Žhavící svíčky (odpor)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 22 bře 2007, 20:39
Žhavící svíčky (odpor)
Nazdar chlapi, mám dotaz na hžavičky u passatu b5 TDI 81 kW AFN, měřil jsem odpor u hžaviček, abych zjistil jestli jsou dobré, a první mě nenapsala nic, jako kdyby nebyla uvnitř propojená, druhá 1 ohn, třetí 65 ohmů a čtvrtá zase 1 ohm, to jsou asi špatný že?Jo a ještě jsou u tohoto typu ty keramický? jestli jo tak to asi bude muset při výmně hlava dolů co?Díky za rady
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 108
- Registrován: 26 led 2006, 16:01
Re: Žhavící svíčky (odpor)
kamarád je neměří, ale vezme drát, jeden konec dá na plus baterie a druhý přejede po žhavicí svičce, pokud jiskří, je OK ...Passat TDI píše:Nazdar chlapi, mám dotaz na hžavičky u passatu b5 TDI 81 kW AFN, měřil jsem odpor u hžaviček, abych zjistil jestli jsou dobré, a první mě nenapsala nic, jako kdyby nebyla uvnitř propojená, druhá 1 ohn, třetí 65 ohmů a čtvrtá zase 1 ohm, to jsou asi špatný že?Jo a ještě jsou u tohoto typu ty keramický? jestli jo tak to asi bude muset při výmně hlava dolů co?Díky za rady

Samozřejmě správně by se to mělo měřit ampérmetrem, ale hodnotu proudu nevím.
raději si to zničím sám, než aby to udělal někdo jiný ...
- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
Odpor by měl bejt řádově 1 ohm. Ta první je mrtvá, 3. je špatná zbytek je OK, ale stejně bych dal všechny nový, zase takovej majlant nestojej a bude na dlouho klid.
Jinak nejlepší je vyšroubovat a zkoušet na dobrý baterce (přímo je připojit). Doporučuju kleštěma. Dobrá svíčka začne žhavit do 1-2 sekund a po 5s je rozžhavená celá (nemusí se zkoušet). Chce to dávat bacha-i když přestane svítit neznamená to, že neni teplá
Jinak nejlepší je vyšroubovat a zkoušet na dobrý baterce (přímo je připojit). Doporučuju kleštěma. Dobrá svíčka začne žhavit do 1-2 sekund a po 5s je rozžhavená celá (nemusí se zkoušet). Chce to dávat bacha-i když přestane svítit neznamená to, že neni teplá

Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)

Kontrola elektrického odporu je jednou z možností, jak zjistit funkčnost svíčky.
Odpor svíčky by měl být malinko přes 1 Ohm, asi 1 - 1,3 Ohm.
Ale lepší způsob je klasický pohled na svíčku, jak se po připojení na baterku rozsvítí do žluta.
Odpor svíčky by měl být malinko přes 1 Ohm, asi 1 - 1,3 Ohm.
Ale lepší způsob je klasický pohled na svíčku, jak se po připojení na baterku rozsvítí do žluta.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Ahojte..ja som to robim tak isto vybral som si vsetky von a na poslednej ta pod odvetravanim klukovice.ta mi isla von tazko ked som to pozrel tak ten zavit dobre nevyzeral.bol scasti strhnuty.nenapadlo ma nic ine len tam dat novu sviecku nejak som to tam dostal.inak zhavice boli ok len mam teraz nervi s toho ze co budem robit ked sa mi vypalia..Stalo sa niekomu nieco poodobne??


toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS
Yamaha FZ6S
opel astra TDS
Yamaha FZ6S
Pani, to vam zhavicky zhavia fakt az takto, ako to vidno na obrazku v clanku "Prodloužení doby žhavení" http://www.6n2.er.cz/
Mne na dobrej a nabitej baterke rozsvieti spicku zhavicky na cerveno. K bielej to ma daleko.
Mne na dobrej a nabitej baterke rozsvieti spicku zhavicky na cerveno. K bielej to ma daleko.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 22 bře 2007, 20:39
Mám osobní zkušenost s BOSCHem, ale v práci prodáváme i Denso a lidi jsou spokojení. Jen pozor na závit - měla by jít našroubovat rukou. Dotahuje se momentem pouhých 15 Nm, což je malá ráčna jedním prstem.
Pokud bys měl závit v hlavě poškozený, rozhodně se nesnaž ho spravit tím, že tam nahulákáš novou svíčku. Půjč si závitník a prořízni to znovu (šponky by neměly padat do motoru, ale pokud se to náhodou stane, nic se neděje, hliník rychle shoří).
Pokud bys měl závit v hlavě poškozený, rozhodně se nesnaž ho spravit tím, že tam nahulákáš novou svíčku. Půjč si závitník a prořízni to znovu (šponky by neměly padat do motoru, ale pokud se to náhodou stane, nic se neděje, hliník rychle shoří).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Na zavitnik vazelinu a sponky zachyti.Marek77 píše:Mám osobní zkušenost s BOSCHem, ale v práci prodáváme i Denso a lidi jsou spokojení. Jen pozor na závit - měla by jít našroubovat rukou. Dotahuje se momentem pouhých 15 Nm, což je malá ráčna jedním prstem.
Pokud bys měl závit v hlavě poškozený, rozhodně se nesnaž ho spravit tím, že tam nahulákáš novou svíčku. Půjč si závitník a prořízni to znovu (šponky by neměly padat do motoru, ale pokud se to náhodou stane, nic se neděje, hliník rychle shoří).
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
Ta bílá je vytvořená foťákem, jinak měla by to bejt světle žlutá (to co je na obr. vidět bíle)Csala píše:Pani, to vam zhavicky zhavia fakt az takto, ako to vidno na obrazku v clanku "Prodloužení doby žhavení" http://www.6n2.er.cz/
Mne na dobrej a nabitej baterke rozsvieti spicku zhavicky na cerveno. K bielej to ma daleko.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)
