Zohriate nejde

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Zohriate nejde

Příspěvek od Karl »

Vopred sa ospravedlňujem ale jedná sa o benzín. Len už si neviem rady a verím, že toto je najviac čítaná rubrika a určite mi niaky borci poradia. Jedná sa o Seat Arosu 97 1,0 ináč motor je tam ten istý ako na všetkých Pólach a Seatoch len obsah je tam 1,0 ako náhle sa to zohreje tak otáčky prvý krát padnú na 600 a potom ešte raz padnú a potom to chcípne. Čidlo teploty som vymenil, VAG bez závady, všetky hodnoty vypadajú v norme lambda faktor okolo 1 mení sa, klapka je vymenená a vyčistená, adaptáciu píše, že prebieha a nokonec je v poriadku. Takže už fakt neviem kde hľadať problém za každú radu som vďačný.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jestli to má EGR ventil, tak bych se na něj mrknul. U diesela to asi není tak citlivý, ale pokud blbne (zůstává otevřen) u benzínu, tak to pak chcípe. Ale to je jen doměnka :P
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
juris1
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 23 led 2006, 23:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od juris1 »

Snimač otáček klikového hřídele. jak se ohřeje, prestane dávat signál....
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Taky bych se přikláněl k tomu EGR, už jsem to na tomto motoru řešil, a prý se dost serou, začne to netěsností a končí propáleným sacím potrubím(je totiž z plastu). Zkus to zaslepit a uvidíš.
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Dík za rady na ten EGR sa pozrem sa priznám úplne som na neho zabudol. Dám vedeť ako to dopadlo.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Prvý krát ma sere, že to EGR vôbec nemá :) takže ešte niake rady ináč vyskúšal som prehodiť snímač v sáni snímč otáčok aj s rozdelovačom a to auto stále nejde dokonca som menil už aj baterku a stále nič. Napadne niekoho ešte niečo, nemohla by to robiť riadiacia jednotka?
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Byrto
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 26 led 2006, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: TAM KDE SLUNÍČKO SVÍTI

Příspěvek od Byrto »

kukni positkovu skrinu - ci neni vlhka, potom kukaj na to ci dostava iskru motor ak nie tak chod od kablov dalej - k transformatoru - ten dostava signal od pocitaca ktory dostava signal od spojky - co sa toci ta chujovina na nej :) pici napisal som to ako retard ale asi chapes ne? :)
TDI
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Změř tlak palivového čerpadla. Dělá to dojem, že odchází.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Doplním, prehodil som sviečky indučku a to isté. Ináč sa mi to zdá ako keby tam nebolo spravené základné nastavenie lebo pri dojazde na križovatku otáčky ostanú na 2 000 a potom padnú na 800 dvadsať sekúnd sú dobre potom to tri krát padne na 600 a potom to chcípne. Pre istotu som odpojil aj baterku na pol hodinu. Adaptácia prebehne OK ale proste to chcípne.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Už som si nevedel pomôcť tak si hovorím, že pozrem rozvody tam nebol žiadny problém tak si hovorím skúsim ešte pozreť predzápal aj keď pred tým som s ním hýbal tak si hovorím, že s ním pohnem via akutočne keď som mu dal väčšieho tak som si všimol, že sa to ešte zhoršilo dal som o dosť menšieho a bežalo mi to dve hodiny vkuse, auto má najzdených 60 000takže by mazaujímalo prečo v tom bol problém, ale sa priznám, že ma inšpiroval jeden známi ktorý mi spomínal, že už si tiež nevedel rady a robil to predzápal . Drbalo sa s tým desať ľúdí a nikto si toho nevšimol a pritom stačilo tak málo ale aj tak všetkým dík za rady.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“