jde neco s 2,0MPI ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jde neco s 2,0MPI ?
po zboreni tdi chci ted benzin a nechci turbo, zacal jsem jezdit couracky a hodne startuju...bojim se ale prechodu z cipnutyho TDI (66alh) na seriovou atmosferu...jde s tim neco udelat?
felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS

OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Konkrétně dvoulitr MPi, navzdory svým ne až úplně oslnivým papírovým parametrům, jezdí velmi pěkně, plynule a levně. Díky ploché křivce točivého momentu s ním lze jet prakticky v jakýchkoli otáčkách, má dlouhé zpřevodování a velmi příjemný projev.
Nic bych s tím nedělal - je to zbytečné. Nehledě k tomu, že s atmosférickými motory obecně toho moc udělat nejde.
Nic bych s tím nedělal - je to zbytečné. Nehledě k tomu, že s atmosférickými motory obecně toho moc udělat nejde.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
A proc by nesla atmosfera obecne naladit? Ona jde kazda vyladit ale neni to tak jednoduchy jak u turba,hlavne financne.Marek77 píše:Konkrétně dvoulitr MPi, navzdory svým ne až úplně oslnivým papírovým parametrům, jezdí velmi pěkně, plynule a levně. Díky ploché křivce točivého momentu s ním lze jet prakticky v jakýchkoli otáčkách, má dlouhé zpřevodování a velmi příjemný projev.
Nic bych s tím nedělal - je to zbytečné. Nehledě k tomu, že s atmosférickými motory obecně toho moc udělat nejde.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tel.774 225538
ja to ten motor znam...ma to prekvapive silnej spodek, ale takova ta pruznost a zatah toho turba tam chybi...
znate to: jedu 50 na 3jku, seslapnu TDIcko a nacpe to do sedacky, to ten dvoulitr neumi, musi se tocit...
budu si zas muset vzpomenout na predjizdeci manevry z feldy
znate to: jedu 50 na 3jku, seslapnu TDIcko a nacpe to do sedacky, to ten dvoulitr neumi, musi se tocit...
budu si zas muset vzpomenout na predjizdeci manevry z feldy

felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS

OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Tak si setri 100tis. a pridej ho tam. Levneji by vyslo tam dat jinou motorizaci komplet z jineho auta a bylo by to stejne proti predpisum jako prestavba na turbo.Thomy píše:Já bych přidal turbo
@Ondra83: Ano, zatah a do sedacky - to dela kroutici moment, ktereho je u benzinu mene i v pripade preplnovanych motoru.
Podle me bych to nechal byt, zbytecne se to rozezere a jak uz tu nekdo psal, prijdes o spodek. Kdybys s tim chtel neco delat, tak je lepsi to prodat a poridit neco jineho. Takto to bude imho foukani mrtvemu koni do zadku, proste z prdu kulicku nevyrobis.
Nicmene pokud by ses i tak do neceho poustel, asi bych opravdu kontaktoval BH.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Já jsem měl tu čest jezdit s touto motorizací v Octavii. Moc se mi ten projev motoru líbil. Zprvu jsem si totiž myslel, že jedu s 1,8T - sice tak ostré to nebylo, ale k jinému motoru mi to nesedělo. Až poté, co jsem otevřel kapotu, jsem zjistil, co mi veze prdel
. Ten dvoulitr v Octaviích moc rozšířený nebyl, proto mě zprvu ani nenapadl.
Jezdilo se mi s tím motorem moc příjemně. Krásný měkký spodek, dlouhé kvalty a ticho - fakt pohoda. A spotřeba na dálky kolem sedmi litrů, což byl luxus, který mi jiná benzinová motorizace v Octavii nenabízela ani omylem. Přes 160 se tomu už moc zrychlovat nechtělo, to je fakt, jenže já ve většině případů vozil šéfovstvo, tak jsem jezdil zásadně podle předpisů (a vyplatilo se - byl jsem se spotřebou o dost níž, než jsou normativy).

Jezdilo se mi s tím motorem moc příjemně. Krásný měkký spodek, dlouhé kvalty a ticho - fakt pohoda. A spotřeba na dálky kolem sedmi litrů, což byl luxus, který mi jiná benzinová motorizace v Octavii nenabízela ani omylem. Přes 160 se tomu už moc zrychlovat nechtělo, to je fakt, jenže já ve většině případů vozil šéfovstvo, tak jsem jezdil zásadně podle předpisů (a vyplatilo se - byl jsem se spotřebou o dost níž, než jsou normativy).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
me se totiz ta nafta tak nejak zacala prodrazovat, tak jsem chtel zmenit, koukal jsem na netu po benzinech (hlavne 1,8T, pripadne 1,6SR) no a za 14 dni jsem nasel moji Bobinu v prikope s rozkoplym predkem...shanim shanim a nasel jsem krasny auto, km sedej, novy gumy, brzdy, ma to vsechno krom parkovacich senzoru a dvojity zatahovacky v kufru (combi), poctivejch 126 najeto, ale je v tom 2,0MPI...chci do toho dat LPG
ale zas na druhou stranu si nechci kupovat auto s dynamikou felicie 1,6, ten dvoulitr jde krasne od spoda, to jo, ale predjet dva nakladaky v kopecku bude asi vetsi problem nez s cipnutou 66tdi...
nechci do toho vrazet desetitisice na vacku, soft, vejfuk atd, na to mam facko, ale chtel jsem neco, aby to tomu trosku pomohlo, protoze ten motor, co si budem rikat byl uz za zenitem, kdyz se do tech oktavek zacal davat a zadna hitparada to teda neni, spodek dobrej, to jo, ale nejaky velky zavodeni asi ne-e
ale zas na druhou stranu si nechci kupovat auto s dynamikou felicie 1,6, ten dvoulitr jde krasne od spoda, to jo, ale predjet dva nakladaky v kopecku bude asi vetsi problem nez s cipnutou 66tdi...
nechci do toho vrazet desetitisice na vacku, soft, vejfuk atd, na to mam facko, ale chtel jsem neco, aby to tomu trosku pomohlo, protoze ten motor, co si budem rikat byl uz za zenitem, kdyz se do tech oktavek zacal davat a zadna hitparada to teda neni, spodek dobrej, to jo, ale nejaky velky zavodeni asi ne-e
felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS

OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Plyn bych do toho nedával. Je to škoda. Motor je úsporný - čili investice do zástavby není ekonomicky tak výhodná, navíc plynem auto ztratí na kráse (a mnohdy i na hodnotě). Vím, o čem mluvím - plyn montuju
.

Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)