zase nouzák!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

zase nouzák!!!

Příspěvek od renno.o »

Mám vyčistěné turbo,lopatky a po ujetí 1000 km mi to znovu začlo padat při 3500-4000 ot zase do NOUZÁKU!Co s tím?Zase na VAG?
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Re: zase nouzák!!!

Příspěvek od váha »

renno.o píše:Mám vyčistěné turbo,lopatky a po ujetí 1000 km mi to znovu začlo padat při 3500-4000 ot zase do NOUZÁKU!Co s tím?Zase na VAG?
pokud nechceš na VAG můžeš na VAS (noteeth)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

máš lepší nápad?
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

Hoď pod ty tři distanční sloupky v turbu podložky cca 0,05 - 0,10 mm.
Možná je tam nějaká deformace a lopatky (ty stavitelné) drhnou o stěny. Mně to pomohlo.
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

to budu muset někomu dát,at´mi to udělá..kdo s tím má už zkušenosti
Uživatelský avatar
PAIA
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 17 kvě 2006, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od PAIA »

mam to samé padalo mi to do nouzáku při 3tis.tak sem vyčistil turbo a přestalo to všechno v pohodě a po tejdnu znova to samé turbo se staví ale nouzák znovu skáče mám to na toledo 81kw.už taky nevim :( co stim
Uživatelský avatar
PAIA
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 17 kvě 2006, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od PAIA »

ale nevim jestli je normální když vytáhnu čidlo tlaku na hadici tak to skočí do nouzáku taky tak nevim
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Ono jedna věc je vyčištěné turbo a druhá věc je 100% funkční a dobře nastavená regulace, záleží, jak poctivě se to provede.
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

Keď ste turbo čistili skontrolovali ste si aj chod "plechovky"? Ja som mal zahrdzavenú tú ovládaciu tyčku. Po vyčistení turba ma tiež triafali šľaky prečo to nefunguje.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

já mám tu tyčku v pohodě,volně funkční.Ale má tam být nějak nastavená,né?Četl jsem tu někdy na kolik otočení,ale nepamatuji si to
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

ja tiež ale nepoviem ti kde skús huml-a, ten je v tomto doma
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

hoci sy myslím že tu asi chyba nebude keď ti to robí pri 3500 -4000 ot. Asi by stál za to VAG.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Uživatelský avatar
PAIA
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 17 kvě 2006, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od PAIA »

tyčka se mi hejbe v pohodě ale divný by bylo aby to tejden fungovalo bez problémů ne??
renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

Před tím turbem jsem vyčistil i váhu vzduchu.....vag psal něco o tlaku.Zkus vyčistit itaky váhu vzduchu a pak to projed´a uvidíš
Uživatelský avatar
PAIA
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 17 kvě 2006, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od PAIA »

já mám váhu čistou koukal sem na to ale váha by to nevyhazovala do nouzáku ne??je mi divný to čidlo,podle mě by to bez něj nemělo vypnout ne??
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“