Ventil
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ventil
Zdar všem,
když u svého auta (A4, 1,9 TDi 66 kW, r.v. 1996) sešlápnu plyn na podlahu na volnoběh, nedostanu se ani přes hranici 4 tisíc otáček. Při ubrání má motor silně nepravidelný běh, po lehkém přidání plynu se po chvíli vrátí zpět do normálních volnoběžných otáček. Přitom stále padá do nouzáku, vyměnila jsem ventil N75, váha je vyčištěná, konektory zapojený, hadičky vyměněny, nemůže to dělat ventil, který je pod turbem? Jde do něj elektrika + tři hadičky k turbu. Co je to za ventil?
Na počítač to hodím zítra.
Díky za jakoukoliv radu.
když u svého auta (A4, 1,9 TDi 66 kW, r.v. 1996) sešlápnu plyn na podlahu na volnoběh, nedostanu se ani přes hranici 4 tisíc otáček. Při ubrání má motor silně nepravidelný běh, po lehkém přidání plynu se po chvíli vrátí zpět do normálních volnoběžných otáček. Přitom stále padá do nouzáku, vyměnila jsem ventil N75, váha je vyčištěná, konektory zapojený, hadičky vyměněny, nemůže to dělat ventil, který je pod turbem? Jde do něj elektrika + tři hadičky k turbu. Co je to za ventil?
Na počítač to hodím zítra.
Díky za jakoukoliv radu.
Re: Ventil
a čo váha vzduchu - koľko má najazdených km ? Typujem to na váhu ...Blanka píše:Zdar všem,
když u svého auta (A4, 1,9 TDi 66 kW, r.v. 1996) sešlápnu plyn na podlahu na volnoběh, nedostanu se ani přes hranici 4 tisíc otáček. Při ubrání má motor silně nepravidelný běh, po lehkém přidání plynu se po chvíli vrátí zpět do normálních volnoběžných otáček. Přitom stále padá do nouzáku, vyměnila jsem ventil N75, váha je vyčištěná, konektory zapojený, hadičky vyměněny, nemůže to dělat ventil, který je pod turbem? Jde do něj elektrika + tři hadičky k turbu. Co je to za ventil?
Na počítač to hodím zítra.
Díky za jakoukoliv radu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 22 bře 2007, 20:39
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 22 bře 2007, 20:39