Stránka 1 z 6
Auto syčí - vyřešeno
Napsal: 20 kvě 2012, 14:37
od big.boby
Ahoj,
dneska, když jsem jel po delší době s autem a měl otevřené okno, tak jsem se i zděsil. Při přidání plynu už kolem 1200 ot. je slyšet takové hnusné syčení až pískání. Není to takovej krásnej zvuk turba. Připadá mi to jako by to vycházel s výfuku. Je to něco podobného jako, když jde vzduch z hadice třeba z kompresoru a snažím se jí ucpapt prstem a nejde to a pořád to uchází. Zkoušel jsem, když auto stálo, víc přišlápnout plyn a to nebylo až tak slyšet ( skoro vůbec ), ale stačí drobet se s autem rozjíždět a je to už slyšet od nížších otáček. Nejvíce patrné je to, když přidám plyn prudčeji. Něco jsem tu četl, že by to mohl být chladič spalin...no nevím. Turbo má najeto cca 25000km, tak turbem to snad nebude.
Napsal: 20 kvě 2012, 14:42
od rami
bych tipnul ze mas nekde dirku v sani (od turba do sani) a proto ti to tak syci-piska
Napsal: 20 kvě 2012, 18:08
od big.boby
rami píše:bych tipnul ze mas nekde dirku v sani (od turba do sani) a proto ti to tak syci-piska
no hlavně aby to nebyl ten chladič...to bude zase raketa...
Napsal: 20 kvě 2012, 18:11
od Super
mne odisiel cooler, bola chyba v usmernovaci vzduchu do coolera, je to v podstate konstrukterova chyba
Napsal: 20 kvě 2012, 20:11
od rami
jj,take jsem to mel.....opraveno myslim za 500 kc.
Napsal: 24 kvě 2012, 11:10
od l3030
Už ses s tím někam pohnul????
Mě to dělá taky od stejných otáček asi, možná vyšších a přes tři tisíce se mě zdá že už to zase nejde slyšet. Sýčí nebo možná píská to i když šlapu na volnoběh.
A studené je to horší jak teplé.
Napsal: 24 kvě 2012, 21:19
od Pasat TDI PD 96 kw
já přesně tohle řešil dneska na svím autě taky a jen jsem vyměnil gumičky na rychlospojkách a je klid!! a auto jede uplně jinak!!!
Napsal: 27 kvě 2012, 18:12
od big.boby
no já pevně doufám, že to budou taky jenom gumičky...
...jsem vypozoroval, že za tpleého motoru už to tak nepíská...
ráno jedu do servisu, tak uvidím...
Napsal: 27 kvě 2012, 18:44
od imo17
big.boby píše:no já pevně doufám, že to budou taky jenom gumičky...
...jsem vypozoroval, že za tpleého motoru už to tak nepíská...
ráno jedu do servisu, tak uvidím...
Daj vedieť ako si dopadol, ja som menil gumičky pri turbe ale nepomohlo, mne syčí chladič výfukových plynov

Napsal: 27 kvě 2012, 19:00
od Pasat TDI PD 96 kw
jen aby jsi neměl zatuhlou regulaci na turbu to by taky pískalo!!
Napsal: 27 kvě 2012, 19:25
od big.boby
regulace se zkoušle přes wag a prý funguje dobře...turbo má nejato 18000km...
Napsal: 27 kvě 2012, 20:29
od Jayson
Syčení a pískání taky může být vlnovec.
Napsal: 27 kvě 2012, 20:33
od imo17
Jayson píše:Syčení a pískání taky může být vlnovec.
Ako poznať zlý vlnovec? Asi by to bolo niekde tam oddymene, nie?
Ja to mam celé od sadzí okolo tej hriadelky čo ide do klapky na chladiči vyfukových plynov. No nový nemám najmenšiu chuť kupovať. 260€ za takú blbosť.
Napsal: 28 kvě 2012, 20:20
od Pasat TDI PD 96 kw
při nastartovaným autě zacpy vejfuk hadrem ale tak aby ještě část plynů utíkala a zkoumej kde to fouká!!!
Napsal: 30 kvě 2012, 18:27
od big.boby
Tak auto dneska dovezeno ze servisu. Auto pořád píská, zatím jsme nic nenašli, ale nová vačka, zdvihátka a další blbosti co jsou kolem zapotřebí. Vačka na 1. válci byla totál sjetá, zdvihátka byli tak promačkananý, že v některých byli i díry. Teď doufám, že ten pískot může také způsobovat, že ten 1. válec hůře spaloval, páč tam šla nafta jinak než měla a dle mechanika to může být, že se motor dost karbonoval, bylo tam dost sazí , a že také může být drobet nalepeno sazí na turbu a v těch otáčkách ho to může drobet rozvybrovat a to může způsobovat to pískání. Mám něco najezdit, cca 3000 km a zajet se k němu znova podívat. Tak teď auto drobet víc honím, aby se turbo hodě pohybovalo a vyfoukali se popř. saze, prý i ten výfuk je dost očerněnej. Tak doufám, že to snad bude dobrý...
Závěr??? Je úplně jedno jakej motor člověk má, opravdu říkám, je to kus od kusu...mejch najetých 23000km mě stálo bez nafty už 74000kč - drahé to svezení - snad už to bude dobré a kompletní smůlu jsem si už vybral...