Stránka 1 z 3

A6 3.0 Tdi - odstranění EGR ventilu

Napsal: 30 dub 2012, 08:59
od LancerEVO10
Koupil jsem si čerstvě Audi A6 3.0 Tdi Q tiptronic (motor BMK) a chtěl by jsem se zeptat, zda doporučíte odstranění EGR ventilu. Měnil jsem teď filtry a náplně a mechanik mi říkal, že je EGR ventil špatný a doporučil mi jeho odstranění s úpravou softu.

Další otázka by byla na zkušenosti s chipem u tohoto motoru. Dřív jsem měl dvě PDéčka s chipem a u obou byla spokojenost.

Pokud to bude dobrý nápad, můžete mi doporučit někoho, kdo by mi odstranil EGR ventil, případně udělal chip (já jsem ze Zlínského kraje).

Děkuji.

Napsal: 30 dub 2012, 11:08
od yary1
Dej pak vedet jak si dopadl,zajima me to.

Napsal: 30 dub 2012, 22:20
od kate82
To zvaž..egr ventil v autě plní svou fkci..hrozí zanášení sacího potrubí..taktéž má vliv na telotní a tlakový senzor..i škrtící klapku..ale třeba se pletu..jinak chip je dobrá volba, jen to nenech předimenzovat, ze zkušenosti vím, že tím převodovka docela slušně trpí a z komfortní jízdy se zabydlíš spíš v octávii s dsg :-D..
Dej vědět..

Napsal: 30 dub 2012, 23:10
od Jeremimo
koli egr netreba ziadny soft.jednoducho sa medzi prirubu EGR/AGR a sacie potrubie blend.najlepsie z plechu.netreba sa srat do elektroniky a je to jednodusie odstranitelne ako ked sa series s elektrikou.
chip neodporucam.je to 3.0 a myslim si ze to taha aj bez toho.zbytocne spekulujes a ked to chces cipnut tak si priprav love na turbo to ma tusim elektricky ovladanu regulaciu ta pojde ako prva srat, na novu zbernicu a vstrekovace a pripadne aj prevodovku ktora trpy uz teraz (LOL)

Napsal: 01 kvě 2012, 02:27
od Fulltank
Jeremimo píše:koli egr netreba ziadny soft.jednoducho sa medzi prirubu EGR/AGR a sacie potrubie blend.najlepsie z plechu.netreba sa srat do elektroniky a je to jednodusie odstranitelne ako ked sa series s elektrikou.
chip neodporucam.je to 3.0 a myslim si ze to taha aj bez toho.zbytocne spekulujes a ked to chces cipnut tak si priprav love na turbo to ma tusim elektricky ovladanu regulaciu ta pojde ako prva srat, na novu zbernicu a vstrekovace a pripadne aj prevodovku ktora trpy uz teraz (LOL)
takhle jednoduche to urcite nebude ;)

Re: A6 3.0 Tdi - odstranění EGR ventilu

Napsal: 01 kvě 2012, 07:57
od dhfool
LancerEVO10 píše:Koupil jsem si čerstvě Audi A6 3.0 Tdi Q tiptronic (motor BMK) a chtěl by jsem se zeptat, zda doporučíte odstranění EGR ventilu. Měnil jsem teď filtry a náplně a mechanik mi říkal, že je EGR ventil špatný a doporučil mi jeho odstranění s úpravou softu.

Další otázka by byla na zkušenosti s chipem u tohoto motoru. Dřív jsem měl dvě PDéčka s chipem a u obou byla spokojenost.

Pokud to bude dobrý nápad, můžete mi doporučit někoho, kdo by mi odstranil EGR ventil, případně udělal chip (já jsem ze Zlínského kraje).

Děkuji.
Pokud ti udělá i soft, tak klidně. Rovnou bych kuchnul i DPF, ať ten soft udělá najednou.

Napsal: 01 kvě 2012, 11:17
od kate82
Egr by měl zůstat tam kde je, když chceš zvýšit výkon, stačí chip.. chipem se ti sníží spotřeba a celkem slušně to lítá..jen znovu připomínám, dej si pozor na předimenzovaný chipy..pak si můžeš fakt šetřit na novou převodovku..k turbu v tomto voze se nebudu vyjadřovat, A6 s tímto motorem je trochu jiná liga a netřeba jej srovnávat s 1.9 tdi (crazy)

Napsal: 01 kvě 2012, 16:09
od Biimbo
a co to dělá když mechanik povídal že je špatný?

Napsal: 01 kvě 2012, 17:07
od Power156
Biimbo píše:a co to dělá když mechanik povídal že je špatný?
to at ti řekne on co je na něm špatnýho ....

Napsal: 01 kvě 2012, 17:14
od kate82
Egr ti omezuje únik NOx do ovzduší..když se egr zaslepí, což je celkem dost velkej trend u lidí, co jezdí po silnicích bomby, tak máš z auta jeden velkej uhel..z auta se ti valí dým do 3000 tis otáček..
Mechanik by ti měl vysvětlit fnkci egr,když ti doporučuje jeho odstranění.. :roll:

Napsal: 01 kvě 2012, 18:51
od Tomas.cz
kate82 píše:Egr ti omezuje únik NOx do ovzduší..když se egr zaslepí, což je celkem dost velkej trend u lidí, co jezdí po silnicích bomby, tak máš z auta jeden velkej uhel..z auta se ti valí dým do 3000 tis otáček..
Mechanik by ti měl vysvětlit fnkci egr,když ti doporučuje jeho odstranění.. :roll:
Koukám další odborník...

Aby jsme předešli nedorozumění, já jsem za egr on, ale netuším kde bereš informaci, že se z auta valí dým do 3000 ot/min.

Napsal: 01 kvě 2012, 19:19
od tuner
A nebo prej, bez neho hrozi zanaseni sani, a ma vliv na teplotni a tlakovej senzor a klapku :D

Napsal: 01 kvě 2012, 19:58
od kate82
Tomas.cz píše:
kate82 píše:Egr ti omezuje únik NOx do ovzduší..když se egr zaslepí, což je celkem dost velkej trend u lidí, co jezdí po silnicích bomby, tak máš z auta jeden velkej uhel..z auta se ti valí dým do 3000 tis otáček..
Mechanik by ti měl vysvětlit fnkci egr,když ti doporučuje jeho odstranění.. :roll:
Koukám další odborník...

Aby jsme předešli nedorozumění, já jsem za egr on, ale netuším kde bereš informaci, že se z auta valí dým do 3000 ot/min.
Egr je aktivní až po zahřátí motoru a vypnuté při volnoběhu a plné zátěži..zajeď si na emise, páni ti tam rádi dají přednášku..

Napsal: 01 kvě 2012, 21:13
od dhfool
kate82 píše:
Tomas.cz píše:
kate82 píše:Egr ti omezuje únik NOx do ovzduší..když se egr zaslepí, což je celkem dost velkej trend u lidí, co jezdí po silnicích bomby, tak máš z auta jeden velkej uhel..z auta se ti valí dým do 3000 tis otáček..
Mechanik by ti měl vysvětlit fnkci egr,když ti doporučuje jeho odstranění.. :roll:
Koukám další odborník...

Aby jsme předešli nedorozumění, já jsem za egr on, ale netuším kde bereš informaci, že se z auta valí dým do 3000 ot/min.
Egr je aktivní až po zahřátí motoru a vypnuté při volnoběhu a plné zátěži..zajeď si na emise, páni ti tam rádi dají přednášku..
EGR naopak zvyšuje tvorbu sazí (+ HC i CO), protože snižuje teplotu spalování. Jediné pozitivní je nižší NOx a krapet rychlejší zahřátí motoru na provozní teplotu.

Napsal: 01 kvě 2012, 21:20
od dav55
prosim o vysvetleni snizuje teplotu spalovani. diky