Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Martin.D píše:A je to BXE v sérii ? Potreboval by som spojku čo udrží terajších 340 nm (do budúcna 400 nm.).....a ako všetci píšete tá cena vyzerá veľmi zaujímavo ....
jj, v sérii. Na vyšší výkon bych dal verzi s HDS obložením, nebál bych se, že to neudrží 400nm ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
freek
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 09 úno 2010, 05:22
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od freek »

turbo kamna power píše:
Martin.D píše:A je to BXE v sérii ? Potreboval by som spojku čo udrží terajších 340 nm (do budúcna 400 nm.).....a ako všetci píšete tá cena vyzerá veľmi zaujímavo ....
jj, v sérii. Na vyšší výkon bych dal verzi s HDS obložením, nebál bych se, že to neudrží 400nm ;)
Cau jak jak se na to tváří motor a převodovka?
No smoke No Fun with my Golf five.

Golf I 83 1.6 Diesel :) (1.9 MTDI) R.I.P

Golf MK5 136.8 Hp
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Jak? Docela dobře, auto je tiché, mnohem lepší než ta rozpadlá zaseklá dvouhmota, za kterou se to měnilo :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
freek
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 09 úno 2010, 05:22
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od freek »

Děkuji za info :)
No smoke No Fun with my Golf five.

Golf I 83 1.6 Diesel :) (1.9 MTDI) R.I.P

Golf MK5 136.8 Hp
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Inak tí čo majú jednhmotu nespozorovali ste že keď máte zapnutý tempomat a idete napríklad dole kopcom tak ako keby to niekedy tak trhne ako keby chvíľami pridalo viac a potom hneď ubralo. Neviem či to tak má byť alebo mám riešiť ten problém
Frankie891
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 24 úno 2016, 13:25

výměna dvouhmoty

Příspěvek od Frankie891 »

Zdravím všechny, chci se zeptat kolik by stála přestavba dvouhmoty na jednohmotu u OI 81kw?? Prý kolem 18000?? dá se to někde v Brně zařídit levněji?? Díky moc
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Asi takto. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=152918 + cca. 2500,- za praci. Za 18 musi byt lamela oblozena diamantem (noteeth)
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Tady máš novou komplet sadu za 6t. kč ;)
http://eshop.renovak.cz/spojkovy-kit-na ... em-ck9782f

s prací tak 8, 9t. kč max ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Frankie891
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 24 úno 2016, 13:25

Příspěvek od Frankie891 »

To je super ale nedokažu si představit že si koupim náhradní díly a půjdu s tím za někým ať to udělá to většina lidí nemá moc ráda proto jsem se ptal na někoho i s prací. Díky
Frankie891
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 24 úno 2016, 13:25

Výměna dvouhmoty

Příspěvek od Frankie891 »

To je super ale nedokažu si představit že si koupim náhradní díly a půjdu s tím za někým ať to udělá to většina lidí nemá moc ráda proto jsem se ptal na někoho i s prací. Díky
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Re: Výměna dvouhmoty

Příspěvek od Tomas.cz »

Frankie891 píše:To je super ale nedokažu si představit že si koupim náhradní díly a půjdu s tím za někým ať to udělá to většina lidí nemá moc ráda proto jsem se ptal na někoho i s prací. Díky
Proč ne, pokud mu to slušně vysvětliš, že se jedná vlastně o cílenou výměnu/úpravu a dohodnete se na ceně, nevidím problém. Takhle jsem to řešil se zákazníkama já a vcelku schoda byla :)

Co mě točilo, když přišel případ, tykačka na potkání, chlubil se, jak si díl sehnal lacino a když jsem mu po montáži řekl, že jsem měnil ještě centrální šroub na klice, tak měl dotaz, jestli jsem ho náhodou nestrhnul...
Dymák
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 01 bře 2016, 22:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dymák »

Chlapi, má někdo zkušenost?
G4 - PD 5q spojka 228mm, jednohmota F1 racing (setrvák 4.8kg, lamela 6-puková keramika, silnější přítlačák) a už od montáže (možná po prvních 100km, už si to nepamatuju) na volnoběh chrastí ložisko... při vystavení spojky ztichne
bylo mi řečeno, že za to může jednohmota plus silnej přítlačák a že to dělá každá sada.. nebudu o tom polemizovat a zeptám se:

má někdo vyzkoušenou nějakou kombinaci setrváku, lamely a přítlačáku (vše 228mm - příčnej motor) která dlouhodobě snese 470Nm a nechrastí?


Edit: když mě tak napadá, tak možná chrastí odpružení lamely - přece jen to dostává štosy a ta keramika neklouzne, jako organika... Rozjezdy přískokem, jak v autoškole (wallbash)
Marek A6C5
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 07 bře 2016, 22:57

?

Příspěvek od Marek A6C5 »

Mám takovej dotaz už jsem slyšel že když se vyměnítí 1hmota za 2hmotu tak u TDI můžou praskat kliky... :? Setkal jste se stím už někdo ? Děkuji za odpověd a vysvětlení :)
A6 C5 1.9 TDI 81KW ANF r.v2000 EGR OF
Alu 8Jx18 MAM
Trysky DLS 764 Sprint - čeká se :D
Chcip na 105KW čeká se :D
Dymák
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 01 bře 2016, 22:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dymák »

jo slyšel jsem to - týká se to PD motorů... i bylo na netu nějaký odborný vysvětlení, proč jednohmota u PD "láme" vibracema kliku a u rotačky ne...

já to neřešim, a až mi někdo vysvětlí, proč FAB1 ATD měla od výroby jednohmotu a funguje to, tak tomu humbuku začnu věřit (možná (noteeth) )
Marek A6C5
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 07 bře 2016, 22:57

Příspěvek od Marek A6C5 »

Jo tak :) Já mám klasiku AFN 81KW takže tam to funguje bez problému že?
A6 C5 1.9 TDI 81KW ANF r.v2000 EGR OF
Alu 8Jx18 MAM
Trysky DLS 764 Sprint - čeká se :D
Chcip na 105KW čeká se :D
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“