že by konečně první problém?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
že by konečně první problém?
Ahoj mám dotaz audi 80 mi nedávno začala trošku zlobit... to že startování je slabší neřeším ... to je od doby co jezdím na olej.. ale fčíl se mi auto dusí jak kdyby byl zacpanej filtr nebo netlačilo turbo nebo tak něco .. zkrátka jedu a je jedno v jakejch otáčkách, ale vetšinou ve vyšších auto ztratí výkon nejde a chvilkami jako by se zadušovalo .... filtr sem měnil cca před 8 000km
tak nějaké nápady??? borec mi radil odpojit předehřev , že to prej mám moc teplý ale dělá to i po odpojení....
tak nějaké nápady??? borec mi radil odpojit předehřev , že to prej mám moc teplý ale dělá to i po odpojení....
Co tam liješ? Vyfrit nebo čistej? Rveš tam aditiva do toho oleje? A budu hádat, máš jen jednonádržovej systém a na olej i startuješ, hm?
Každopádně, jestli jsi na olej jezdil i v zimě v nějakým poměru s naftou i vifem(v nejlepším případě 1-nádržové přestavby), tak to stejně tak i tak bude palivovej filtr. Přes zimu se tam díky oleji usazují sračky(a to i jen při jízdě na naftu) a ten má pak menší průtok.
Jinak, nevím, jak máš řešenej předehřev, ale ten je jedině velký plus, ale zase, záleží kde a jak ho máš uloženej a napojenej
Trochu se rozepiš
Každopádně, jestli jsi na olej jezdil i v zimě v nějakým poměru s naftou i vifem(v nejlepším případě 1-nádržové přestavby), tak to stejně tak i tak bude palivovej filtr. Přes zimu se tam díky oleji usazují sračky(a to i jen při jízdě na naftu) a ten má pak menší průtok.
Jinak, nevím, jak máš řešenej předehřev, ale ten je jedině velký plus, ale zase, záleží kde a jak ho máš uloženej a napojenej
Trochu se rozepiš
Osobne to vidim na ucpany filtr, 8tisic je dost pokud jezdis na nejake sracicky ala vyfrit. Ono se to nezda, ale i zdanlive cisty vyfrit je spinavy, palivace jsou velmi jemne.
Nejlepsi je met pred cerpadlem napojeny vakuometr, ten odhali vse, je to nejlepsi indikator stavu privodu paliva pred cerpadlem...
Nejlepsi je met pred cerpadlem napojeny vakuometr, ten odhali vse, je to nejlepsi indikator stavu privodu paliva pred cerpadlem...
no popravdě jezdím na všechno od průmyslových olejů hydraulických mazacích trafo řezný...atd dávám tu napůl s petrolejem a trochu nafty do toho, jsou to sice nové oleje ale jak říkáte nic není tak čisté jak se zdá, předtím sem měnil paliváč , když sem měl najeto cca 4000 na tyto sračky (to bylo zároveň s olejem v motoru...)jinak nádrž mám jen jednu takže startuju na to na co jezdím.... a fčíl mě grínpís sežerte 
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
Zdravim, s tim karbonem bych to neprehanel. Mam rovnez vyse zminenou 80 ku audi 1,6 TD, na cisty mineralni olej VG 46 jsem najezdil 56 320 km a mam jednonadrz, predehrev pomoci vody a medene spiraly okolo hadice, celkove najeto 396 850 km, vstriky byly pred cca 10 000 venku a vubec nic, turbo zkontrolovano nedavno pri vymene vzduxch filtru a naprosto ciste. Auto jezdi stale na sve stari velice dobre a temer zadarmo. Filtr meni co 5000 ten nejlepvnejsi polsky filtron za 123 korun. 