že by konečně první problém?

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Kolby
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 srp 2011, 20:36
Odpovědi: 0

že by konečně první problém?

Příspěvek od Kolby »

Ahoj mám dotaz audi 80 mi nedávno začala trošku zlobit... to že startování je slabší neřeším ... to je od doby co jezdím na olej.. ale fčíl se mi auto dusí jak kdyby byl zacpanej filtr nebo netlačilo turbo nebo tak něco .. zkrátka jedu a je jedno v jakejch otáčkách, ale vetšinou ve vyšších auto ztratí výkon nejde a chvilkami jako by se zadušovalo .... filtr sem měnil cca před 8 000km
tak nějaké nápady??? borec mi radil odpojit předehřev , že to prej mám moc teplý ale dělá to i po odpojení....
buben
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 28 pro 2011, 15:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od buben »

Co tam liješ? Vyfrit nebo čistej? Rveš tam aditiva do toho oleje? A budu hádat, máš jen jednonádržovej systém a na olej i startuješ, hm? :) (noteeth)
Každopádně, jestli jsi na olej jezdil i v zimě v nějakým poměru s naftou i vifem(v nejlepším případě 1-nádržové přestavby), tak to stejně tak i tak bude palivovej filtr. Přes zimu se tam díky oleji usazují sračky(a to i jen při jízdě na naftu) a ten má pak menší průtok.
Jinak, nevím, jak máš řešenej předehřev, ale ten je jedině velký plus, ale zase, záleží kde a jak ho máš uloženej a napojenej (LOL)
Trochu se rozepiš ;)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Osobne to vidim na ucpany filtr, 8tisic je dost pokud jezdis na nejake sracicky ala vyfrit. Ono se to nezda, ale i zdanlive cisty vyfrit je spinavy, palivace jsou velmi jemne.
Nejlepsi je met pred cerpadlem napojeny vakuometr, ten odhali vse, je to nejlepsi indikator stavu privodu paliva pred cerpadlem...
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 10 srp 2010, 20:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od peopleman »

Já vždy napojím před paliváč průhledný filtřík za cca 30kčs a když už je v něm bordel,nebo se mi něco nezdá ho odpojím a hned vím na čem jsem.. ;)
Jezdím na vše co teče..
Kolby
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 srp 2011, 20:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kolby »

no popravdě jezdím na všechno od průmyslových olejů hydraulických mazacích trafo řezný...atd dávám tu napůl s petrolejem a trochu nafty do toho, jsou to sice nové oleje ale jak říkáte nic není tak čisté jak se zdá, předtím sem měnil paliváč , když sem měl najeto cca 4000 na tyto sračky (to bylo zároveň s olejem v motoru...)jinak nádrž mám jen jednu takže startuju na to na co jezdím.... a fčíl mě grínpís sežerte :-D
buben
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 28 pro 2011, 15:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od buben »

AHA (LOL) (LOL)
Takže filtr měň ihned, ale jestli jezdíš na tyhle dobroty, tak se vůbec nebudu divit, že motor, vstřiky, atd. bude jeden velkej KARBON a sračky :D (noteeth) (noteeth) (LOL)
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

vymen filtr a preventivne vlez do nadrze a vycisti si saci kos. ja to delam cca jednou rocne. filtr sem taky rad ze mi vydrzi 8 tis.
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
marbo
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 07 kvě 2012, 19:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od marbo »

Zdravim, s tim karbonem bych to neprehanel. Mam rovnez vyse zminenou 80 ku audi 1,6 TD, na cisty mineralni olej VG 46 jsem najezdil 56 320 km a mam jednonadrz, predehrev pomoci vody a medene spiraly okolo hadice, celkove najeto 396 850 km, vstriky byly pred cca 10 000 venku a vubec nic, turbo zkontrolovano nedavno pri vymene vzduxch filtru a naprosto ciste. Auto jezdi stale na sve stari velice dobre a temer zadarmo. Filtr meni co 5000 ten nejlepvnejsi polsky filtron za 123 korun. :)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“