záhada předvsřik
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
záhada předvsřik
po výměně bloku (ASZ místo AHF) padá předvstřik, ale hodně.
do tý doby ok, filtr měním pravidelně s olejem, tet má cca 2měsíce, podávačka v nádrži z pd, funguje.
startuje krásně
rozvody na přípravky, znova kontrolováno a ok. diag bez závad
předvstřik na volnoběh 1.3st, dle logu do 3000 ot drží, ale pocitově už od 1500 ot nejede (tak z poloviny). tlak turba ok, a paliva taky dost- tet pěkně čudí. zkusil jsem nastavit na volnoběh předvstřik 5st a dost se to zlepšilo, ale problém je stále.
že by odešlo čerpadlo?
edit: trysky byly kontrolovany a ok.
jinak dnes zjištěno že pumpa z nádrže krásně tlačí naftu i přes filtr, po opětovném napojení k čerpadluse před čerpadlem dělá tlak a z vračečky čerpadla jen pomalu vytíká, což předtím hezky kolovalo bez tlaku. čím to?
do tý doby ok, filtr měním pravidelně s olejem, tet má cca 2měsíce, podávačka v nádrži z pd, funguje.
startuje krásně
rozvody na přípravky, znova kontrolováno a ok. diag bez závad
předvstřik na volnoběh 1.3st, dle logu do 3000 ot drží, ale pocitově už od 1500 ot nejede (tak z poloviny). tlak turba ok, a paliva taky dost- tet pěkně čudí. zkusil jsem nastavit na volnoběh předvstřik 5st a dost se to zlepšilo, ale problém je stále.
že by odešlo čerpadlo?
edit: trysky byly kontrolovany a ok.
jinak dnes zjištěno že pumpa z nádrže krásně tlačí naftu i přes filtr, po opětovném napojení k čerpadluse před čerpadlem dělá tlak a z vračečky čerpadla jen pomalu vytíká, což předtím hezky kolovalo bez tlaku. čím to?
Naposledy upravil(a) Smoke dne 02 kvě 2012, 15:33, celkem upraveno 1 x.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
? co by mělo být, má být 1.1st. motor, 4kanál, jsem psal že má 1.3, a má být 1.1
na volnoběh, ohřátej motor je jasný.
pepan: tam by mělo být kolem 60st to je jasný, ale píšu že tak to prostě nefunguje, i když to před výměnou bloku motoru fungovalo.
hulí to a nejede, moc tichý. padá předvstřik, nevim kde už mám hledat, a když tet mám 100 (01motor,08 bloky hodnot,kanal 00, na 2pozici zleva) a je to lepší, ale furt je na 96% a nestíhá, je cca o 2st méně než by mělo být v otáčkách. požadavek 17 a je 15, 14st
na volnoběh, ohřátej motor je jasný.
pepan: tam by mělo být kolem 60st to je jasný, ale píšu že tak to prostě nefunguje, i když to před výměnou bloku motoru fungovalo.
hulí to a nejede, moc tichý. padá předvstřik, nevim kde už mám hledat, a když tet mám 100 (01motor,08 bloky hodnot,kanal 00, na 2pozici zleva) a je to lepší, ale furt je na 96% a nestíhá, je cca o 2st méně než by mělo být v otáčkách. požadavek 17 a je 15, 14st
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
to je divný...,na volnoběh má 100 ? hele vim že je to na ... ale koukni jak si zapojil hadice u filtru,jestli si neprohodil vratku a privod...Smoke píše:? co by mělo být, má být 1.1st. motor, 4kanál, jsem psal že má 1.3, a má být 1.1
na volnoběh, ohřátej motor je jasný.
pepan: tam by mělo být kolem 60st to je jasný, ale píšu že tak to prostě nefunguje, i když to před výměnou bloku motoru fungovalo.
hulí to a nejede, moc tichý. padá předvstřik, nevim kde už mám hledat, a když tet mám 100 (01motor,08 bloky hodnot,kanal 00, na 2pozici zleva) a je to lepší, ale furt je na 96% a nestíhá, je cca o 2st méně než by mělo být v otáčkách. požadavek 17 a je 15, 14st

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
mělo to myslím 62, ale když jsem nastavil na 100 tak se to zlepšilo. ale divný že před výměnou bloku motoru to bylo ok, při 60. s původním to jedilo jak šlak.
přehozený hadičky nejsou, snad ani nejde. vše jsem prošel než to dal na forum.
přehozený hadičky nejsou, snad ani nejde. vše jsem prošel než to dal na forum.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
stejně to nepojede, předvstřik má vliv na chod, čerpadlo vše nezkompenzuje.slovacek.milos píše:vem si jiné auto nalad si sto, pak třeba třicet a zjistíš že to jede stejně a nic nehulí
jsi na falešné stopě, problém je v té překopávce, to musí dělat borec který má jméno a zkušenosti jinak
překopávkou myslíš co? že PD písty maj vliv na předvstřik?
a že nemám jméno neumím postavit motor? tě nechápu

tím že jsem posunul na 100 jsem chtěl říct že v otáčkách není takovej rozdíl, jak když je 60, otázkou proč to je, jestli blbne čerpadlo?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Smoke píše:stejně to nepojede, předvstřik má vliv na chod, čerpadlo vše nezkompenzuje.slovacek.milos píše:vem si jiné auto nalad si sto, pak třeba třicet a zjistíš že to jede stejně a nic nehulí
jsi na falešné stopě, problém je v té překopávce, to musí dělat borec který má jméno a zkušenosti jinak
překopávkou myslíš co? že PD písty maj vliv na předvstřik?
a že nemám jméno neumím postavit motor? tě nechápu![]()
tím že jsem posunul na 100 jsem chtěl říct že v otáčkách není takovej rozdíl, jak když je 60, otázkou proč to je, jestli blbne čerpadlo?[/quote
velice se ti omlouvám já si neověřil že to je PD promin su blb
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice