Stránka 1 z 1

Skoda octavia 2001 combi 81kw 90000kč

Napsal: 02 črc 2012, 18:56
od jirka jn

Napsal: 02 črc 2012, 21:14
od kibi
možná blbej dotaz, ale na prdely má ta okta nálepku HJS City filter = nemá to DPF = Euro 4 ? :)

Napsal: 03 črc 2012, 05:45
od jirka jn
kibi píše:možná blbej dotaz, ale na prdely má ta okta nálepku HJS City filter = nemá to DPF = Euro 4 ? :)
Ma ale nevim jestli toplati v cechach

Napsal: 03 črc 2012, 17:33
od hansdob
ze stránek výrobce si stáhni typový list a při přihlašování doložit a zapíšou to i v čr

Napsal: 03 črc 2012, 20:24
od Tomas.cz
To by šlo, když vezmu v potaz, že se jedná jen o "větší" Kat.

Napsal: 03 črc 2012, 21:26
od jirka jn
hansdob píše:ze stránek výrobce si stáhni typový list a při přihlašování doložit a zapíšou to i v čr
rekni me kde a jasiho stahnu díky

Napsal: 04 črc 2012, 06:03
od Kovář
Teď jsem dělal něco podobnýho při dovozu na Volvu S60, r.v.2003, který si kamarád, žijící v Německu nechal dovybavit tímto typem filtru. Měl jsem k tomu veškerou dokumentaci od německé firmy, která montáž prováděla a chtěl jsem to nechat zapsat do českého TP. Na STK to do protokolu zapsali, ale na dopravním úřadě mně bylo řečeno, že to tam psát nebudou, že to je zbytečné a k ničemu. Takže asi tak. Je tedy fakt, že emisní normu to nezvýší, ta zůstává nadále Euro III, ale v Německu s tímto filtrem můžete vjíždět do zelených zón, tam ho do techničáku bez problému zapíšou. Takže když se s tím teď pojede do Německa, do zelené zóny, tak s sebou vozit ten doklad od tý montáže a doufat, že to Němec pochopí, páč v českém TP to zapsané není. Toť moje zkušenost stará cca 1. měsíc.

Napsal: 04 črc 2012, 06:57
od hansdob
HJS emision technology já jsem si ho tehdá stáhnul tak že jsem zadal HJS a číslo z toho "DPF" a vyjel mi ten kat k odprodeji a u něj byl TUV