Stránka 1 z 3
Předělání 1,9Tdi AGR - obtokové turbo na variabilní
Napsal: 11 čer 2012, 20:49
od **Radek**
Zdravím,
kluci pustil jsem se do předělávání AGR rv.2001 na ALH
Mám sehnáno:
1 díl výfuku
a díly za auta co mělo 70tis najeto
ALH turbodmychadlo
ALH ŘJ
Baňku podtlaku
trubku oleje
komplet ovládání - ventily
Co je potřeba z elektriky, mám ten velký svazek k ŘJ.
Jak to bude s nastavením imobilizéru?
Poraďte kdo to už někdy dělal. Díky moc!
Napsal: 11 čer 2012, 21:14
od sniper--
el menit nemusis. Potrebujes znat pin nove jednotky a Imma auta ,pak to prizpusobit k sobe.
Napsal: 12 čer 2012, 11:13
od **Radek**
Kde tohle zjistím?
Je něco na jednotce, nebo podle vinka auta ?
Napsal: 12 čer 2012, 13:43
od sniper--
pin je napsanej na privesku klicu,pokud ten privesek neni,tak leda nechat vycist v autorizaku nebo u nekoho kdo ma prislusnej program. Vag-com to vycist neumi.
Napsal: 12 čer 2012, 20:37
od **Radek**
sniper-- díky za příspěvky!!
Dnes jsem volal kamarádovi od kterého mám díly. Pošle mi budíky + imo z klíčků. Takže to poskládám takhle. Teda jestli mi to dojde

Napsal: 12 čer 2012, 21:00
od sniper--
ano,to je taky moznost,dat budiky,jednotku a expander do klicku z jednoho auta

Re: Předělání 1,9Tdi AGR - obtokové turbo na variabilní
Napsal: 12 čer 2012, 21:07
od jini
**Radek** píše:Zdravím,
kluci pustil jsem se do předělávání AGR rv.2001 na ALH
Jakou máš původní řídící jednotku?
Kolik má pinů?
Napsal: 12 čer 2012, 21:15
od **Radek**
Je to rok 2001. Zítra to vyfotím a dám sem. Nepočítal jsem to
Napsal: 12 čer 2012, 21:45
od jini
Jde o to, jestli bude pasovat konektor, 2001 už se dávalo ALH, během přechodu na facelift se ale vyskytují různý kombinace interiéru, předku a motoru. Pokud by tam byla ještě stará řj, dá se to udělat i tak.
Napsal: 13 čer 2012, 16:10
od **Radek**
Jednotka je stejná jako u ALH
Napsal: 13 čer 2012, 21:36
od jini
**Radek** píše:Jednotka je stejná jako u ALH
Takže tam máš 038 906 012XX a obtokový turbo s obtokem?

Napsal: 14 čer 2012, 16:44
od **Radek**
Teď jsem koukal na jednotku a je to tak. Je to AGR rv. 2001, zarazilo mě že tam mám dvouhmotový setrvačník. Čekal jsem u AGR jednohmotu. Jednotka 038 906 012 F, a ta z ALH má na konci H
Napsal: 14 čer 2012, 18:07
od toby66kw
Jednotku vůbec neřeš , upraví se při čipu ta stávajáící.
AGR má dvouhotu
ještě potřebuješ zpětnej ventil , .
Napsal: 14 čer 2012, 19:47
od **Radek**
Zařekl jsem se že chip ne, ale nikdy neříkej nikdy.

Zpětný ventil mám. Mám to vše. Takže stávající kabeláž můžu ponehcat? Asi jo. Dvouhmotu jsem vyhodil, dal jsem jednohmotu Valeo 228mm ATD.
Napsal: 14 čer 2012, 20:01
od toby66kw
**Radek** píše:Zařekl jsem se že chip ne, ale nikdy neříkej nikdy.

Zpětný ventil mám. Mám to vše. Takže stávající kabeláž můžu ponehcat? Asi jo. Dvouhmotu jsem vyhodil, dal jsem jednohmotu Valeo 228mm ATD.
Tak , to nechápu proč to děláš

bez čipu to nemá cenu