neustále mě blbne ABS a ASR, auto hlásilo vadný snímač, ten se vyměnil, ale blblo to dál, vyměnil se i kabel s konektorem a blbne to stále. Někdy se to nezve 300km, někdy se to ozve při 20km. Buď za jízdy nebo při parkování. Už nevím Jeden člen to může potvrdit, protože to měnil a taky z toho má hlavu jak balón. Nevíte v čem je problém? Jak říkám, svítí to jen občas.
(Auto v podpisu.)
Škoda Octavia Combi 1.9TDI, 81kW, 110PS, ASV, Ambiente
TAKŽE TO PSALO NĚKTERÝ SNÍMAČ OTÁČEK KOLA TEN JSI VYMĚNIL APÍŠE TO TEN SAMÝ NEBO JINÝ?? POKUD JINÝ MUŽE BÝT ŠPATNÝ TEN DRUHY. POKUD TEN SAMÝ MÁŠ PROMĚŘENÉ KABELY Z KOLA DO ŘJ ABS??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
No když se vyměnil snímač, tak to to stále psalo tu samou chybu na tom samým kole. Tak se vyměnil kabel a teď jsem byl pryč a zase to svítí, ještě jsem nebyl u klučiny, aby to napíchnul, protože jsem se vrátil o víkendu. Jen jsem chtěl nějaký názor v čem by to mohlo být. Tak já mu řeknu ať to napíchne a uvidíme co to vypíše, ale druhé kolo bylo vždy v pohodě, stále to vypisovalo chybu toho jednoho. Když to vypíše chybu toho onoho stále blbnoucího kola, tak nechám přoměřit kabely k ŘJ ABS.
Díky
Škoda Octavia Combi 1.9TDI, 81kW, 110PS, ASV, Ambiente
Hele značku přesně nevím, on to dával ten klučina, už jsem mu napsatl, tak sem něco hodí. Hele jen se chci zeptat, není něco pod brzdovím pedálem co by dělalo problém? Kámoš měl pod brzdovím pedálem špatnou nějakou krabičku co mu dělala haluz s ABS, ale to byl FORD, já se v tom nevyznám, tak se omluvám, jen chci najít v čem by asi tak mohl být problém.
Škoda Octavia Combi 1.9TDI, 81kW, 110PS, ASV, Ambiente
Snímač je tam daný od ATE, po jeho montáži šla chyba hned vymazat, když jsem dal na zkoušku zpět původí tak nešla chyba smazat, takže ten byl určitě ko.
Ale za "nějakých" okolností to hodí chybu znova, zdál se mi nějak na....ý konektor a piny s kusem kablíku za, došlo k výměně, na kabel do jednotky rozžnu 21w žárovku
Neviem, no asi naj je, ked sa auto napichne na diagnostiku a proste pozriet live data z tych snimacov. Ak nebude vidno ziadnu (podstatnu) odchylku, hladat chybu vo vedeni, ak budet vidiet, ze niekde, na niektorom kolese je odchylka od ostatnych. OK, zastavit a skusit prehodit snimace na naprave medzi sebou. Znova jazda a diagnostika. Ak bude odchylka teraz na tom druhom kolese, tak je vadny snimac. Ak bude zavada stale na tom povodnom kolese, tak je chyba bud vo vedeni, alebo v kruzku (asi pravdepodobnejsie). Ze sa to prejavuje iba obcas? No, ak je chyba vo vedeni, tak je to o nahode. Ak je chyba inde, tak RJ proste znesie urcitu toleranciu na rozdielny pocet impulzov od jednotlivych kolies, v predu to je o nieco viac, na zadnej naprave tusim, ze iba max. 2%. Potom hlasi chybu. Preco hned kupovat a menit cidlo, ked neni uplne jasne, ze v nom je zrada?
Co je na tom tazke si pozriet hodnoty v bloku hodnot, ked uz niekto vycitava, maze chyby?