klimatizace alhambra-pomoc.bud se uvarim a nebo zastrelim

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

klimatizace alhambra-pomoc.bud se uvarim a nebo zastrelim

Příspěvek od patrik.kloucek »

cau kluci prosim o pomoc.Prisli tepla a me nejde klima....respektive jde a pak nejde. :roll:
Prvni varianta ze je v haji tepl.cidlo a rj mot..odepne klimu aby odlehcila prehratymu motoru nevysla.
Klima sepne... bezi...a po cca 5 min pomalu prestane chladit.Kdyz chvili pockam natocim auto pustim klimu tak zas bezi.....ale po chvili zase pomalu zdechne (wallbash) (wallbash) (wallbash)

Prosim netusite kde je chyba????chladiva je dost...tlaku taky
prijde mi to jako by to nekde zamrzalo a tlakovy cidlo to odpojovalo ...co myslite?da se to nejak zjistit???
VAG mam .....

jestli to nerozchodim tak me draha polovicka zastreli...mame jet na dovcu :worthy: :worthy: :worthy: tak budu mrtvej muz :bang: :bang: :bang:

pokud je tu nekdo z okoli HK a chtel by mi za rozumnej peniz pomoct budu rad ;)

jo jinak jako bonus jsem zjistil ze me pod vickem vysousece utika napln takze jeste jeden rebus.Netusite kde koupit novy Okrouzky a vicko?Pry se dela v druhovyrobe s 3o krouzky ktery jsou o neco silnejsi nez ty origo (hm) :worthy:
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Re: klimatizace alhambra-pomoc.bud se uvarim a nebo zastreli

Příspěvek od supermuf0090 »

bezej ti vetrtaky ?
patrik.kloucek píše:cau kluci prosim o pomoc.Prisli tepla a me nejde klima....respektive jde a pak nejde. :roll:
Prvni varianta ze je v haji tepl.cidlo a rj mot..odepne klimu aby odlehcila prehratymu motoru nevysla.
Klima sepne... bezi...a po cca 5 min pomalu prestane chladit.Kdyz chvili pockam natocim auto pustim klimu tak zas bezi.....ale po chvili zase pomalu zdechne (wallbash) (wallbash) (wallbash)

Prosim netusite kde je chyba????chladiva je dost...tlaku taky
prijde mi to jako by to nekde zamrzalo a tlakovy cidlo to odpojovalo ...co myslite?da se to nejak zjistit???
VAG mam .....

jestli to nerozchodim tak me draha polovicka zastreli...mame jet na dovcu :worthy: :worthy: :worthy: tak budu mrtvej muz :bang: :bang: :bang:

pokud je tu nekdo z okoli HK a chtel by mi za rozumnej peniz pomoct budu rad ;)

jo jinak jako bonus jsem zjistil ze me pod vickem vysousece utika napln takze jeste jeden rebus.Netusite kde koupit novy Okrouzky a vicko?Pry se dela v druhovyrobe s 3o krouzky ktery jsou o neco silnejsi nez ty origo (hm) :worthy:
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Re: klimatizace alhambra-pomoc.bud se uvarim a nebo zastreli

Příspěvek od supermuf0090 »

co kompresor , jak tlaci ?
supermuf0090 píše:bezej ti vetrtaky ?
patrik.kloucek píše:cau kluci prosim o pomoc.Prisli tepla a me nejde klima....respektive jde a pak nejde. :roll:
Prvni varianta ze je v haji tepl.cidlo a rj mot..odepne klimu aby odlehcila prehratymu motoru nevysla.
Klima sepne... bezi...a po cca 5 min pomalu prestane chladit.Kdyz chvili pockam natocim auto pustim klimu tak zas bezi.....ale po chvili zase pomalu zdechne (wallbash) (wallbash) (wallbash)

Prosim netusite kde je chyba????chladiva je dost...tlaku taky
prijde mi to jako by to nekde zamrzalo a tlakovy cidlo to odpojovalo ...co myslite?da se to nejak zjistit???
VAG mam .....

jestli to nerozchodim tak me draha polovicka zastreli...mame jet na dovcu :worthy: :worthy: :worthy: tak budu mrtvej muz :bang: :bang: :bang:

pokud je tu nekdo z okoli HK a chtel by mi za rozumnej peniz pomoct budu rad ;)

jo jinak jako bonus jsem zjistil ze me pod vickem vysousece utika napln takze jeste jeden rebus.Netusite kde koupit novy Okrouzky a vicko?Pry se dela v druhovyrobe s 3o krouzky ktery jsou o neco silnejsi nez ty origo (hm) :worthy:
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

jj vetraky bezi....kompresor taky...kolik tlaci nevim....to jsem zapomel ale dle chladare by to melo byt OK.
jinak pro upresneni....pred rokem to bylo prazdny...klimu jsem nafouk a makala jeste ted v zime....ale s prvnim teplem se letos uz nerozbehla..:-(
ale jak rikam pri startu prvnich 5 minut bezi a chladi jak fik ...pak pomalu zdechne a musim cekat nez snad rozmrzne nebo co...nevim ..nechampu..vzdavam se....budu zastrelen :roll: (wallbash)
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

expanzni ventil bych zkusil, muze byt privrenej , a kompresor pretlakuje a ochrana to vypne
patrik.kloucek píše:jj vetraky bezi....kompresor taky...kolik tlaci nevim....to jsem zapomel ale dle chladare by to melo byt OK.
jinak pro upresneni....pred rokem to bylo prazdny...klimu jsem nafouk a makala jeste ted v zime....ale s prvnim teplem se letos uz nerozbehla..:-(
ale jak rikam pri startu prvnich 5 minut bezi a chladi jak fik ...pak pomalu zdechne a musim cekat nez snad rozmrzne nebo co...nevim ..nechampu..vzdavam se....budu zastrelen :roll: (wallbash)
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

to jsem myslel prvne taky....ale ,myslis ze by mu to trvalo tak dlouho? ze by to odepnul hned to bych bral ale to ze to bezi prvne cca5min a pak zdechava a po treba 15 min cekani bezi zas..hmmm to je mi divny....
ventil sakrys nemam....je to z neceho stejny...fabie oktavka nebo tak? zadnyho z rodiny sharanu nemam k dispozici na ozkouseni...:-(
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

zkus nekoho s plnickou,napoj to , a sleduj jak se to chova , kdy vypne kompresor a tlaky na budikach takhle to tezko urcit kdyz to vypne kompresor , tak proto , ze je velkej tlak navic dalsi vec je , ze ten manik co ti to plnil ti to mozna prefouk , takze tam mas moc naplne a v tehle vedrech se to pretlakovava
patrik.kloucek píše:to jsem myslel prvne taky....ale ,myslis ze by mu to trvalo tak dlouho? ze by to odepnul hned to bych bral ale to ze to bezi prvne cca5min a pak zdechava a po treba 15 min cekani bezi zas..hmmm to je mi divny....
ventil sakrys nemam....je to z neceho stejny...fabie oktavka nebo tak? zadnyho z rodiny sharanu nemam k dispozici na ozkouseni...:-(
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

jj plnickou jsem to zkousel....prefouknuty to neni:-(

jak by se to melo teda dle tebe chovat kdyz by to bylo ventilem? kdyz tak tam zajedu za nuim znova....
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

odpoj cidlo teploty motoru, jestli blbne a hlasi rj moc vysokou teplotu, tak rj klimu odpoji aby ulevila motoru, je to takova kravina, ale pred mesicem jsem tohle mel u nas v servisu
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

romanespana píše:odpoj cidlo teploty motoru, jestli blbne a hlasi rj moc vysokou teplotu, tak rj klimu odpoji aby ulevila motoru, je to takova kravina, ale pred mesicem jsem tohle mel u nas v servisu
cidlo jsem vcera vymenil....dle budiku to ted hlasi 90 ale vag ukazuje 75:-((
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

takze cidlo je ok predpokladam....:-)
ted otazka.....mam dve teorie a nebo tipy ....bud je to fakt exp.ventilem anbeo me jeste napdnul ucpany nebo zamrzli vysousec.
Mate nekdo tucha jak by se to u jednotlivyvh veci projevovalo?Co by se kde namerilo ...jaky tlaky a tak.Jde o to ze nemam moc moznosti jak to zkusit a kdyz bych el vse koupitr a pak zjistit ze to tim neni tak na dovce budem jist jetel a navic draha se mnou slovo nepromluvi..:-) (crazy)
tafna
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 08 úno 2006, 22:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od tafna »

Vyzkoušej než odepne kompresor jak je teplá ta trubka co do chladiče klimačky vstupuje a vystupuje ta výstupní by měla být o poznání chladnější, ale pozor ať se nespálíš. Pokud budou tak nastejno tak je možné že Ti tam při plnění přidal moc oleje ten se pak nalepí na stěny chladiče zalepí vysoušeč a chladivo se nestihne uchladit přetlakuje se a odepne kompresor.
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

tafna píše:Vyzkoušej než odepne kompresor jak je teplá ta trubka co do chladiče klimačky vstupuje a vystupuje ta výstupní by měla být o poznání chladnější, ale pozor ať se nespálíš. Pokud budou tak nastejno tak je možné že Ti tam při plnění přidal moc oleje ten se pak nalepí na stěny chladiče zalepí vysoušeč a chladivo se nestihne uchladit přetlakuje se a odepne kompresor.
mnooo na tom by neco mohlo byt ....vysousec zalepeny olejem.
Ted jde o to jestli ten vysousec kdyz se takle zalepi jestli se po vypnuti klimy zregeneruje.
Na roury jsem sahal...ze zacatku byla jedna o dost studenejsi...ale pak zacala postupne teplat az se teploty srovnali.
Jen jeste jeden poznatek...Kdyz se klima rozbehla tak sice chladila ale myslim ze ne tak jak by mela....proste mi to prislo ze jede tak nejak na polovicni vykon oproti tomu jak makala driv...teplotu jsem nemeril bo nemel jsem nic po ruce:-(
Porad si kladu otazku co se tam mohlo pokazit kdyz to jeste v zime makalo a ted to zkraje jede sice mozna ne na max ale jede a po chvili to zdechne.....
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

zkus ten expanzni ventil , bude privrenej
patrik.kloucek píše:
tafna píše:Vyzkoušej než odepne kompresor jak je teplá ta trubka co do chladiče klimačky vstupuje a vystupuje ta výstupní by měla být o poznání chladnější, ale pozor ať se nespálíš. Pokud budou tak nastejno tak je možné že Ti tam při plnění přidal moc oleje ten se pak nalepí na stěny chladiče zalepí vysoušeč a chladivo se nestihne uchladit přetlakuje se a odepne kompresor.
mnooo na tom by neco mohlo byt ....vysousec zalepeny olejem.
Ted jde o to jestli ten vysousec kdyz se takle zalepi jestli se po vypnuti klimy zregeneruje.
Na roury jsem sahal...ze zacatku byla jedna o dost studenejsi...ale pak zacala postupne teplat az se teploty srovnali.
Jen jeste jeden poznatek...Kdyz se klima rozbehla tak sice chladila ale myslim ze ne tak jak by mela....proste mi to prislo ze jede tak nejak na polovicni vykon oproti tomu jak makala driv...teplotu jsem nemeril bo nemel jsem nic po ruce:-(
Porad si kladu otazku co se tam mohlo pokazit kdyz to jeste v zime makalo a ted to zkraje jede sice mozna ne na max ale jede a po chvili to zdechne.....
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

ten kompresor je seplej pořád nebo se rozepne?V podmínkách sepnutí kompresoru je co?pokud je okruh někde přicpaný tak do místa přicpání bude trubka hodně teplá a za ním studená nebo omrzlá ale záleží na místě kde je umístěný snímač tlaku aby dokázal rozepnout spojku.Jinak dnes už vychozenej kompresor je běžná věc a pak nedochází k cirkulaci chladícího média a klima nemaká nebo někdy jen chvilku chladí a pak konec.Proto máš postup jednoduchý zjistit zda je spojka seplá případně proč ji jednotka odpojí zda je tlak velkej nebo malej a podle toho hledat.Aby ti olej zalepil vysoušeč tomu nevěřím spíš se rozpadne síťka vysoušeče a ty granule ti budou přicpávat expanzní ventil.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“