Stránka 1 z 1

diesel a lpg

Napsal: 22 dub 2012, 19:16
od DIESELRINTINTIN
zdravím, na internetu se objevuje diesel lpg a to systém, kdy se do sání přidává určitý menší množství plynu.
Ale někdo pouští plyn za turbem, někdo před turbem....obojí ospravedlňují argumentama.
A co je lepší??
Zkoušel jsem před turbem a ještě i před filtrem a myslím, že by to mohlo jít. Jen jak se na zvýšenou teplotu výfuk. plynů bude tvářit výfuková část turba. Chtělo by to teploměr těsně za turbo a měřit teplotu co?

Představuju si to tak, že motor normálně pracuje a přimíchává se jen malý množství plynu.

Napsal: 22 dub 2012, 19:21
od zflek
no když v práci nemůžem nastartovat dieselovej bagr, tak se veme propanbutan bomba a dá se k sání a hned startuje jak divej (rofl)

lpg

Napsal: 22 dub 2012, 19:23
od DIESELRINTINTIN
no vidíš

Napsal: 22 dub 2012, 19:27
od zflek
tak je to jako s tim slavnym vodíkem, taky se přisává do sání a tim se zlepšuje spalování..

Napsal: 22 dub 2012, 21:13
od peopleman
Borec má Aviu,nemá už přísun levné nafty,tak si namontoval LPG z rozpadlýho Favorita a jezdí na plyn ;)

avia lpg

Napsal: 22 dub 2012, 21:16
od DIESELRINTINTIN
a můžeš být konkrétnější??? jak to zapaluje apod.

Napsal: 22 dub 2012, 22:14
od buben
Povídej, přeháněj 8)
Je to hodně zajímavý, něco, jako tady téma na vodík, ale ten ještě bohužel není dotáhlej do takové dokonalosti... (hm)
Díval sem se teda na ceny těch přestaveb na přídavný sání LPG do nafty a oči sem hledal ještě 10 minut po pokoju!!!!!!! (LOL) (LOL)
30 tyček jen za pár piplátek do motoru???????? (LOL)
Kdyby to měl doma někdo zmáklý jen s nějakejma ventilama na LPG atd. za pár šlupek, ty by byla značka ideál (noteeth) (noteeth)

Napsal: 24 dub 2012, 17:04
od ovocny
Tak ono to technicky jde treba pomoci te sady do favorita nebo cehokoli jineho s karburatorem. Pak uz zbyva "jen" to nejak odladit. co bych ale videl jako zasadni problem je legislativa..... mit lpg nacerno znamena celkem si koledovat.