Stránka 1 z 1

Blok motora ASV

Napsal: 19 črc 2012, 14:17
od TDI tech
Ake je max. pripustne zakryvenie bloku motora u Octy 1U konkretne motora ASV? V dielenskej prirucke som to nenasiel, je tam iba zakryvenie hlavy valcov. Na dvoch miestach mam 0,08mm a na piatich miestach 0.05mm. Co nieje ani 0,1mm takze si myslim ze to je OK, ale ajtak sa preistotu spytam.

Po mesiaci mi totiz kurevsky vyfuklo tesnenie Goetze ktore sa mi uz od zaciatku nevidelo, ale reku Goetze je znacka s ktorou som zatial nikdy nemal problem tak som ho tam dal. Hlavu som zrovnal na radialnej bruske -0,08mm som z nej lizol dole. Tak neviem kde sa stala chyba, ale to tesnenie sa mi odzaciatku nepozdavalo. Teraz som uz kupil origo VW Audi, preistotu este raz liznem hlavu len tak pre kontrolu ako ju bude pisat, tak dufam ze to bude OK. (kolko aut som poskladal z elring tesneniami a behaju dodnes, sebe dam Goetze a prdne.) (wallbash)

Napsal: 20 črc 2012, 11:02
od georg998
po stažení většinou o tečku vyšši těsnění,

Napsal: 20 črc 2012, 11:05
od Ladas
nech to srovnat pak bude klid já předělával jedno ARL už po dvou opravách jinde a až srovnání bloku pomohlo najdi si někoho kdo to umí zašrkabat (nemusí blok ven a je to lepší jak fréza ;)

Napsal: 20 črc 2012, 14:31
od TDI tech
No ved prave ze blok sa mi nechce vyberat. uvidim ked fukne aj toto tak uz dam rovno spodok ASZ/ARL a bude klud.

Napsal: 20 črc 2012, 17:47
od Tomas.cz
Toť otázka, ty bloky jako takový jsou snad identický ne?

Napsal: 20 črc 2012, 18:53
od Ladas
no úplně stejný to nejni ale jde to ;)

Napsal: 21 črc 2012, 22:23
od TDI tech
Tomas.cz píše:Toť otázka, ty bloky jako takový jsou snad identický ne?
Pokial sedi platforma napr. G4, tak skoro ano. Treba prehodit impulzny kotuc na klukovke, prsia, rozvodove kolecko na kluke, vodnu pumpu, a upravit hadice k vymenniku tepla, este som na nieco zabudol?