Stránka 1 z 3
A6 3.0 Tdi - odstranění EGR ventilu
Napsal: 30 dub 2012, 08:59
od LancerEVO10
Koupil jsem si čerstvě Audi A6 3.0 Tdi Q tiptronic (motor BMK) a chtěl by jsem se zeptat, zda doporučíte odstranění EGR ventilu. Měnil jsem teď filtry a náplně a mechanik mi říkal, že je EGR ventil špatný a doporučil mi jeho odstranění s úpravou softu.
Další otázka by byla na zkušenosti s chipem u tohoto motoru. Dřív jsem měl dvě PDéčka s chipem a u obou byla spokojenost.
Pokud to bude dobrý nápad, můžete mi doporučit někoho, kdo by mi odstranil EGR ventil, případně udělal chip (já jsem ze Zlínského kraje).
Děkuji.
Napsal: 30 dub 2012, 11:08
od yary1
Dej pak vedet jak si dopadl,zajima me to.
Napsal: 30 dub 2012, 22:20
od kate82
To zvaž..egr ventil v autě plní svou fkci..hrozí zanášení sacího potrubí..taktéž má vliv na telotní a tlakový senzor..i škrtící klapku..ale třeba se pletu..jinak chip je dobrá volba, jen to nenech předimenzovat, ze zkušenosti vím, že tím převodovka docela slušně trpí a z komfortní jízdy se zabydlíš spíš v octávii s dsg

..
Dej vědět..
Napsal: 30 dub 2012, 23:10
od Jeremimo
koli egr netreba ziadny soft.jednoducho sa medzi prirubu EGR/AGR a sacie potrubie blend.najlepsie z plechu.netreba sa srat do elektroniky a je to jednodusie odstranitelne ako ked sa series s elektrikou.
chip neodporucam.je to 3.0 a myslim si ze to taha aj bez toho.zbytocne spekulujes a ked to chces cipnut tak si priprav love na turbo to ma tusim elektricky ovladanu regulaciu ta pojde ako prva srat, na novu zbernicu a vstrekovace a pripadne aj prevodovku ktora trpy uz teraz

Napsal: 01 kvě 2012, 02:27
od Fulltank
Jeremimo píše:koli egr netreba ziadny soft.jednoducho sa medzi prirubu EGR/AGR a sacie potrubie blend.najlepsie z plechu.netreba sa srat do elektroniky a je to jednodusie odstranitelne ako ked sa series s elektrikou.
chip neodporucam.je to 3.0 a myslim si ze to taha aj bez toho.zbytocne spekulujes a ked to chces cipnut tak si priprav love na turbo to ma tusim elektricky ovladanu regulaciu ta pojde ako prva srat, na novu zbernicu a vstrekovace a pripadne aj prevodovku ktora trpy uz teraz

takhle jednoduche to urcite nebude

Re: A6 3.0 Tdi - odstranění EGR ventilu
Napsal: 01 kvě 2012, 07:57
od dhfool
LancerEVO10 píše:Koupil jsem si čerstvě Audi A6 3.0 Tdi Q tiptronic (motor BMK) a chtěl by jsem se zeptat, zda doporučíte odstranění EGR ventilu. Měnil jsem teď filtry a náplně a mechanik mi říkal, že je EGR ventil špatný a doporučil mi jeho odstranění s úpravou softu.
Další otázka by byla na zkušenosti s chipem u tohoto motoru. Dřív jsem měl dvě PDéčka s chipem a u obou byla spokojenost.
Pokud to bude dobrý nápad, můžete mi doporučit někoho, kdo by mi odstranil EGR ventil, případně udělal chip (já jsem ze Zlínského kraje).
Děkuji.
Pokud ti udělá i soft, tak klidně. Rovnou bych kuchnul i DPF, ať ten soft udělá najednou.
Napsal: 01 kvě 2012, 11:17
od kate82
Egr by měl zůstat tam kde je, když chceš zvýšit výkon, stačí chip.. chipem se ti sníží spotřeba a celkem slušně to lítá..jen znovu připomínám, dej si pozor na předimenzovaný chipy..pak si můžeš fakt šetřit na novou převodovku..k turbu v tomto voze se nebudu vyjadřovat, A6 s tímto motorem je trochu jiná liga a netřeba jej srovnávat s 1.9 tdi

Napsal: 01 kvě 2012, 16:09
od Biimbo
a co to dělá když mechanik povídal že je špatný?
Napsal: 01 kvě 2012, 17:07
od Power156
Biimbo píše:a co to dělá když mechanik povídal že je špatný?
to at ti řekne on co je na něm špatnýho ....
Napsal: 01 kvě 2012, 17:14
od kate82
Egr ti omezuje únik NOx do ovzduší..když se egr zaslepí, což je celkem dost velkej trend u lidí, co jezdí po silnicích bomby, tak máš z auta jeden velkej uhel..z auta se ti valí dým do 3000 tis otáček..
Mechanik by ti měl vysvětlit fnkci egr,když ti doporučuje jeho odstranění..

Napsal: 01 kvě 2012, 18:51
od Tomas.cz
kate82 píše:Egr ti omezuje únik NOx do ovzduší..když se egr zaslepí, což je celkem dost velkej trend u lidí, co jezdí po silnicích bomby, tak máš z auta jeden velkej uhel..z auta se ti valí dým do 3000 tis otáček..
Mechanik by ti měl vysvětlit fnkci egr,když ti doporučuje jeho odstranění..

Koukám další odborník...
Aby jsme předešli nedorozumění, já jsem za egr on, ale netuším kde bereš informaci, že se z auta valí dým do 3000 ot/min.
Napsal: 01 kvě 2012, 19:19
od tuner
A nebo prej, bez neho hrozi zanaseni sani, a ma vliv na teplotni a tlakovej senzor a klapku

Napsal: 01 kvě 2012, 19:58
od kate82
Tomas.cz píše:kate82 píše:Egr ti omezuje únik NOx do ovzduší..když se egr zaslepí, což je celkem dost velkej trend u lidí, co jezdí po silnicích bomby, tak máš z auta jeden velkej uhel..z auta se ti valí dým do 3000 tis otáček..
Mechanik by ti měl vysvětlit fnkci egr,když ti doporučuje jeho odstranění..

Koukám další odborník...
Aby jsme předešli nedorozumění, já jsem za egr on, ale netuším kde bereš informaci, že se z auta valí dým do 3000 ot/min.
Egr je aktivní až po zahřátí motoru a vypnuté při volnoběhu a plné zátěži..zajeď si na emise, páni ti tam rádi dají přednášku..
Napsal: 01 kvě 2012, 21:13
od dhfool
kate82 píše:Tomas.cz píše:kate82 píše:Egr ti omezuje únik NOx do ovzduší..když se egr zaslepí, což je celkem dost velkej trend u lidí, co jezdí po silnicích bomby, tak máš z auta jeden velkej uhel..z auta se ti valí dým do 3000 tis otáček..
Mechanik by ti měl vysvětlit fnkci egr,když ti doporučuje jeho odstranění..

Koukám další odborník...
Aby jsme předešli nedorozumění, já jsem za egr on, ale netuším kde bereš informaci, že se z auta valí dým do 3000 ot/min.
Egr je aktivní až po zahřátí motoru a vypnuté při volnoběhu a plné zátěži..zajeď si na emise, páni ti tam rádi dají přednášku..
EGR
naopak zvyšuje tvorbu sazí (+ HC i CO), protože snižuje teplotu spalování. Jediné pozitivní je nižší NOx a krapet rychlejší zahřátí motoru na provozní teplotu.
Napsal: 01 kvě 2012, 21:20
od dav55
prosim o vysvetleni snizuje teplotu spalovani. diky