Vysoké(?) hodnoty váhy vzduchu?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

emc3250
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 27 říj 2010, 16:48
Odpovědi: 0

Vysoké(?) hodnoty váhy vzduchu?

Příspěvek od emc3250 »

Ahoj,
mam AJM 1.9 TDI PD 85kW.
Hodnoty z váhy nejdou pod 550 i kdyz pozadavek je treba 250. Pri zatizeni jdou ve spickach az k 1250.
V podstate porad je skutecna hodnota podstatne vyssi nez pozadovana.
Je to tak spravne?
Muze to mit vliv na spotrebu? To auto nezere zrovna malo... :-/
dik,
E
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Re: Vysoké(?) hodnoty váhy vzduchu?

Příspěvek od sky59 »

emc3250 píše:Ahoj,
mam AJM 1.9 TDI PD 85kW.
Hodnoty z váhy nejdou pod 550 i kdyz pozadavek je treba 250. Pri zatizeni jdou ve spickach az k 1250.
V podstate porad je skutecna hodnota podstatne vyssi nez pozadovana.
Je to tak spravne?
Muze to mit vliv na spotrebu? To auto nezere zrovna malo... :-/
dik,
E
nerozumiem ze podla coho vies ze kolko je poziadavka... to mas druhe nezavisle meranie?

alebo si muslis ze vaha neda nulu? skus pri vypnutom motore ci da nulu
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
emc3250
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 27 říj 2010, 16:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od emc3250 »

Skupina 003,
blok 2 - mnozstvi nas vzduchu, poz hodn.
blok 3 - mnozstvi nas vzduchu skutecne.

pri vypnutym motoru 1249,5mg/R
DOLLYm
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 04 úno 2011, 21:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od DOLLYm »

Já jsem měl podobnej problém, odešla mi váha vzduchu a když jsem kupoval novou, tak mi poslali váhu pro rotačky a ta taky dávala o dost víc, než bylo požadováno.. Výsledek byl ten, že auto bylo líné, člověk musel víc přišlápnout plyn, aby se auto rozjelo a z toho byla spotřeba o litr vyšší, než dříve a celkově horší pocit z jízdy.. Grafy si prohlédni zde, odpověď z 19.dubna http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... highlight=
VW GOLF IV 1.9 TDI-PD 74kW
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 13 bře 2011, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miki2t »

TO ze na volnobehu mas 550mg/i vzduchu muze znamenat ze ti nefunguje EGR, a ze jde obcas do max nemusi byt staci kdyz ti trochu prestreli regulace turba a je to tam.
emc3250
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 27 říj 2010, 16:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od emc3250 »

EGR nefunguje, bo je tam plech. :)
Nicmene ten zvlastni rozdil mezi pozadavkem a skutecnosti je v celym spektru otacek, tedy i tam kde EGR by byl stejne zavrenej. (myslim)

Dollym: Tvuj popis zni podobne, ale ja mam (podle ETKY) vahu spravnou 06A 906 461. Zvlastni je ze tahle vaha je urcena (ETKA) pro AHF,ALH, AJM, AGR, AUY, ATD, ASV, tzn 66 a 81 kW rotacky a 85 a 74 kW PD.
DOLLYm
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 04 úno 2011, 21:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od DOLLYm »

Hmm, tak to je přesně ta moje špatná, podle BOSCH označení 0281002757.. I když v některých e-shopech je psáno, že se pro některá PDčka hodí, tak to nejspíš není úplně pravda, potvrdilo mi to pár zdrojů, že správná pro můj motor je 0281002531.. Ale jak říkám, tahle váha je pro mou 74ku.. Ty si váhu teď někdy měnil?

Pokud máš možnost si od někoho půjčit jinou, tak jí přehoď a jeď se s tím projet, uvidíš rozdíl..
VW GOLF IV 1.9 TDI-PD 74kW
emc3250
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 27 říj 2010, 16:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od emc3250 »

Prave jsem zmermomocnil kolegu s OI 81kW 1998 a udelal log. Jeho vaha je hodotama podstatne bliz pozadovany hodnote a nejde pres 1000 v maximu.
Ale on ma jinou vahu, 074 906 461.
... A ta moje vaha co je v aute je VW 06A906461-Bosch 0280 217 121.
Sakra. Vypada to ze je v tom fakt brajgl.
Vahu jsem nemenil a jak je stara netusim. Jen me zarazi ze ma hodnoty podstatne vyssi a moje teorie byla ze ECU dostava hlasku o mnozstvi vzduchu vetsim nez potrebnym a tak se snazi dodat vic paliva aby doobohatila smes - a tim padem vyssi spotreba.
Mmch, z firemniho PD 77kW 2005 jsem zkousel 0281002531 a to vubec nejelo :-/ (Ale tenkrat jsem jeste neumel logovat takze nevim co to vlastne delalo)
octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavia.TDI »

tak sem ten log dej
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

Nevím, ale podle mne to je hloupost, mám v pc asi 20 logu z dvaceti různých octávií TDi a vždy a u všech je v plné záteži požadavek 850 a skutečná hodntoa přes 1000 ve špičce i přes 1100 a všechny měly spotřebu OK... Ale dělal sem třeba log passata který měl přidřený turbo a tam ta váha lítala taky až k 1250... a nebo jestli tam nemáš nějakej chip...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Vysoké(?) hodnoty váhy vzduchu?

Příspěvek od dhfool »

emc3250 píše:Ahoj,
mam AJM 1.9 TDI PD 85kW.
Hodnoty z váhy nejdou pod 550 i kdyz pozadavek je treba 250. Pri zatizeni jdou ve spickach az k 1250.
V podstate porad je skutecna hodnota podstatne vyssi nez pozadovana.
Je to tak spravne?
Muze to mit vliv na spotrebu? To auto nezere zrovna malo... :-/
dik,
E
Váha K.O. Zkrat na plus. Dej novou.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
emc3250
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 27 říj 2010, 16:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od emc3250 »

octavia.TDI píše:tak sem ten log dej
Tady je:
http://leteckaposta.cz/168298694

dik,
E
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5164
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

S takovým logem ti nikdo neporadí.Kanál 3,10,11 na trojku do kopečka od 1500-max ot.(4000ot.) Tam se dá něco vidět.Odborníci příp.upraví návod.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

martinsidlo píše:S takovým logem ti nikdo neporadí.Kanál 3,10,11 na trojku do kopečka od 1500-max ot.(4000ot.) Tam se dá něco vidět.Odborníci příp.upraví návod.
on tam asi prehadzoval kvalty alebo co? otacky lietaju hore-dole..
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Zatím stačí 3 a 11. Každopádě tlak na 2500 bar je moooc. Tam bude ten problém...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“