Superb 96Kw=úprava
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Superb 96Kw=úprava
Ahoj,chci z toho motoru dostat 200-220koní tak se chci zeptat na vaše návrhy úprav
.Přemýšlím o tryskách a turbu z Cupry + čip co myslíte že to dokáže? :?Je nějaký turbo který tam pásne bez úprav?
o téma níž má někdo podobný dotaz.....
odpověď od bódi:Superb má turbo šroubované, Fabia ve svodech.
Takže k tomu bude potřebovat ty svody, jinou trubku mazání ( dá se ohnout ta původní, ale možná popraská barva ), jinou trubku přepadu turba, jinou trubku od filtru k turbu a vyrobit první díl výfuku. A také je jiný ten tepelný štít na svodech ( jen detail ).
Ale jinak tam pásne bez problémů.
btw:Doporučuju pročíst forum,nejen nové,ale i staré!!!Vesměs se objevují stále stejné dotazy..
odpověď od bódi:Superb má turbo šroubované, Fabia ve svodech.
Takže k tomu bude potřebovat ty svody, jinou trubku mazání ( dá se ohnout ta původní, ale možná popraská barva ), jinou trubku přepadu turba, jinou trubku od filtru k turbu a vyrobit první díl výfuku. A také je jiný ten tepelný štít na svodech ( jen detail ).
Ale jinak tam pásne bez problémů.
btw:Doporučuju pročíst forum,nejen nové,ale i staré!!!Vesměs se objevují stále stejné dotazy..

Šroubované turbo mají jen podélné motory. A než uřezávat svody a navařovat, tak bych raději přemýšlel o nějakém hybridním turbu.
Tedy já už jsem přemýšlel...
( mám totiž také podélný motor
)
Jinak jako vždy: Trysky, turbo, intercooler, čip.
Tedy já už jsem přemýšlel...
Jinak jako vždy: Trysky, turbo, intercooler, čip.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Nemá náhodou Cupra to samé turbo jako G4 110kw, tj. ve svodech? Dále ty vstřiky, pokud chceš opravdu těch 220PS tak rychle kontaktuj Reeshu, v nabídce má ještě pár sad race 783, bez nich to asi stejně nepůjde. N ale to turbo stejně nevím nevím zda by stačilo. Pokud ne, tak nedávno psal Reesha že ví o nějakém specálu, tuším že je Holze. Tou dobou bylo ve zkušebně a zamluvené, nevím jak to s ním dopadlo, cena byla tuším okolo 35 000kč. Na tyto otázky by ti ale 100% odpověděl Reesha, nebo Holz. Ty spolu takovéto věci páchaj.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Kornout píše:Ještě něco jsem si vzpoměl. Co na to poloosy, spojka, brzdy? IC budeš rozhodně potřebovat z 2.5TDI tam už by měl být velkej jako u A6.
Poloosy a brzdy mám z 2.8 tak uvidím.Sice to nemá takovej krouťák,ale řešit to budu až praskne.Jinak brzdy jsou celkem velký.Co se týče IC 2.5 má 2 malý ale uvažuju o jiném záleží na potřebě.A neboj podvozek taky bude.
Reesha se ozve. Nemá na starost jenom nás.
Tomu turbu z 2.5TDI bude v nízkých otáčkách chvíli trvat, než se roztočí.
Musí se pootočit mazání ( plechovka na podtlak pak ale zasahuje do sání
), upravit odtoková trubka, udělat mezikus mezi turbo a svody a pak už jen ty klasické záležitosti, jako upravit hadice a výfuk.
Ale nevím přesně, jak je to u Superba s místem.
A ten intercooler potřeba bude.
Tomu turbu z 2.5TDI bude v nízkých otáčkách chvíli trvat, než se roztočí.
Musí se pootočit mazání ( plechovka na podtlak pak ale zasahuje do sání
Ale nevím přesně, jak je to u Superba s místem.
A ten intercooler potřeba bude.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Reesha se určitě vyjádří jen co bude mít čas, někdy to u něj hold trvá.
Tu spojku u superba nevím, jedině pokud by tam pásla z 2,5 TDI, nebo z těch novejch A6???
To turbo z 2,5 taky nebude to pravé ořechové, tlačilo by to až velice pozdě, od spodu by to vůbec netáhlo. Ty by jsi potřeboval turbo, co vydrží větší tlakmin.2bary. Turbo ze 150PS to vydrží, ale jak dlouho?
Nevím proč to tak hrotíš 220PS? Pokud by ti stačilo do 200PS tak to zase až tak velkej problém není, tedy alespoň u podélně uložených motorů.
Jak říkal Dukes, nereálný to není, ale bude to dost drahý.
Tu spojku u superba nevím, jedině pokud by tam pásla z 2,5 TDI, nebo z těch novejch A6???
To turbo z 2,5 taky nebude to pravé ořechové, tlačilo by to až velice pozdě, od spodu by to vůbec netáhlo. Ty by jsi potřeboval turbo, co vydrží větší tlakmin.2bary. Turbo ze 150PS to vydrží, ale jak dlouho?
Nevím proč to tak hrotíš 220PS? Pokud by ti stačilo do 200PS tak to zase až tak velkej problém není, tedy alespoň u podélně uložených motorů.
Jak říkal Dukes, nereálný to není, ale bude to dost drahý.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Proč 220PS?Fabie RS má po čipu 180 ale o něco pár míň kilo tak to někde musím nahnatKornout píše:Reesha se určitě vyjádří jen co bude mít čas, někdy to u něj hold trvá.
Tu spojku u superba nevím, jedině pokud by tam pásla z 2,5 TDI, nebo z těch novejch A6???
To turbo z 2,5 taky nebude to pravé ořechové, tlačilo by to až velice pozdě, od spodu by to vůbec netáhlo. Ty by jsi potřeboval turbo, co vydrží větší tlakmin.2bary. Turbo ze 150PS to vydrží, ale jak dlouho?
Nevím proč to tak hrotíš 220PS? Pokud by ti stačilo do 200PS tak to zase až tak velkej problém není, tedy alespoň u podélně uložených motorů.
Jak říkal Dukes, nereálný to není, ale bude to dost drahý.