Ventil

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Blanka
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 21 srp 2006, 13:47
Odpovědi: 0

Ventil

Příspěvek od Blanka »

Zdar všem,
když u svého auta (A4, 1,9 TDi 66 kW, r.v. 1996) sešlápnu plyn na podlahu na volnoběh, nedostanu se ani přes hranici 4 tisíc otáček. Při ubrání má motor silně nepravidelný běh, po lehkém přidání plynu se po chvíli vrátí zpět do normálních volnoběžných otáček. Přitom stále padá do nouzáku, vyměnila jsem ventil N75, váha je vyčištěná, konektory zapojený, hadičky vyměněny, nemůže to dělat ventil, který je pod turbem? Jde do něj elektrika + tři hadičky k turbu. Co je to za ventil?
Na počítač to hodím zítra.
Díky za jakoukoliv radu.
Rapet
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 16 led 2007, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Re: Ventil

Příspěvek od Rapet »

Blanka píše:Zdar všem,
když u svého auta (A4, 1,9 TDi 66 kW, r.v. 1996) sešlápnu plyn na podlahu na volnoběh, nedostanu se ani přes hranici 4 tisíc otáček. Při ubrání má motor silně nepravidelný běh, po lehkém přidání plynu se po chvíli vrátí zpět do normálních volnoběžných otáček. Přitom stále padá do nouzáku, vyměnila jsem ventil N75, váha je vyčištěná, konektory zapojený, hadičky vyměněny, nemůže to dělat ventil, který je pod turbem? Jde do něj elektrika + tři hadičky k turbu. Co je to za ventil?
Na počítač to hodím zítra.
Díky za jakoukoliv radu.
a čo váha vzduchu - koľko má najazdených km ? Typujem to na váhu ...
Blanka
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 21 srp 2006, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Blanka »

Teď má najeto něco přes 193 tisíc, ale nevím, jestli náhodou před prodejem (srpen 2006) nebyl stočený tachometr.
Rapet
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 16 led 2007, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Rapet »

Blanka píše:Teď má najeto něco přes 193 tisíc, ale nevím, jestli náhodou před prodejem (srpen 2006) nebyl stočený tachometr.
hoď to na VAG, ale vidím to jednoznačne na tú váhu vzduchu
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Ten ventil co je pod turbem je N75.Projdi pamět závad, ale podle popisu Ti spíš umírá elektronika čerpadla.
Passat TDI
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 22 bře 2007, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Passat TDI »

Tím ventilem pod turbem podle mě myslí podtlakové čerpadlo
Blanka
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 21 srp 2006, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Blanka »

Když to začalo blbnout, tak jsem si u jedné firmy objednala ventil na regulaci tlaku turba N75 (doufám, že je to on, je umístěný na spodku sání, co jde od turba k intercooleru, naproti baterce). Byl stejný jako ten původní, tak to snad on byl :? Teď to musí být zase něco jiného.
Passat TDI
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 22 bře 2007, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Passat TDI »

Ventil N75 je připevněný na turbu zespodu a vede k němu podtlaková hadička a z druhé strany je táhlo, které ovládá waste-gate, když Ti někdo bude šlapat na plyn, táhlo by se mělo pohybovat (cca 2 cm)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“