Turbo na OII BKD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Turbo na OII BKD

Příspěvek od hansdob »

Klucí kudy u tohoto motoru na výměnu turba?? je tam nějakej ojeb nebo to jde?? Koukal jsem že za motorem málo místa tak zda to jde nějak odspodu . Nebo musí se demontovat něco extra??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Vyndej 1 díl vejfuku a tou dírou to turbo dostaneš ven ;)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Děkuju. každá rada dobrá tento motor budu dělat poprvé v OII na turbínu
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Neni to tak hrozný, OII 4x4 je horší :D
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Odpovědi: 0
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

ja zas demontuju poloosu dá se tam pak lepší šahnout a turbo pak vytahneš dolů
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já bych si zdemontoval střední díl nápravnice, co člověk to názor :)
BoB12
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 1
Registrován: 21 črc 2009, 20:30
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od BoB12 »

Fantik píše:Neni to tak hrozný, OII 4x4 je horší :D
A ještě když má navíc FAP tak to je zábava (wallbash)
Greatone
Přispěvovatel
Příspěvky: 323
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2008, 09:19

Příspěvek od Greatone »

Ja som dal dole Sacie potrubie a vrchom a ešte pre uľahčenie som si odpojil aj spodný držiak motora je upevnený na prevodovke a o napravu :)
pala
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2009, 08:39

Příspěvek od pala »

Greatone píše:Ja som dal dole Sacie potrubie a vrchom a ešte pre uľahčenie som si odpojil aj spodný držiak motora je upevnený na prevodovke a o napravu :)
Aj ja sa na to chystám, nemusí ísť dole aj chladič výfukových spalin, zmestí sa to? Alebo je to lepšie od spodu s poloosou?
Octávia 2.0TDI 103kW BKD
Greatone
Přispěvovatel
Příspěvky: 323
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2008, 09:19

Příspěvek od Greatone »

neviem co myslis chladico spalin, odpojil som vyfuk od turba, vybral sanie ak tam mas bufik, taktaj vyfuk ,tie trubky som odpojil. Ale s poloosou som nic nerobil. Nezabudni odpojit drziak motora, ten co je odspodu upevneny o prevodovku. Lebo nevyberies inak turobo vrchom musis nahnut motor dozadu aby sa ti spravil plac hore
Uživatelský avatar
automechanik1
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 03 lis 2007, 13:42

Příspěvek od automechanik1 »

fantik má pravdu,poloosu tam nechej :)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

klasika sundat střed 1díl výfuku a vypadne ani nestihne vychladnout ;)

(povol si nasávací a výtlačnou rouru pro snažší montáž)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Všem děkuji za postřehy. Turbo jsem demontoval dle ladase a je to perfektní... Sundal jsem 1 díl výfuku sací a výtlačnou rouru trubku k EGR a pak paráda krásně ven. Ladas vede. poloosa,nápravnice vše muže zůstat.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“