulezite.
Zkratka jestli tvary prirub a jejich vzdalenost jsou u 2052 a KKK14 totozne.

Napsal: 12 bře 2007, 16:12
od BH motor
lt.kubosh píše:Jestli Audi nebo Volvo nevidim rozdil. Tedy pokud neni ve Volvu mista jako ve Svycarskejch hodinkach.

Vzdalenost vyfukove priruby od priruby ke svodum + vedeni oleje je dulezite.
Zkratka jestli tvary prirub a jejich vzdalenost jsou u 2052 a KKK14 totozne.
111kw t4 je napriec. nedas to tam aj so zvodmy. poznam ten motor. musel by si vyrezat asi do kapoty dieru. na volve je turbo dolu pod zvodmi a na t4 je nad urovnou hlavy. A este neviem ako by si presvedcil staru rj s 2 dil aby ovladala podtlakom turbinu. to az take jednoduche nieje. len tolko. KK16 z audi AEL a 111 kw trysky s t4 a liznut soft, ale len jemne, hlavne charakteristiku turba. a volvo ti ujde s pod zadku.

Napsal: 12 bře 2007, 16:17
od lt.kubosh
Volvo vzal cert, ja mam A6 :) KKK16 je z ceho?

Napsal: 12 bře 2007, 22:01
od RichardK
Dokázal by někdo přesvědčit ŘJ aby podtlakově ovládala turbo na Volvu?
Umí to někdo dobře upravit ŘJ po výměně trysek popř. to čipnout za rozumný peníz

Napsal: 12 bře 2007, 22:07
od BH motor
lt.kubosh píše:Volvo vzal cert, ja mam A6 :) KKK16 je z ceho?
AEL 140 ps 96 rok