Zohriate nejde
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zohriate nejde
Vopred sa ospravedlňujem ale jedná sa o benzín. Len už si neviem rady a verím, že toto je najviac čítaná rubrika a určite mi niaky borci poradia. Jedná sa o Seat Arosu 97 1,0 ináč motor je tam ten istý ako na všetkých Pólach a Seatoch len obsah je tam 1,0 ako náhle sa to zohreje tak otáčky prvý krát padnú na 600 a potom ešte raz padnú a potom to chcípne. Čidlo teploty som vymenil, VAG bez závady, všetky hodnoty vypadajú v norme lambda faktor okolo 1 mení sa, klapka je vymenená a vyčistená, adaptáciu píše, že prebieha a nokonec je v poriadku. Takže už fakt neviem kde hľadať problém za každú radu som vďačný.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD


jestli to má EGR ventil, tak bych se na něj mrknul. U diesela to asi není tak citlivý, ale pokud blbne (zůstává otevřen) u benzínu, tak to pak chcípe. Ale to je jen doměnka 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Prvý krát ma sere, že to EGR vôbec nemá
takže ešte niake rady ináč vyskúšal som prehodiť snímač v sáni snímč otáčok aj s rozdelovačom a to auto stále nejde dokonca som menil už aj baterku a stále nič. Napadne niekoho ešte niečo, nemohla by to robiť riadiacia jednotka?

Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD


kukni positkovu skrinu - ci neni vlhka, potom kukaj na to ci dostava iskru motor ak nie tak chod od kablov dalej - k transformatoru - ten dostava signal od pocitaca ktory dostava signal od spojky - co sa toci ta chujovina na nej
pici napisal som to ako retard ale asi chapes ne? 


TDI
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
Doplním, prehodil som sviečky indučku a to isté. Ináč sa mi to zdá ako keby tam nebolo spravené základné nastavenie lebo pri dojazde na križovatku otáčky ostanú na 2 000 a potom padnú na 800 dvadsať sekúnd sú dobre potom to tri krát padne na 600 a potom to chcípne. Pre istotu som odpojil aj baterku na pol hodinu. Adaptácia prebehne OK ale proste to chcípne.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD


Už som si nevedel pomôcť tak si hovorím, že pozrem rozvody tam nebol žiadny problém tak si hovorím skúsim ešte pozreť predzápal aj keď pred tým som s ním hýbal tak si hovorím, že s ním pohnem via akutočne keď som mu dal väčšieho tak som si všimol, že sa to ešte zhoršilo dal som o dosť menšieho a bežalo mi to dve hodiny vkuse, auto má najzdených 60 000takže by mazaujímalo prečo v tom bol problém, ale sa priznám, že ma inšpiroval jeden známi ktorý mi spomínal, že už si tiež nevedel rady a robil to predzápal . Drbalo sa s tým desať ľúdí a nikto si toho nevšimol a pritom stačilo tak málo ale aj tak všetkým dík za rady.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD

