Felicia-nestartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Odpovědi: 0
Registrován: 19 črc 2009, 20:47

Felicia-nestartuje

Příspěvek od jear ewing »

Znalci Felicii,

mám problém s Felicii-Pick Up 1.3 (50 Kw, r.v. 1997) dle tacho 170 tis. km, koupil jsem tento vůz v dražbě jako stavební kolečka, stála ale 2.roky.nejde tedy nastartovat.

Baterii jsem koupil novou, motorem točí luxusně, svíčky Ok, když jsem sundal hadičky dopravující palivo do vstřikovacího potrubí k tryskám je úplně suché, bez známky benzínu (samozřejmě jsou zpuchřelé, to by ale nemělo vadit), palivové čerpadlo při poloze 1 běží a asi tlakuje.

Napadá Vás co by to mohlo být, nějaké tip mám v hlavě, chci se více méně poradit.

Dík.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

předně musíš napsat jestli je to jednobodvý nebo vácebodový střik

BMM MPi

:?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

97 bude mpi ale pokud jsou hadice suché tak čerpadlo pouze vrčí ale netlačí.Kontrola paliváku a vedení případně výměna čerpadla.
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Odpovědi: 0
Registrován: 19 črc 2009, 20:47

Příspěvek od jear ewing »

Má to vstřikovací trysku pro každý válec, takže MPI.

Uvažoval jsem, že může být ucpaný palivový filtr a nebo chyba u nádobky s aktivním uhlím, dle dílenské příručky to vypadá banálně.

Nevíte na co je tam ta nádobka s aktivním uhlím, k čemu slouží ?
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Nadobka s aktivnim uhlim na to mit vliv mit nebude.Bud to bude zabetnovany filtr a nebo KO cerpadlo.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jear ewing píše:Má to vstřikovací trysku pro každý válec, takže MPI.

Uvažoval jsem, že může být ucpaný palivový filtr a nebo chyba u nádobky s aktivním uhlím, dle dílenské příručky to vypadá banálně.

Nevíte na co je tam ta nádobka s aktivním uhlím, k čemu slouží ?

vytáhni hadičky od vstřikovací lišty zapni klíček a napiš pokud poteče benál ucpi prstem musí tam být tlak 3 atm pak ti řeknu co dál ;)
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Odpovědi: 0
Registrován: 19 črc 2009, 20:47

Příspěvek od jear ewing »

slovacek.milos píše:
jear ewing píše:Má to vstřikovací trysku pro každý válec, takže MPI.

Uvažoval jsem, že může být ucpaný palivový filtr a nebo chyba u nádobky s aktivním uhlím, dle dílenské příručky to vypadá banálně.

Nevíte na co je tam ta nádobka s aktivním uhlím, k čemu slouží ?

vytáhni hadičky od vstřikovací lišty zapni klíček a napiš pokud poteče benál ucpi prstem musí tam být tlak 3 atm pak ti řeknu co dál ;)
¨

Zkusím a uvidím, ale hadička k trysce je úplně suchá, taktéž svíčky.

Musím se podívat na ten palivový filtr..
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

musíš sprovoznit přívod paliva odpoj čerpadlo u nárže hadičky a zapni klíček jestli ti poteče,


;)
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Odpovědi: 0
Registrován: 19 črc 2009, 20:47

Příspěvek od jear ewing »

A víte na co je tam ta nádobka s aktivním uhlím, nějaký účel to snad má?
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Polhcuje páry z nádrže, je to ekologický vynález. Mě se stalo, že mi motor vysával to "živočišné uhlí"co obsahuje nádobka , tak jsem sání zaslepil a trubku od nádobky nechal na volno..
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Polhcuje páry z nádrže, je to ekologický vynález. Mě se stalo, že mi motor vysával to "živočišné uhlí"co obsahuje nádobka , tak jsem sání zaslepil a trubku od nádobky nechal na volno..
mi jednou felda cukala až sem zaslepil tu hadici přestalo, logické vysvětlení pro to nemám ale prostě zkušenost ;)
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Odpovědi: 0
Registrován: 19 črc 2009, 20:47

Příspěvek od jear ewing »

Tak bylo to palivové čerpadlo, vyřešeno funkčním kusem za 1000,-Kč
Všem dík za podněty
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4901
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

teď jsem rešil to samý.ale mě to čerpadlo nevrčelo.když jsem ho vyndal a připojil na zdroj vrčelo slabě...nedosahovalo potřebný tlak přez 3atm pro MPi....nové mě stálo 700kč ale proč sem píšu....kde je na feldě palivák???
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Diletant_a_Laik
Přispěvovatel
Příspěvky: 321
Odpovědi: 0
Registrován: 07 říj 2011, 10:16

Příspěvek od Diletant_a_Laik »

na nadrzi zespod za plechem u spoje posledniho a prostredniho vejfucku
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4901
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

musáí se kvůli výměně sundavat vejfuk,nebo je tam přístup nějak rozumně řešenej???zítra na to mrknu,já jen abych věděl
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“