klesa brzdovy pedal
Moderátoři: šulda, Moderátoři
klesa brzdovy pedal
ahojte chalani dnes som menil zadne kotuce a ovzdusnoval som brzdy, vsimol som si ze ked stlacim pedal a drzim ho tak pomalicky zacne klesat!!! je to normalne?!
- urgi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 685
- Registrován: 24 srp 2006, 06:37
- Bydliště: UK essex
- Kontaktovat uživatele:
jj to iste aj A6 2006
moj nazor je ze za to moze ABS-ko
vsetko brzdi perfektne a ked prides na krizovatku zabrzdis a nechas nohu na brzde tak zacne pomalicky pedal padat ale nie az na podlahu teda mne a
zastavi sa to ai v 2/3 chodu.
moj nazor je ze za to moze ABS-ko
vsetko brzdi perfektne a ked prides na krizovatku zabrzdis a nechas nohu na brzde tak zacne pomalicky pedal padat ale nie az na podlahu teda mne a
zastavi sa to ai v 2/3 chodu.
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34083
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: klesa brzdovy pedal
raduz61 píše:ahojte chalani dnes som menil zadne kotuce a ovzdusnoval som brzdy, vsimol som si ze ked stlacim pedal a drzim ho tak pomalicky zacne klesat!!! je to normalne?!
zkoušel jsem i zatáhnout hadičky a kapalinu vypoštěl odvzdučnovákem a stejně se mi pedál pak propadal,
neznám jiný lék ne rozjet n 13O pak dupneš silně na brzdu aby se pedál propadal abeeskem, a zaj jedeš kilometr a dup na brzdu, protě s rozumem abys ty brzdy neuvařil, po ujetí dvaceti i více km efekt propadání zmizne, de to taky na rovné louce, jezdíš propadáš až je pedál tvrdý, vyléčel jsem tuto nemoc u všech aut,
musíš jít na to ale drsně jak po pedálu budeš šlapat jak po vajglu nepomůže
nedávno jsem tak léčil jampra a nepohomlo to
na starsich TDI to tak pusta brzd. pedal, ked tlacis, ide pomalicky dole, to asi ABS cerpadlo sposobuje, aspon si to tak vysvetlujem, skusal som to aj na inych TDI starsich,tiez to tak klesalo, aj mne to tak klesa,Golf 4 TDI 81kw rv 98. tak dufam ze to tak ma byt. aspon dufam, ze mam dobre informacie, ci je to neako inak?
Jestli tohle má být "normální", tak jsou nějaké jiné fyzikální zákony a v koncernu jsou idioti.. Zajímalo by mne, co by tomu řekl technik na STK, kdyby si toho všiml..Já jel s takovou dodávkou, u které řidič říkal, že je to "normální " a při stání v kopci jsem začal couvat, to je normální..?
nepropadat panice...
No tak jak začneš v kopci couvat tak už je asi něco špatně, ale prostě se tohle normálně děje, ten pedál by určitě neměl až napodlahu ale v rozumné výšce přestat klesat.S koncernem to nemá nic společnýho, když jsem přebral funglovku Ducato tak to pedál dělal taky, a po 100 tis. to dělá pořád bez nějakýho zhoršování, nikdy žádnej problém...a pokud by to mělo zajít do nějakýho extrému že by byl napodlaze, tak stačí našlapat a je zas nahoře.
tak podla toho to nema klesat? je tam poton nieco nie v poriadku? co tam moze byt vadne? ja co som sa pytal inych, aj som skusal ma inom uate, tak tiez to tak pomalicky klesalo, ked neny nastartovany motor, tak to drzi, neklesa, ale ked nastartujem, tak to klesa, ja som to pochopil tak, ze to cerpadlo ABS povoluje, preto to klesa, predtym co som mal Golf 2, tak tam mi to neklesalo, ale tam nebolo ABS.jericho-3 píše:Jestli tohle má být "normální", tak jsou nějaké jiné fyzikální zákony a v koncernu jsou idioti.. Zajímalo by mne, co by tomu řekl technik na STK, kdyby si toho všiml..Já jel s takovou dodávkou, u které řidič říkal, že je to "normální " a při stání v kopci jsem začal couvat, to je normální..?
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
jinymi slovy, NORMALNI to urcite NENI, ale bohuzel s tim nejde moc delat, kdyz je ojete abs a poradne netesniThomy píše:Jestli ti to necouvá z kopce tak to neřeš, je to normální. Dělá to ABS. Jestli ti to opravdu tak vadí, tak použij Milošovu metodu, opravdu to funguje.
RUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....Vím, že se tady Milošova metoda propírala mnohokrát, ale co jsem tak pochopil, tak problém nastává při výměně kotoučů a desek. Co takovýmuhle brutálu říkaj ty nový kotouče? 
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG