Pet007_Opel Astra F_2.0t_357PS/488Nm@1.25bar

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
pet007
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 říj 2008, 06:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Pet007_Opel Astra F_2.0t_357PS/488Nm@1.25bar

Příspěvek od pet007 »

Zdravim, snad nedostanu dozivotni ban za vlozeni myho Opel moru, ale ostatni fora v CR jsou, jak to rict slusne, na nic :)

Upravy motoru:
- zaklad C20XE M2.8
- kovany vnitrek (JE Piston 86.5mm)
- hlava serie
- vacky obe XE
- vstriky 630ccm (E85 palivo)
- Walbro 255l/h
- setrvak ocel 4.1kg + Helix pritlak + Helix keramika (odpruzena)
- turbo T04E 0.50 + 0.63 turbina T3 stage 2 (snad) watercooled
- Vems ECU designed by me

Tuned by:
- me and Phob

Pozn. ten lavor kolem 5500RPM je kvuli problemum s regulaci tlaku, boost klesnul z 1.25 na 1.05bar.
Obrázek
Funny car: AstraF 2.0t, T04e 0.50 - T3 stage 2, E85, Vems ECU
Civil car: AstraH Caravan, 1.6t 180PS/232Nm de-precated
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10332
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Pro mě moc vysoko. Ale hodnoty ukrutné a s úžšími převody na sprint nebo vrchy asi dost dobré.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
pet007
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 říj 2008, 06:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od pet007 »

Na FWD auto, co ma 1050kg nebyl cilem spodek, stejne by to stalo na miste. V realny zatezi turbo tlaci tak o 500rpm drive. A F28 prevodovka je pomerne kratka, takze da se.
Funny car: AstraF 2.0t, T04e 0.50 - T3 stage 2, E85, Vems ECU
Civil car: AstraH Caravan, 1.6t 180PS/232Nm de-precated
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Motor je Calibra Turbo ? Ta sa robila aj 4x4 inak na fwd celkom brutal, pekne
Mercdes C cdi
pet007
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 říj 2008, 06:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od pet007 »

dolar100 píše:Motor je Calibra Turbo ? Ta sa robila aj 4x4 inak na fwd celkom brutal, pekne
V popisu uprav je to napsano :) puvodem to nebyl C20LET ale C20XE M2.8 (tzn. bezrozdelovacove XEcko, klika ovsem stejna (silna) jako C20LET.
Funny car: AstraF 2.0t, T04e 0.50 - T3 stage 2, E85, Vems ECU
Civil car: AstraH Caravan, 1.6t 180PS/232Nm de-precated
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Aha Astra GSi ale to su skoro rovnake motory len ine piesty maju, či?
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
kosta103
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 27 lis 2007, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Mlada Boleslav

Příspěvek od kosta103 »

Phob umí 8)
Octavia II 1.9Tdi 77kw...226Hp...467Nm
GII 1.9 Tdi 110kw 4x4... 324ps.. 520Nm
Fabia RS 96kw blt..+soft MAHA....M volesofty
pet007
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 říj 2008, 06:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od pet007 »

kosta103 píše:Phob umí 8)
Umi, ale v tomdle pripade delal jen ridice na letisti (noteeth) Protoze se Oplu boji, kor toho myho, ze by ho to kouslo :-D
Btw. min tyden sme pomoci svicky doladili jeho Lancii na 440PS (byl u Dieselpoweru v Pze na dynu :)
Funny car: AstraF 2.0t, T04e 0.50 - T3 stage 2, E85, Vems ECU
Civil car: AstraH Caravan, 1.6t 180PS/232Nm de-precated
pet007
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 říj 2008, 06:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od pet007 »

Malej update, muj hrabos v akci, vcerejsi prvni zkouska launch control v podani Vems ECU.
(zvuk nutny :)
http://www.youtube.com/watch?v=E1kkGCd_Elk&feature=plcp
Funny car: AstraF 2.0t, T04e 0.50 - T3 stage 2, E85, Vems ECU
Civil car: AstraH Caravan, 1.6t 180PS/232Nm de-precated
calibrator
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 28 pro 2010, 01:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Ba - SK

Příspěvek od calibrator »

obe vačky XE ?? pokial sa nemylim, a mam spravne info, tak vyfukova musi bit vždy LET .. inak pojdu ventily papa... ideal je sacia xe , a vyfukova LET
pet007
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 říj 2008, 06:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od pet007 »

calibrator píše:obe vačky XE ?? pokial sa nemylim, a mam spravne info, tak vyfukova musi bit vždy LET .. inak pojdu ventily papa... ideal je sacia xe , a vyfukova LET
Obe XE vacky na ryskach se jezdi naprosto bezne, neslysel sem o nejakem problemu. Obecne je ale pravda, ze u serioveho LETu s turbem KKK16 neni vyfukova XE vhodna (uvadi se, ze pri vyfukovem A/R < 0.6 to neni dobre pouzivat, moje turbo ma A/R 0.63). Samozrejme, ventil je dele a vice otevren, proto je hure chlazen, o tom zadna. Zase ale pouzivam E85 palivo (nizsi teplota horeni) a EGT senzor umisteny cca 10cm od vyusteni z hlavy.
Funny car: AstraF 2.0t, T04e 0.50 - T3 stage 2, E85, Vems ECU
Civil car: AstraH Caravan, 1.6t 180PS/232Nm de-precated
calibrator
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 28 pro 2010, 01:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Ba - SK

Příspěvek od calibrator »

jeden velmi šikovny "chudobny" student z čech asi 7 rokov dozadu chcel z ničoho (čo najlacnejšie) postavit c20let motor do svojho kadetta C .. bral odomna nejake veci vtedy, a bral prave aj tuto vyfukovu LET vačku.Prišiel na to že XE vačky su v jednom momente v pozicii kedy su aj sacie a aj vyfukove ventily pootvorene.. pri atmo je to jedno, lebo motor pracuje len s tym čo nasaje.. ale u preplnovaneho motoru to jedno neni..

Chalan vedel toho o xe a let motoroch dost vela.. stale skušal rozne veci-varianty, kombinacie komponentov ... teda "žil" na tom čo zistil sam, a nie na tom čo sa dočital ..

Ked si pozreš už len stranky EDS-u .. maju tam v ponuke ostrejšiu len saciu vačku na let motory..
peug
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 10 úno 2009, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od peug »

Moc pěkný :) asi se zamyslim nad výměnou turba ;) gt2560R mě nechce pustit přes 320PS :)
pet007
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 říj 2008, 06:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od pet007 »

Ten student byl asi Baletak, znam ho, i sem u nej byl kdysi :) Mno samozrejme, objevil Ameriku, potazmo tzn. prekryti ventilu (overlap) :) U turba tento prekryv neni az tak zadouci, jako u atmo, to je znama vec..... Jinak u C20LET s velkym turbem (jako to moje) se zkratka obe XE vacky pouzivaji, je to lety provereny "levny" setup, ktery napr. v UK jezdi velice hojne.
Funny car: AstraF 2.0t, T04e 0.50 - T3 stage 2, E85, Vems ECU
Civil car: AstraH Caravan, 1.6t 180PS/232Nm de-precated
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“