Stránka 1 z 3
Vysoké(?) hodnoty váhy vzduchu?
Napsal: 22 kvě 2012, 19:14
od emc3250
Ahoj,
mam AJM 1.9 TDI PD 85kW.
Hodnoty z váhy nejdou pod 550 i kdyz pozadavek je treba 250. Pri zatizeni jdou ve spickach az k 1250.
V podstate porad je skutecna hodnota podstatne vyssi nez pozadovana.
Je to tak spravne?
Muze to mit vliv na spotrebu? To auto nezere zrovna malo... :-/
dik,
E
Re: Vysoké(?) hodnoty váhy vzduchu?
Napsal: 22 kvě 2012, 19:40
od sky59
emc3250 píše:Ahoj,
mam AJM 1.9 TDI PD 85kW.
Hodnoty z váhy nejdou pod 550 i kdyz pozadavek je treba 250. Pri zatizeni jdou ve spickach az k 1250.
V podstate porad je skutecna hodnota podstatne vyssi nez pozadovana.
Je to tak spravne?
Muze to mit vliv na spotrebu? To auto nezere zrovna malo... :-/
dik,
E
nerozumiem ze podla coho vies ze kolko je poziadavka... to mas druhe nezavisle meranie?
alebo si muslis ze vaha neda nulu? skus pri vypnutom motore ci da nulu
Napsal: 22 kvě 2012, 19:47
od emc3250
Skupina 003,
blok 2 - mnozstvi nas vzduchu, poz hodn.
blok 3 - mnozstvi nas vzduchu skutecne.
pri vypnutym motoru 1249,5mg/R
Napsal: 22 kvě 2012, 22:17
od DOLLYm
Já jsem měl podobnej problém, odešla mi váha vzduchu a když jsem kupoval novou, tak mi poslali váhu pro rotačky a ta taky dávala o dost víc, než bylo požadováno.. Výsledek byl ten, že auto bylo líné, člověk musel víc přišlápnout plyn, aby se auto rozjelo a z toho byla spotřeba o litr vyšší, než dříve a celkově horší pocit z jízdy.. Grafy si prohlédni zde, odpověď z 19.dubna
http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... highlight=
Napsal: 22 kvě 2012, 22:32
od Miki2t
TO ze na volnobehu mas 550mg/i vzduchu muze znamenat ze ti nefunguje EGR, a ze jde obcas do max nemusi byt staci kdyz ti trochu prestreli regulace turba a je to tam.
Napsal: 23 kvě 2012, 08:06
od emc3250
EGR nefunguje, bo je tam plech.
Nicmene ten zvlastni rozdil mezi pozadavkem a skutecnosti je v celym spektru otacek, tedy i tam kde EGR by byl stejne zavrenej. (myslim)
Dollym: Tvuj popis zni podobne, ale ja mam (podle ETKY) vahu spravnou 06A 906 461. Zvlastni je ze tahle vaha je urcena (ETKA) pro AHF,ALH, AJM, AGR, AUY, ATD, ASV, tzn 66 a 81 kW rotacky a 85 a 74 kW PD.
Napsal: 23 kvě 2012, 21:25
od DOLLYm
Hmm, tak to je přesně ta moje špatná, podle BOSCH označení 0281002757.. I když v některých e-shopech je psáno, že se pro některá PDčka hodí, tak to nejspíš není úplně pravda, potvrdilo mi to pár zdrojů, že správná pro můj motor je 0281002531.. Ale jak říkám, tahle váha je pro mou 74ku.. Ty si váhu teď někdy měnil?
Pokud máš možnost si od někoho půjčit jinou, tak jí přehoď a jeď se s tím projet, uvidíš rozdíl..
Napsal: 24 kvě 2012, 17:11
od emc3250
Prave jsem zmermomocnil kolegu s OI 81kW 1998 a udelal log. Jeho vaha je hodotama podstatne bliz pozadovany hodnote a nejde pres 1000 v maximu.
Ale on ma jinou vahu, 074 906 461.
... A ta moje vaha co je v aute je VW 06A906461-Bosch 0280 217 121.
Sakra. Vypada to ze je v tom fakt brajgl.
Vahu jsem nemenil a jak je stara netusim. Jen me zarazi ze ma hodnoty podstatne vyssi a moje teorie byla ze ECU dostava hlasku o mnozstvi vzduchu vetsim nez potrebnym a tak se snazi dodat vic paliva aby doobohatila smes - a tim padem vyssi spotreba.
Mmch, z firemniho PD 77kW 2005 jsem zkousel 0281002531 a to vubec nejelo :-/ (Ale tenkrat jsem jeste neumel logovat takze nevim co to vlastne delalo)
Napsal: 24 kvě 2012, 18:26
od octavia.TDI
tak sem ten log dej
Napsal: 24 kvě 2012, 19:16
od Rider.23
Nevím, ale podle mne to je hloupost, mám v pc asi 20 logu z dvaceti různých octávií TDi a vždy a u všech je v plné záteži požadavek 850 a skutečná hodntoa přes 1000 ve špičce i přes 1100 a všechny měly spotřebu OK... Ale dělal sem třeba log passata který měl přidřený turbo a tam ta váha lítala taky až k 1250... a nebo jestli tam nemáš nějakej chip...
Re: Vysoké(?) hodnoty váhy vzduchu?
Napsal: 24 kvě 2012, 19:42
od dhfool
emc3250 píše:Ahoj,
mam AJM 1.9 TDI PD 85kW.
Hodnoty z váhy nejdou pod 550 i kdyz pozadavek je treba 250. Pri zatizeni jdou ve spickach az k 1250.
V podstate porad je skutecna hodnota podstatne vyssi nez pozadovana.
Je to tak spravne?
Muze to mit vliv na spotrebu? To auto nezere zrovna malo... :-/
dik,
E
Váha K.O. Zkrat na plus. Dej novou.
Napsal: 24 kvě 2012, 21:40
od emc3250
octavia.TDI píše:tak sem ten log dej
Tady je:
http://leteckaposta.cz/168298694
dik,
E
Napsal: 25 kvě 2012, 12:13
od martinsidlo
S takovým logem ti nikdo neporadí.Kanál 3,10,11 na trojku do kopečka od 1500-max ot.(4000ot.) Tam se dá něco vidět.Odborníci příp.upraví návod.
Napsal: 25 kvě 2012, 13:52
od sky59
martinsidlo píše:S takovým logem ti nikdo neporadí.Kanál 3,10,11 na trojku do kopečka od 1500-max ot.(4000ot.) Tam se dá něco vidět.Odborníci příp.upraví návod.
on tam asi prehadzoval kvalty alebo co? otacky lietaju hore-dole..
Napsal: 25 kvě 2012, 20:14
od dhfool
Zatím stačí 3 a 11. Každopádě tlak na 2500 bar je moooc. Tam bude ten problém...