Stránka 1 z 1

kontrola hydroštelů na TDI

Napsal: 12 črc 2012, 10:41
od pavelexc
Zdravím,jaký je postup při kontrole hydroštelů?Předem dík za rady.

Napsal: 12 črc 2012, 11:51
od roman1648
asi žádný oficiální postup není, nejlíp vyměnit...
nějaký mačkání ti stjně nic neřekne

Napsal: 12 črc 2012, 13:59
od Marek77
Pokud je zdvihátko prokazatelně vadné (zpětný ventilek uvnitř neudrží olej), pak je měkké - při zmáčknutí se propadne o 3-6 mm. Ale musíš to udělat na teplém motoru a hned po jízdě, jinak to nemá smysl. A hlavně většinou platí, že pokud odejde jedno zdvihátko, velmi brzy odejdou další (viz můj případ). Taky jsem měnil jedno, po pár měsících druhé, po roce třetí - když začalo klepat čtvrté, vyměnil jsem to komplet. Nejsem masochista, abych každou chvíli kvůli jednomu hrnku rozhazoval celé rozvody :-).

Napsal: 12 črc 2012, 14:03
od pavelexc
Marek77 píše:Pokud je zdvihátko prokazatelně vadné (zpětný ventilek uvnitř neudrží olej), pak je měkké - při zmáčknutí se propadne o 3-6 mm. Ale musíš to udělat na teplém motoru a hned po jízdě, jinak to nemá smysl. A hlavně většinou platí, že pokud odejde jedno zdvihátko, velmi brzy odejdou další (viz můj případ). Taky jsem měnil jedno, po pár měsících druhé, po roce třetí - když začalo klepat čtvrté, vyměnil jsem to komplet. Nejsem masochista, abych každou chvíli kvůli jednomu hrnku rozhazoval celé rozvody :-).
jo díky zahřeju a mrknu na to,vyplašil mě kolega,nedavno mu TDI kleklo v rakousku na dalnici kvuli hydrostelu a ventily se mu potkaly s pístem (LOL)

Napsal: 12 črc 2012, 14:08
od Marek77
To se mi ani nechce věřit. Technicky to snad ani není možné.

Napsal: 12 črc 2012, 14:14
od jericho-3
Ono to odešlo kvůli hydroštelu, že se prodřelo, ne? Ale to bylo PD, ne? A jinak je to, jak píše Marek 77. Jak odejde jedno, vyměnit všechny. Není to jako u lidí, že jeden z bratrů je kurva, zbytek je dobrý, ale tady jsou po 200000 km kur.y všechny.. :)

Napsal: 12 črc 2012, 14:15
od pavelexc
Marek77 píše:To se mi ani nechce věřit. Technicky to snad ani není možné.
je fakt před tydnem sem se na to byl divat hotový cirkus v motoře (wallbash) všechny zdvihatka dobré krom toho jednoho ,při tom marase se mu vyhakly klinky co drží ventil a ten propad na pist ktery je nějaký napraskly + ojka v prdeli a vačka taky nad tim zdvihatkem pošramocená,sehnal druhý motor a už to tam pasuje

Napsal: 12 črc 2012, 14:16
od Marek77
To jsou mi věci.......

Napsal: 12 črc 2012, 14:17
od pavelexc
jericho-3 píše:Ono to odešlo kvůli hydroštelu, že se prodřelo, ne? Ale to bylo PD, ne? A jinak je to, jak píše Marek 77. Jak odejde jedno, vyměnit všechny. Není to jako u lidí, že jeden z bratrů je kurva, zbytek je dobrý, ale tady jsou po 200000 km kur.y všechny.. :)
ne má TDI,rotačku

Napsal: 12 črc 2012, 14:19
od pavelexc
pavelexc píše:
jericho-3 píše:Ono to odešlo kvůli hydroštelu, že se prodřelo, ne? Ale to bylo PD, ne? A jinak je to, jak píše Marek 77. Jak odejde jedno, vyměnit všechny. Není to jako u lidí, že jeden z bratrů je kurva, zbytek je dobrý, ale tady jsou po 200000 km kur.y všechny.. :)
ne má TDI,rotačku
zajimávé že to zdvihatko z vrchu nebylo prodřené

Napsal: 12 črc 2012, 14:34
od roman1648
někdy se stane že upadne ventil v zápichu, pak to udělá paseku a těžko se identifikuje co se vlastně stalo... :?

Napsal: 12 črc 2012, 15:25
od supermuf0090
ted jsem menil vacku na fabii 1.4tdi hydro na 1 sacim ventilu prodreny skrz a vacka skoro kulata :D nejakej nymand co se v tom vrtal predemnou dokonce vyndal kat v domeni , ze je ucpanej a proto to nejede , ale ze by se kvuli prodrenymu hydrostelu potkal motor se mi moc nezda , kdyz se hydro prodre , tak je valec bez vykonu a to by nepoznal a jezdil stim dal jen uplnej blb .
jericho-3 píše:Ono to odešlo kvůli hydroštelu, že se prodřelo, ne? Ale to bylo PD, ne? A jinak je to, jak píše Marek 77. Jak odejde jedno, vyměnit všechny. Není to jako u lidí, že jeden z bratrů je kurva, zbytek je dobrý, ale tady jsou po 200000 km kur.y všechny.. :)

Napsal: 12 črc 2012, 16:36
od pavelexc
supermuf0090 píše:ted jsem menil vacku na fabii 1.4tdi hydro na 1 sacim ventilu prodreny skrz a vacka skoro kulata :D nejakej nymand co se v tom vrtal predemnou dokonce vyndal kat v domeni , ze je ucpanej a proto to nejede , ale ze by se kvuli prodrenymu hydrostelu potkal motor se mi moc nezda , kdyz se hydro prodre , tak je valec bez vykonu a to by nepoznal a jezdil stim dal jen uplnej blb .
jericho-3 píše:Ono to odešlo kvůli hydroštelu, že se prodřelo, ne? Ale to bylo PD, ne? A jinak je to, jak píše Marek 77. Jak odejde jedno, vyměnit všechny. Není to jako u lidí, že jeden z bratrů je kurva, zbytek je dobrý, ale tady jsou po 200000 km kur.y všechny.. :)
hydroštel prodřený nebyl byl zdeformovaný a vydřel v hlavě své vedení ,ventil byl poohýbaný ale nezlomený taky mi není jasné co se tam mohlo stát klinky to vyhodilo a on spad na pist