Pro zaslepení EGR ventilu stačí vložit plech mezi těleso EGR a přírubu trubky, která vede do hlavy. Nic jiného nedělej, nic neodpojuj. Reprogamace nemá smysl. ŘJ nepozná záslepku.
a co ta klapa v sání? Není náhodou spřažená s EGR? když otevírá EGR, přivírá klapa přívod čistého vzduchu? Nevyhodnotí váha vzduchu chybu když přes ní poteče víc vzdchu po odpojení EGR? U mého bývalého 2.0HDi jsem obyvy neměl, byl to ještě starý motor, ale u tohoto moderního šílenství si nejsem jistý. Chtělo by to nějaké schématka, popisy funkce, pracovní hodnoty atd. Na Peugeota Partnera jsem toho měl dost. Na Renault nevím kde hledat.
Jak jsem psal, tak zaslepení EGR je možné i u motoru G9U s indexem 632 a 650. Práce to je nevděčná a také velice špinavá. Podložka se dává mezi těleso EGR a těleso výměníku. Odpovědi na Tvé otázky najdeš v Dialogysu nebo v servisu Renault. Jenom pro zajímavost. Měl jsem na dílně auto, které mělo najeto přes 750 000 km, vše bylo původní a s EGR nebyl vůbec žádný problém. Jestliže motor má výkon a nevykazuje žádnou chybu, tak bych do ničeho nezasahoval.
Auto jezdí pěkně, motor jede bez závad, najeto má 128 tkm. EGR chci odstavit preventivně a kvůli dobrého pocitu, že motor saje pouze čistý vzduch. Ten výměník je ve předu pod intercoolerem? A co filtr pevných částic, nesnižuje dost výkon a nezvyšuje spotřebu?
je ta zaslepka spravne? na foto je kus plechu videt v levo. A nebo ji radsi dat hned na trubku sani? Jakou funkci ma ten vymenik? Na tam nejaka podtlakova klapa co smeruje splodiny dvouma smery. Nechapu smysl. dik
to je pouze předehřev a ta klapka to pustí bud přez něj nebo okolo ale bude stejně zarezlá nechapu smysl zaslepení egr ale je to jen tvoje věc jinak pokud dojde k poruše samotného ovládání egr tak se ti to pak stejně rozsvítí a budeš ho muset vyměnit jednotka jeho polohu hlídá.
motor saje pouze cisty vzduch, bude lepsi ucinnost pri prechodu z nizkych ot do vyzsich a nebude se zanaset sani. EGR ventil bude porad funkcni, jen kolem neho neproudi splodiny, nezanese se takze mensi pravdepodobnost poskozeni.
Tak jsem tu zaslepku dal mezi těleso EGR a ten výměník, předešlé foto už není aktuální. V tělese EGR v trubce sání je klapa, co má za funkci? Dnes ráno jsem jel do práce a rosvítily se kontrolky servis a žhavení. Po vypnutí klíčku se kontrolky rožly zas. Má to souvilost s EGR ???
Zachvíli budu mít demontáž předku za pár minut Podle jakých parametrů se řídí řj motoru při vyhodnocování chyby na EGR? Nepomůže odstranění klapy v EGR tělese sání? Mám za to, že do motoru po zaslepení nejde dostatek vzduchu.
jarda117 píše:Jak jsem psal, tak zaslepení EGR je možné i u motoru G9U s indexem 632 a 650. Práce to je nevděčná a také velice špinavá. Podložka se dává mezi těleso EGR a těleso výměníku. Odpovědi na Tvé otázky najdeš v Dialogysu nebo v servisu Renault. Jenom pro zajímavost. Měl jsem na dílně auto, které mělo najeto přes 750 000 km, vše bylo původní a s EGR nebyl vůbec žádný problém. Jestliže motor má výkon a nevykazuje žádnou chybu, tak bych do ničeho nezasahoval.
včera jsem plech vyhodil, trvalo mi to 75 min Je dobré znát své auto. Ten plech byl ze strany výměníku znatelně černý od sazí, to za asi 30 km jízdy částečně po městě. Je nutné EGR odstavit !!! KOntrolky se už nerožnuly. Blbě se mi to čte v azbuce, ani google nepomáhá, na ruském renault foru popisují demontage egr u G9U 630. Píšou i o odstranění té klapy egr v sání. Tak já nevím.
Dá se odstavit EGR u G9U 630 jen hardwarově???? Nebo musí přijít programátor.