Jak vyndat sklo ze stahovačky vzadu passat + finta! :-)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 652
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Jak vyndat sklo ze stahovačky vzadu passat + finta! :-)
Prosím vás, mám rozebrané levé zadní dveře a nejsem schopný přijít na to, jak vycvaknout sklo ze stahovačky, abych dostal ven ten plech. Je tamtakový kulatýplast zacvaklý v té stahovačce. Poradíte? Díky
Naposledy upravil(a) the_miracle dne 21 črc 2012, 19:57, celkem upraveno 1 x.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
-
Pasat TDI PD 96 kw
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
-
the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 652
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
-
the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 652
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
abych se alespon trochu odvdecil za rady a pridal taky neco do mlyna, prikladam svuj zlepsovak.
Klínek jsem našel, ale nakonec ho nepoužil, protože jsem vymyslel zlepšovák pro snazší demontáž příště, jelikož jsem si ověřil, že je nejspíše v háji zámek a budu muset znova za pár dní rozebírat. Takže, co jsem provedl. Vzál jsem si šroub o průměru stejném jako ten vnitřní váleček. Uřízl jsem mu hlavičku a z uříznuté strany nařizl drážku. Nyní tedy demontuji tak, že odstraním gumovou zátku montážního otvoru, plochým šroubovákem vyšroubuji uříznutý šroub, čímž uvolním větší váleček, který jde pak snadno zatlačit dovnitř a tím se uvolní okno. Díky tomuto odpadá vytloukání kladivem s rizikem prasknutí okna. Debilní šrouby zámku torx jsem nahradil obyč klíčovým šroubem.
Fotky zlepšováku jsem přiložil. Není to nic moc, ale třeba to někomu pomůže a alespoň trochu tím oplatím to, jak mi tu pomáháte.
Díky


Klínek jsem našel, ale nakonec ho nepoužil, protože jsem vymyslel zlepšovák pro snazší demontáž příště, jelikož jsem si ověřil, že je nejspíše v háji zámek a budu muset znova za pár dní rozebírat. Takže, co jsem provedl. Vzál jsem si šroub o průměru stejném jako ten vnitřní váleček. Uřízl jsem mu hlavičku a z uříznuté strany nařizl drážku. Nyní tedy demontuji tak, že odstraním gumovou zátku montážního otvoru, plochým šroubovákem vyšroubuji uříznutý šroub, čímž uvolním větší váleček, který jde pak snadno zatlačit dovnitř a tím se uvolní okno. Díky tomuto odpadá vytloukání kladivem s rizikem prasknutí okna. Debilní šrouby zámku torx jsem nahradil obyč klíčovým šroubem.
Fotky zlepšováku jsem přiložil. Není to nic moc, ale třeba to někomu pomůže a alespoň trochu tím oplatím to, jak mi tu pomáháte.
Díky


VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012