Superb 96Kw=úprava

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Superb 96Kw=úprava

Příspěvek od titan0306 »

Ahoj,chci z toho motoru dostat 200-220koní tak se chci zeptat na vaše návrhy úprav ;) .Přemýšlím o tryskách a turbu z Cupry + čip co myslíte že to dokáže? :?Je nějaký turbo který tam pásne bez úprav?
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Všechno jde ,když se chce :) ,ale jestli chceš 220k tak si připrav větší ruličku pětitisícovek. :?
To turbo z cupry tam nejde :(
Naposledy upravil(a) Dukes dne 11 bře 2006, 13:44, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Dukes píše:Všechno jde ,když se chce :) ,ale jestli chceš 220k tak si připrav větší ruličku pětitisícovek. :?
To turbo s cupry tam nejde :(
Ani s redukčním mezikusem :?Cupra má turbo se svody nebo šroubované?
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

o téma níž má někdo podobný dotaz.....
odpověď od bódi:Superb má turbo šroubované, Fabia ve svodech.
Takže k tomu bude potřebovat ty svody, jinou trubku mazání ( dá se ohnout ta původní, ale možná popraská barva ), jinou trubku přepadu turba, jinou trubku od filtru k turbu a vyrobit první díl výfuku. A také je jiný ten tepelný štít na svodech ( jen detail ).
Ale jinak tam pásne bez problémů.

btw:Doporučuju pročíst forum,nejen nové,ale i staré!!!Vesměs se objevují stále stejné dotazy.. ;)
Obrázek
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Mě zajímá Cupra a o té tu vůbec řeč nebyla.Mám vše přečtené :o .Tak jaké je to turbo?
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Šroubované turbo mají jen podélné motory. A než uřezávat svody a navařovat, tak bych raději přemýšlel o nějakém hybridním turbu.
Tedy já už jsem přemýšlel... :D ( mám totiž také podélný motor (noteeth) )
Jinak jako vždy: Trysky, turbo, intercooler, čip. :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Nemá náhodou Cupra to samé turbo jako G4 110kw, tj. ve svodech? Dále ty vstřiky, pokud chceš opravdu těch 220PS tak rychle kontaktuj Reeshu, v nabídce má ještě pár sad race 783, bez nich to asi stejně nepůjde. N ale to turbo stejně nevím nevím zda by stačilo. Pokud ne, tak nedávno psal Reesha že ví o nějakém specálu, tuším že je Holze. Tou dobou bylo ve zkušebně a zamluvené, nevím jak to s ním dopadlo, cena byla tuším okolo 35 000kč. Na tyto otázky by ti ale 100% odpověděl Reesha, nebo Holz. Ty spolu takovéto věci páchaj.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Ještě něco jsem si vzpoměl. Co na to poloosy, spojka, brzdy? IC budeš rozhodně potřebovat z 2.5TDI tam už by měl být velkej jako u A6.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Kornout píše:Ještě něco jsem si vzpoměl. Co na to poloosy, spojka, brzdy? IC budeš rozhodně potřebovat z 2.5TDI tam už by měl být velkej jako u A6.


Poloosy a brzdy mám z 2.8 tak uvidím.Sice to nemá takovej krouťák,ale řešit to budu až praskne.Jinak brzdy jsou celkem velký.Co se týče IC 2.5 má 2 malý ale uvažuju o jiném záleží na potřebě.A neboj podvozek taky bude. ;)
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Reesha se k tomu nějak nehlásí psal jsem mu e-mail a nic (wallbash) .Co turbo z 2.5 stačilo by?A ještě prosím radu co se lepší spojky týče.
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Reesha se ozve. Nemá na starost jenom nás. :D
Tomu turbu z 2.5TDI bude v nízkých otáčkách chvíli trvat, než se roztočí. :(
Musí se pootočit mazání ( plechovka na podtlak pak ale zasahuje do sání :x ), upravit odtoková trubka, udělat mezikus mezi turbo a svody a pak už jen ty klasické záležitosti, jako upravit hadice a výfuk.
Ale nevím přesně, jak je to u Superba s místem.
A ten intercooler potřeba bude. :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Reesha se určitě vyjádří jen co bude mít čas, někdy to u něj hold trvá.
Tu spojku u superba nevím, jedině pokud by tam pásla z 2,5 TDI, nebo z těch novejch A6???
To turbo z 2,5 taky nebude to pravé ořechové, tlačilo by to až velice pozdě, od spodu by to vůbec netáhlo. Ty by jsi potřeboval turbo, co vydrží větší tlakmin.2bary. Turbo ze 150PS to vydrží, ale jak dlouho?
Nevím proč to tak hrotíš 220PS? Pokud by ti stačilo do 200PS tak to zase až tak velkej problém není, tedy alespoň u podélně uložených motorů.
Jak říkal Dukes, nereálný to není, ale bude to dost drahý.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

To turbo z 2,5 taky nebude to pravé ořechové, tlačilo by to až velice pozdě, od spodu by to vůbec netáhlo.
Uvidíme... (noteeth)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Kornout píše:Reesha se určitě vyjádří jen co bude mít čas, někdy to u něj hold trvá.
Tu spojku u superba nevím, jedině pokud by tam pásla z 2,5 TDI, nebo z těch novejch A6???
To turbo z 2,5 taky nebude to pravé ořechové, tlačilo by to až velice pozdě, od spodu by to vůbec netáhlo. Ty by jsi potřeboval turbo, co vydrží větší tlakmin.2bary. Turbo ze 150PS to vydrží, ale jak dlouho?
Nevím proč to tak hrotíš 220PS? Pokud by ti stačilo do 200PS tak to zase až tak velkej problém není, tedy alespoň u podélně uložených motorů.
Jak říkal Dukes, nereálný to není, ale bude to dost drahý.
Proč 220PS?Fabie RS má po čipu 180 ale o něco pár míň kilo tak to někde musím nahnat (noteeth)
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

No moc Fabií RS po chipu se 180 PS jsem neviděl, zase tak lehce se ty koně nahnat nedaj (noteeth)
- je teda fakt, že jsem toho ale ještě moc neviděl. Udělat se to určitě dá, ale jak dlouho to vydrží. Nárůst o 50PS se mi zdá dost
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“