Potřebuju vyměnit řetěz u fabie 1 motor 1,4 MPI rv 2002 kod motoru AQW.
Má to rozvod OHV,Potřebuju vědět jak mam vyndat víko rozvodů,a pod víkem je šroubové kolo na pohon olejového čerpadla,musí být na to nějakej specialni stahovak a nebo se povoli ten prostredni sroub a jde to stahnout samo?
Na co si dat pozor?
mate nejakej podrobnejsi navod?dik
Škoda Fabia 1 - jak vyndat víko rozvodů
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Škoda Fabia 1 - jak vyndat víko rozvodů
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
poznam ten motor dobre ale vo fabii som ho este nikdy neopravoval...jedine co ti viem pvoedat tak ze budes musiet dat dolu vanu, remenicku..viko rozdovodov pod ktore si v kazdom pridade zozen tesnenie lebo silikon ti tam bude nanic...vytlaci ti ho pri hlavnom olejovom kanaliku...ked budes mat dole viko tak povilis imbusovu skrutku ktora drzi koleso na pohon cerpadlo ktora bude perfektne zalepena loctite-om...kolecko stiahnes v pohode....vecsinou to robim dvomi srubovakmi...nie je to nijak nalisovane...je to len na kline...tak isto aj ozubene kolesa rozvodu...pekne postupne stahuj dvomi srubovakmi raz koleso na kluke raz na vacke...ked to budes mat dole rozvod v ruke si zoz tak aby si mal medzi zubom na vacke a zubom na kluke 21capov retazu...klasika ako na 120ke a potom budes mat kusok asi problem trafit sa klinky...ked je motor vonku nie je to problem...ale v aute mozno bude...vela ststia.
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
tak je to vyndany,ten retez byl totalne vytahanej,takze to mlatilo do vika.Ale mam problem,teto fabii se objevuje v chladici kapaline olej,a proto jsem nejpve sundal hlavu a zjistil spatny tesneni,ale jak jsem sundal hlavu,a pak povoloval ten sroub na remenici,tak mi vylitli dve vlozky valcu z bloku smerem nahoru.Muzu ty vlozky valcu zpatky dotuknout z vrchu dolu a nebo musi jit spodem?Kolik maji mit presah?
Jeste otazka,kvuli tomu oleji v chladici kapaline,tesneni pod hlavou bylo trochu sezrany,ale mam davat nekde zkouset hlavu,jestli nema prasklinu?
Jeste otazka,kvuli tomu oleji v chladici kapaline,tesneni pod hlavou bylo trochu sezrany,ale mam davat nekde zkouset hlavu,jestli nema prasklinu?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
je tam spatny tesnici krouzek medeny,ktery urcuje presah vlozky - ten musim vymenit.Jak je nejlepsi to vymenit?Musi se demontovat ojnice na klice,a nebo se da krouzek pretahnout pres pist?Tomas.cz píše:Hlavu bych určitě nechal srovnat, tlakovou zkoušku udělat můžeš, ale bude asi ok.
Co se týče vložek, pokud tam nebyl nějakej sajrajt ( vodní kámen apod ) nebál bych se zatlačení zpět, přesah měřím úhelníkem vůči zbytku bloku, má to obvykle tak 0,1mm
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009