záhada předvsřik

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

záhada předvsřik

Příspěvek od Smoke »

po výměně bloku (ASZ místo AHF) padá předvstřik, ale hodně.
do tý doby ok, filtr měním pravidelně s olejem, tet má cca 2měsíce, podávačka v nádrži z pd, funguje.
startuje krásně
rozvody na přípravky, znova kontrolováno a ok. diag bez závad
předvstřik na volnoběh 1.3st, dle logu do 3000 ot drží, ale pocitově už od 1500 ot nejede (tak z poloviny). tlak turba ok, a paliva taky dost- tet pěkně čudí. zkusil jsem nastavit na volnoběh předvstřik 5st a dost se to zlepšilo, ale problém je stále.
že by odešlo čerpadlo?

edit: trysky byly kontrolovany a ok.
jinak dnes zjištěno že pumpa z nádrže krásně tlačí naftu i přes filtr, po opětovném napojení k čerpadluse před čerpadlem dělá tlak a z vračečky čerpadla jen pomalu vytíká, což předtím hezky kolovalo bez tlaku. čím to?
Naposledy upravil(a) Smoke dne 02 kvě 2012, 15:33, celkem upraveno 1 x.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od pokornasek.pepan »

kde nastavuješ těch 5st. ??podle kterýho jedeš bloku ?
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

nastavuju kolem na čerpadle-3 šrouby. ve stupních kanál 4 ve vagu, nebo dle tdi grafu, ale tam už je mimo, nad horní linku
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Power156 »

Smoke píše:nastavuju kolem na čerpadle-3 šrouby. ve stupních kanál 4 ve vagu, nebo dle tdi grafu, ale tam už je mimo, nad horní linku
dej motor 01 - 04- 00 při nastartovanym motoru a napiš co máš na druhý pozici z leva??
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Power156 »

Power156 píše:
Smoke píše:nastavuju kolem na čerpadle-3 šrouby. ve stupních kanál 4 ve vagu, nebo dle tdi grafu, ale tam už je mimo, nad horní linku
dej motor 01 - 04- 00 při nastartovanym motoru a napiš co máš na druhý pozici z leva??
jo a pouze na volnoběh
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od pokornasek.pepan »

Smoke píše:nastavuju kolem na čerpadle-3 šrouby. ve stupních kanál 4 ve vagu, nebo dle tdi grafu, ale tam už je mimo, nad horní linku

ohřej na 90 ,dej si diag. 01motor,08 bloky hodnot,kanal 00,koukni na 2pozici zleva a nastav to na 65-75
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

? co by mělo být, má být 1.1st. motor, 4kanál, jsem psal že má 1.3, a má být 1.1
na volnoběh, ohřátej motor je jasný.

pepan: tam by mělo být kolem 60st to je jasný, ale píšu že tak to prostě nefunguje, i když to před výměnou bloku motoru fungovalo.
hulí to a nejede, moc tichý. padá předvstřik, nevim kde už mám hledat, a když tet mám 100 (01motor,08 bloky hodnot,kanal 00, na 2pozici zleva) a je to lepší, ale furt je na 96% a nestíhá, je cca o 2st méně než by mělo být v otáčkách. požadavek 17 a je 15, 14st
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od pokornasek.pepan »

Smoke píše:? co by mělo být, má být 1.1st. motor, 4kanál, jsem psal že má 1.3, a má být 1.1
na volnoběh, ohřátej motor je jasný.

pepan: tam by mělo být kolem 60st to je jasný, ale píšu že tak to prostě nefunguje, i když to před výměnou bloku motoru fungovalo.
hulí to a nejede, moc tichý. padá předvstřik, nevim kde už mám hledat, a když tet mám 100 (01motor,08 bloky hodnot,kanal 00, na 2pozici zleva) a je to lepší, ale furt je na 96% a nestíhá, je cca o 2st méně než by mělo být v otáčkách. požadavek 17 a je 15, 14st
to je divný...,na volnoběh má 100 ? hele vim že je to na ... ale koukni jak si zapojil hadice u filtru,jestli si neprohodil vratku a privod... :) dělá to tohle... ale na serii to normálně jede.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

mělo to myslím 62, ale když jsem nastavil na 100 tak se to zlepšilo. ale divný že před výměnou bloku motoru to bylo ok, při 60. s původním to jedilo jak šlak.
přehozený hadičky nejsou, snad ani nejde. vše jsem prošel než to dal na forum.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vem si jiné auto nalad si sto, pak třeba třicet a zjistíš že to jede stejně a nic nehulí

jsi na falešné stopě, problém je v té překopávce, to musí dělat borec který má jméno a zkušenosti jinak



:(
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

slovacek.milos píše:vem si jiné auto nalad si sto, pak třeba třicet a zjistíš že to jede stejně a nic nehulí

jsi na falešné stopě, problém je v té překopávce, to musí dělat borec který má jméno a zkušenosti jinak



:(
stejně to nepojede, předvstřik má vliv na chod, čerpadlo vše nezkompenzuje.
překopávkou myslíš co? že PD písty maj vliv na předvstřik?
a že nemám jméno neumím postavit motor? tě nechápu :?
tím že jsem posunul na 100 jsem chtěl říct že v otáčkách není takovej rozdíl, jak když je 60, otázkou proč to je, jestli blbne čerpadlo?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Smoke píše:
slovacek.milos píše:vem si jiné auto nalad si sto, pak třeba třicet a zjistíš že to jede stejně a nic nehulí

jsi na falešné stopě, problém je v té překopávce, to musí dělat borec který má jméno a zkušenosti jinak



:(
stejně to nepojede, předvstřik má vliv na chod, čerpadlo vše nezkompenzuje.
překopávkou myslíš co? že PD písty maj vliv na předvstřik?
a že nemám jméno neumím postavit motor? tě nechápu :?
tím že jsem posunul na 100 jsem chtěl říct že v otáčkách není takovej rozdíl, jak když je 60, otázkou proč to je, jestli blbne čerpadlo?[/quote



velice se ti omlouvám já si neověřil že to je PD promin su blb :roll:
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

jak jsi řešil čidlo otáček kliky nemáš chybu tam??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ahf je rotačka co tam píšeš PD :?
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

on má spodek z PD a vršek z rotačky jestli chápu také to ve volných chvilkách chci stavět ale není čas :(
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“