Stránka 1 z 3

Předělání 1,9Tdi AGR - obtokové turbo na variabilní

Napsal: 11 čer 2012, 20:49
od **Radek**
Zdravím,

kluci pustil jsem se do předělávání AGR rv.2001 na ALH

Mám sehnáno:
1 díl výfuku
a díly za auta co mělo 70tis najeto
ALH turbodmychadlo
ALH ŘJ
Baňku podtlaku
trubku oleje
komplet ovládání - ventily

Co je potřeba z elektriky, mám ten velký svazek k ŘJ.

Jak to bude s nastavením imobilizéru?

Poraďte kdo to už někdy dělal. Díky moc!

Napsal: 11 čer 2012, 21:14
od sniper--
el menit nemusis. Potrebujes znat pin nove jednotky a Imma auta ,pak to prizpusobit k sobe.

Napsal: 12 čer 2012, 11:13
od **Radek**
Kde tohle zjistím?

Je něco na jednotce, nebo podle vinka auta ?

Napsal: 12 čer 2012, 13:43
od sniper--
pin je napsanej na privesku klicu,pokud ten privesek neni,tak leda nechat vycist v autorizaku nebo u nekoho kdo ma prislusnej program. Vag-com to vycist neumi.

Napsal: 12 čer 2012, 20:37
od **Radek**
sniper-- díky za příspěvky!!

Dnes jsem volal kamarádovi od kterého mám díly. Pošle mi budíky + imo z klíčků. Takže to poskládám takhle. Teda jestli mi to dojde :-)

Napsal: 12 čer 2012, 21:00
od sniper--
ano,to je taky moznost,dat budiky,jednotku a expander do klicku z jednoho auta ;)

Re: Předělání 1,9Tdi AGR - obtokové turbo na variabilní

Napsal: 12 čer 2012, 21:07
od jini
**Radek** píše:Zdravím,
kluci pustil jsem se do předělávání AGR rv.2001 na ALH
Jakou máš původní řídící jednotku?
Kolik má pinů?

Napsal: 12 čer 2012, 21:15
od **Radek**
Je to rok 2001. Zítra to vyfotím a dám sem. Nepočítal jsem to

Napsal: 12 čer 2012, 21:45
od jini
Jde o to, jestli bude pasovat konektor, 2001 už se dávalo ALH, během přechodu na facelift se ale vyskytují různý kombinace interiéru, předku a motoru. Pokud by tam byla ještě stará řj, dá se to udělat i tak.

Napsal: 13 čer 2012, 16:10
od **Radek**
Jednotka je stejná jako u ALH

Napsal: 13 čer 2012, 21:36
od jini
**Radek** píše:Jednotka je stejná jako u ALH
Takže tam máš 038 906 012XX a obtokový turbo s obtokem? :o

Napsal: 14 čer 2012, 16:44
od **Radek**
Teď jsem koukal na jednotku a je to tak. Je to AGR rv. 2001, zarazilo mě že tam mám dvouhmotový setrvačník. Čekal jsem u AGR jednohmotu. Jednotka 038 906 012 F, a ta z ALH má na konci H

Napsal: 14 čer 2012, 18:07
od toby66kw
Jednotku vůbec neřeš , upraví se při čipu ta stávajáící.

AGR má dvouhotu :D


ještě potřebuješ zpětnej ventil , .

Napsal: 14 čer 2012, 19:47
od **Radek**
Zařekl jsem se že chip ne, ale nikdy neříkej nikdy. :-) Zpětný ventil mám. Mám to vše. Takže stávající kabeláž můžu ponehcat? Asi jo. Dvouhmotu jsem vyhodil, dal jsem jednohmotu Valeo 228mm ATD.

Napsal: 14 čer 2012, 20:01
od toby66kw
**Radek** píše:Zařekl jsem se že chip ne, ale nikdy neříkej nikdy. :-) Zpětný ventil mám. Mám to vše. Takže stávající kabeláž můžu ponehcat? Asi jo. Dvouhmotu jsem vyhodil, dal jsem jednohmotu Valeo 228mm ATD.

Tak , to nechápu proč to děláš :roll: :roll: bez čipu to nemá cenu