Stránka 1 z 2
upravy ATD
Napsal: 19 kvě 2012, 16:29
od wurmis88
Kluci mate mate nekdo nejake grafy z brzdy ,nebo rady jak presne zacit na ATD ?Mam to naplanovane
1-vstriky 96kw
2-turbo fabia rs
3 soft
4- fmic jeste nevim z ceho a jak tam pujde
Za kazdou radu diky staci mi tech 160-180 ps

Napsal: 19 kvě 2012, 20:09
od Thomy
Re: upravy ATD
Napsal: 20 kvě 2012, 06:27
od kibi
wurmis88 píše:Kluci mate mate nekdo nejake grafy z brzdy ,nebo rady jak presne zacit na ATD ?Mam to naplanovane
1-vstriky 96kw
2-turbo fabia rs
3 soft
4- fmic jeste nevim z ceho a jak tam pujde
Za kazdou radu diky staci mi tech 160-180 ps

mohl jsi alespoň chvilku hledat, je tu toho opravdu hodně, jinak:
1. turbo
2. FMIC
3. vstřiky AL
4. před softem u chiptunera přehodit C-čidlo
jinak to turbo FRS bych na tuhle konfikuraci nedával, to si tam rovnou mlůžeš nechat origo vstřiky...na ALka alespoň VBčko
Re: upravy ATD
Napsal: 20 kvě 2012, 09:41
od wurmis88
Jak to myslis prehodit c-cidlo?ani nevim ,ze tam neco takovyho mam
Neco jsem o tom uz precetl -je to cidlo tlaku v sacim potrubi?
Napsal: 20 kvě 2012, 09:48
od Thomy
Je to čidlo plnícího tlaku. To co tam máš, zvládne myslím jen do 1,5 bar jestli se nepletu.
Napsal: 20 kvě 2012, 11:44
od kibi
Thomy nepleteš, do cca 1.5 bar zvládá = s tím kkk turbem z FRS by ti stačilo tvé B-čidlo...kdyby jsi přeci jen dal to VBčko, nebo hybrida, tak už by bylo dobré před samotným chipem dát to C-čko (těsně před chipem proto, že s C-čidlem by ti turbo na origo softu "tlačilo" víc než požadavek a mohlo by to turbo popravit )
každopádně jak píšu, když už dáš peníze do AL vstřikovačů a FMIC, tak bych tam dal alespoň Garreta 1749 VB
jinak to C-čidlo tlaku stojí cca 300,-Kč origo a je umístěno v IC, ty ho v zástavbě FMIC musíš umístit do příruby kterou si uděláš (B-čidlo má jiný průměr než C-čidlo = to jsem řešil hadicí, ze které jsem udělal "těsnění" a plní to účel 100%)
Napsal: 20 kvě 2012, 16:44
od wurmis88
http://auto.bazos.cz/inzerat/15518323/T ... I-96KW.php
Diky za rady ani jsem nevedel ,ze v ic je cidlo nikdy jsem ho tam nevide
l:-D
Jinak jak jsi napsal to cislo turba Garret 1749
tak jsem neco nasel kouknes se nato? v tech cislech ,aby se prase vyznalo to je vb,kkk,v nejaky to turbo jsem uz rozebrany mel ,ale zadnych rozdilu jsem si nevsiml

Napsal: 20 kvě 2012, 16:52
od Thomy
Na motor TDI 96kw se dávali 2 turba a to jest GT1749VA a KKK.
Garrett samo o sobě vydrží víc
Turbo GT1749VB je z TDI 110kw
Jestli budeš kupovat turbo tak vem rovnou VB a nebudeš litovat
Jestli chceš mermomocí turbo z 96kw tak vem radši toho garretta
No a jestli už to turbo máš (KKK) tak ho tam šoupni

Napsal: 20 kvě 2012, 16:59
od wurmis88
Nn jeste ho nemam ,takze rada zni koupit turbo ze 110kw ,je tam stim nejaky srani ?svody tam sednou ?asi kazdopadne vejfuk ze?
Napsal: 20 kvě 2012, 18:54
od kibi
jak napsal Thomy, Garret jak VA tak VB je lepší, kkk má lepší pouze regulační baňku, nerezne tolik (a všeobecně se u kkk tolik regulace nepřidírá)
dej tam to VBčko, není o tolik dražší jak VA a při té konfiguraci co do auta chceš ho i solidně využiješ
Garret 1749VB padne na ATD jak hrnec na prdel, je nutno pouze na hadici výstupu z turba dát redukci, ale když budeš dávat FMIC, je to to nejmenší
redukce třebas zde:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=redukce
Napsal: 20 kvě 2012, 21:39
od Tomáš Čermák
jestli se nepletu, tak to turbo, co je v tom inzerátu není z 1.9 tdi 96kW, má to jinou přírubu na výfuk, mám pravdu? Vypadá jak z 2,0
Napsal: 21 kvě 2012, 22:06
od wurmis88
taky jsem si rikal ,ze je to nejaky jiny

Napsal: 22 kvě 2012, 22:44
od kapo1222
Pravdepodobne mi idhcadza vstrekovac ake najlepsie je kupit????? cena sportovych pre tento typ motora??? co treba uravovat ak kupim sportove?? popripade klasicke ake tam su????
AUTO: skoda octavia 1.9 TDI PD 74kw 4x4, r.v 2001 kod motora ATD
Napsal: 23 kvě 2012, 20:31
od kapo1222
tak nikto nic?? neaky odkaz na stranku zo vstrekovacmi na tento typ motora popripade aj odkaz na kabelaz ku vstrekovacom????
Napsal: 23 kvě 2012, 20:37
od Thomy
kapo1222 píše:Pravdepodobne mi idhcadza vstrekovac ake najlepsie je kupit????? cena sportovych pre tento typ motora??? co treba uravovat ak kupim sportove?? popripade klasicke ake tam su????
AUTO: skoda octavia 1.9 TDI PD 74kw 4x4, r.v 2001 kod motora ATD
Jestli chces jit pres 170-180 koni tak kup z trysky, nebo cele vstriky z 96kW, ty zvladnou daleko za 200 koni. jinak do tech 170 stacej klasicky ATD .. respektive by meli stacit.
A po vymene trysek/vstriku za jiny typ by si mel upravit soft.